Tukes varoittaa valaisimen tuunauksesta

Aloittaja Masadist, tammikuu 17, 2013, 14:48:33 ip

« edellinen - seuraava »

Masadist

tammikuu 17, 2013, 14:48:33 ip Viimeisin muokkaus: tammikuu 17, 2013, 14:50:59 ip käyttäjältä Masadist
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1288532787691.html

"Ilta-Sanomien artikkeli (10.1.2013) valaisimien tuunauksesta tekemällä sille itse varjostin herätti Turvallisuus- ja kemikaaliviraston (Tukes) huomion. Tukes varoittaa nyt tuunaajia."

Vaikka ei sinällään artikkeli kasviharrastusta koskenutkaan, niin olkaa silti varovaisia, ettei päästä uutisiin "harrastajan itse tekemä suurpainenatriumlamppu aiheutti tulipalon" -tyylisesti ;)

Habanervous

Varmaankin foorumilla olisi aiheellista olla jonkunlainen yhteenveto valaisimista ja niiden turvallisuudesta?. Sekä myös informaatiota siitä mikä kuuluu tee-se itse sähkötöihin ja mikä ei?

Huru-ukko

heinäkuu 22, 2013, 09:10:10 ap #2 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 22, 2013, 09:14:01 ap käyttäjältä Huru-ukko
Ehkä kaikkein tarpeellisin olisi saada aloittelijat tajuamaan, että elämää on täällä ollut ennen heitä.
Tosin niin se taitaa olla että joka vuosi mennään samat jutut uudestaan ja uudestaan....

Aikaisemmat jutut kylläkin on ollut muiden ketjujen sisällä ?, joten ehkä tämä silti on hyvä asia tuoda esille omanaan ketjuna  :).

Habanervous

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - heinäkuu 22, 2013, 09:10:10 ap
Ehkä kaikkein tarpeellisin olisi saada aloittelijat tajuamaan, että elämää on täällä ollut ennen heitä.
Tosin niin se taitaa olla että joka vuosi mennään samat jutut uudestaan ja uudestaan....

Aikaisemmat jutut kylläkin on ollut muiden ketjujen sisällä ?, joten ehkä tämä silti on hyvä asia tuoda esille omanaan ketjuna  :).


Niin. Tätä en onnistunut löytämään yhtenäisenä ketjuna...