huhtikuu 16, 2024, 12:36:45 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Minkäs merkkinen kännykkä on käytössänne ?

Aloittaja ChiliPola, helmikuu 06, 2011, 12:02:24 ip

« edellinen - seuraava »

DP

LG G2:lla menty sen reilu puol vuotta jo, tyytyväinen oon ollu. :) Mitä nyt akun kesto on vähän pettymys, kun joka paikassa hehkutettiin, et miten hyvä akku tässä on, ja silti saa joka yö olla laturissa. ;D Noo, eipä tuo oo nyt haitannu, kun siihen tuli totuttua jo SGS+:n kanssa. ;D Kamerallakin saa itelle riittävän hyviä kuvia, ei paljoo järkkäriä oo tullu käytettyä enää. Näyttö nyt vois olla isompi, vaan 5,2"..  ::)

akselsson1

Noniin elikkä HALP!
Mikä ihme voi olla...
Mikään sovellus ei asennu Google play kaupasta.
Kun on hyväksynyt ehdot ja painaa asenna, alkaa palkki juoksemaan, mutta menee siinä ikuisesti asentamatta mitään. Olen koittanut montaa eri sovellusta. :/
Puhelin xperia z1 käyttis uusin lollipop oisko 5.1
Oon bootannut parikin kertaa ja ei mihinkään. Mahtaako olla susi koko Sonyn lollipop.. Paljon ongelmia ollut muutenkin :/
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

chilinerd

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - heinäkuu 18, 2015, 16:15:26 ip
Noniin elikkä HALP!
Mikä ihme voi olla...
Mikään sovellus ei asennu Google play kaupasta.
Kun on hyväksynyt ehdot ja painaa asenna, alkaa palkki juoksemaan, mutta menee siinä ikuisesti asentamatta mitään. Olen koittanut montaa eri sovellusta. :/
Puhelin xperia z1 käyttis uusin lollipop oisko 5.1
Oon bootannut parikin kertaa ja ei mihinkään. Mahtaako olla susi koko Sonyn lollipop.. Paljon ongelmia ollut muutenkin :/


Pitäisi puhelimen ainakin olla ihan laatukamaa. Jos haluat vähän vaivaa nähdä niin palauta tehdasasetukset ja kokeile uudestaan. Isälläni oli sama ongelma, tosin käyttis oli muistaakseni JB 4.2.2

akselsson1

Joo unohdin raportoida, noin teinkin eli vedin tehdasasetukset. ja se kyllä auttoi moneen muuhunkin asiaan. Lieneekö ollut niin monta päivitystä jo takana lähes 2 vuodessa että alkoi menemään liikaa bittiä poikittain. Hieman erikoisia toimintoja ja virranhaukkaisuja puhelimessa silti on vielä aina välillä. Tänäänkin söi alle 4tunnissa akun 80%:sta nolliin kevyessä whatsapp käytössä... Puhelin oli taas tulikuuma. Vaikka oonkin Sony fanboy niin ei tää oikeen vakuuta tää Sonyn lollipop meininki :/ harmittavan paljon bugeja.
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

m2

Itselläni Kiinan ihme Jiayu G4S android SIM -korttien säilytykseen. Kyseessä dualSIM laite. Soiva peli.

Larski

Tuskastuin nexus 7:n lollipop-tahmailuun, joten nyt tabletissa pyörii Cyanogenmod 10.2.1. Muutama tunti asennuksesta ja Nexus on kuin uusi.

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: Larski - elokuu 04, 2015, 22:59:55 ip
Tuskastuin nexus 7:n lollipop-tahmailuun, joten nyt tabletissa pyörii Cyanogenmod 10.2.1. Muutama tunti asennuksesta ja Nexus on kuin uusi.

Custom romi ollut kans harkinnassa sonyyn. En vaan luota että osaisin itse laittaa xD
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Larski



Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - elokuu 04, 2015, 23:56:24 ip
Custom romi ollut kans harkinnassa sonyyn. En vaan luota että osaisin itse laittaa xD


Samaa mietin minäkin, mutta lollipopilla "pyörinyt" Nexus 7 oli käyttöarvoltaan aika nolla, joten menetettävää ei juurikaan ollut. Roottaamiseen, recoveryihin ja romin asentamiseen löytyy kuitenkin paljon hyviä ohjeita. Ainakin Windowsille löytyy myös valmiita ohjelmia, jotka tekee kaiken valmiiksi ilmeisesti muutamalla napin painalluksella.

Mä tein operaation macilla ja vm 2012 nexukseen. Tuolle yhdistelmälle en onnistunut löytämään mitään "oikopolkuja", mutta komentorivilläkin homma oli yllättävän simppeli.

Scaniaboy

Itellä vajaan vuoden vanha Samsung Galaxy S5 ja oon ollut tyytyväinen. Ennen sitä oli S2 ja lumia 720

chilinerd

Veikkaan että Sonylle melko helppoa asentaa cyanogenmod. Itselläni nyt CM11 snapshot Galaxy s3:ssa. Sonyyn on varmaankin olemassa ihan cyanogenmodin tukema CM12.1. Ja roottaukseen löytyy ohjeet ainakin xda forumilta ja varmasti muistakin lähteistä. Ettei onnistuisi jopa CM installerilla (Play Storesta) :o

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: chilinerd - elokuu 09, 2015, 13:58:06 ip
Veikkaan että Sonylle melko helppoa asentaa cyanogenmod. Itselläni nyt CM11 snapshot Galaxy s3:ssa. Sonyyn on varmaankin olemassa ihan cyanogenmodin tukema CM12.1. Ja roottaukseen löytyy ohjeet ainakin xda forumilta ja varmasti muistakin lähteistä. Ettei onnistuisi jopa CM installerilla (Play Storesta) :o

ainakin aiemmin sonyn pelkkä roottaaminen oli hyvin hankalaa vielä vuosi sitten. Jollei ole tullut huomattavaa parannusta siihen :/
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

chilinerd

Tarkemmalla tutustumisella ainakin z1:seen saa nähdä jonkin verran vaivaa tuon bootloaderin takia. Tosin CM12.1 löytyy kaikilla herkuilla  ;D itse olen samsungissa pysynyt toistaiseksi. Nämä ovat kyllä todella helppoja rootattavia.

akselsson1

Jooh taitaapi mulla seuraavaksi merkki kännykässä vaihtua... Mutta mihin, en tiedä.
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

OrpoPiru666

Apple iPhone 6+. Aiemmat 3GS, 4S, 5S. Erittäin tyytväinen olen ollut ja olen yhä.


Siika

Yhä edelleen.......NOKIA 3210 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D,tällä voi soittaa ja vastata sekä pelata matopeliä  ::) ::) ::) ::) ::)
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.

0lli

Lainaus käyttäjältä: Siika - syyskuu 06, 2015, 18:48:25 ip
Yhä edelleen.......NOKIA 3210 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D,tällä voi soittaa ja vastata sekä pelata matopeliä  ::) ::) ::) ::) ::)


Klassikkokapula kyllä! Ensimmäisiä kännyköitä mitä omistin :D Sit harmitti kun 3310 oli tärinähälytys ja snake 2 x) En muista oliko muita hienouksia tos 3310 :D
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.


sorrii

Lumia 1520 ...Aika tyytyväinen. Nettiselaimen skaalaus, zoomit sum muut vähän kiusaa, vaikka en oo parempaakaan kyllä päässyt kokeilemaan.. Tiedähäntä onkokaan sellaista! Enitehän se vituttaa kun monet sivut ohjaa väkisin mobiiliversioon. Näyttö kuitenkin 6" FullHD jonka halusin siksi, että sivut näkyisivät kuten tietokoneellakin ... Tuohan ei laitteesta ole kiinni.

Jos nyt uutta hakisin, niin varmaan Lumia 970XL ...(taimikäseoli)

OnePlus X olisi kiinnostava. Sen kamera vaan ei ihan korvaisi Lumian loistavaa kameraa...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

akselsson1

Pari kk ollut huawei honor 6. Nyt kun sain viimein aikaiseksi asentaa manuaalisesti siihen lollipopin niin johan alkoi android wearkin pelittämään viimetteen päälle. Akku kestää 2 päivää.
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Larski

OnePlus 2 inviteja tarjolla. Laittakaahan YV:tä, jos olis vekottimelle käyttöä
-> https://oneplus.net/fi/2