huhtikuu 20, 2024, 02:07:24 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


SonyEricsson Xperia X10 Mini Pro- Kokemuksia kaivataan!!!!

Aloittaja masaiman, syyskuu 10, 2010, 23:20:24 ip

« edellinen - seuraava »

Hombre

Lainaus käyttäjältä: Fire - lokakuu 04, 2010, 17:59:03 ip
Juu, ei osaa Saunalahti. Edellenkään ei toimi MMS, eikä netti. Viikon viestienvaihtelujen ja puhelujen jälkeen päätin että Sonera sitten jos siellä kerran osataan. Seurataan tilannetta.

Vaihda ihmeessä liittymää. Kyllä Soneralla toimi ihan heti kaikki.
Oli pakko postata uudestaan... ;D
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Fire

Lainaus käyttäjältä: Hombre - lokakuu 08, 2010, 19:52:30 ip
Vaihda ihmeessä liittymää. Kyllä Soneralla toimi ihan heti kaikki.
Oli pakko postata uudestaan... ;D


Totta, nyt toimii sekä MMS että nettikin. Vaati vain että vaihtoi Soneraan. Netti toimi heti kun kytkin luurin Soneran verkkoon, MMS-asetukset tuli kun soitin tekniseen tukeen. Saunalahdella vaan ihmeteltiin melkein kaks viikkoa eivätkä saaneet toimimaan kumpaakaan.
On niissä operaattoreissa vaan eroa. Sonera on vähän kalliimpi, mut mitä väliä parilla kolmella eurolla kuussa, kun homma toimii ja asiakaspalvelu oli täys kymppi! Ekan kerran bändin treenikämpälläkin oli luurissa kenttiä. Kyllä se vaihtaminen näköjään joskus kannattaa, mutta vissiin vain, jos vaihtaa Soneraan. :D

Hombre

Lainaus käyttäjältä: Fire - lokakuu 14, 2010, 22:17:23 ip
Lainaus käyttäjältä: Hombre - lokakuu 08, 2010, 19:52:30 ip
Vaihda ihmeessä liittymää. Kyllä Soneralla toimi ihan heti kaikki.
Oli pakko postata uudestaan... ;D


Totta, nyt toimii sekä MMS että nettikin. Vaati vain että vaihtoi Soneraan. Netti toimi heti kun kytkin luurin Soneran verkkoon, MMS-asetukset tuli kun soitin tekniseen tukeen. Saunalahdella vaan ihmeteltiin melkein kaks viikkoa eivätkä saaneet toimimaan kumpaakaan.
On niissä operaattoreissa vaan eroa. Sonera on vähän kalliimpi, mut mitä väliä parilla kolmella eurolla kuussa, kun homma toimii ja asiakaspalvelu oli täys kymppi! Ekan kerran bändin treenikämpälläkin oli luurissa kenttiä. Kyllä se vaihtaminen näköjään joskus kannattaa, mutta vissiin vain, jos vaihtaa Soneraan. :D

Ikäväähän se on, että joutuu tuollaisen asian takia vaihtamaan liittymää. Soneran kanssa asiat vaan yleensä toimii, ja jos ei heti toimi, niin ne laitetaan toimiin. Se on syy miksi olen edelleen asiakas, vaikka on olemassa halvempiakin operaattoreita. Oli minullakin joskus kokeilussa DNA, mutta se ei toiminut kaikkialla siellä, missä liikuin, joten pitäydyin sonerassa edelleen.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

chilihardhead.fi

Lainaus käyttäjältä: Hombre - lokakuu 14, 2010, 22:46:01 ip
Lainaus käyttäjältä: Fire - lokakuu 14, 2010, 22:17:23 ip
Lainaus käyttäjältä: Hombre - lokakuu 08, 2010, 19:52:30 ip
Vaihda ihmeessä liittymää. Kyllä Soneralla toimi ihan heti kaikki.
Oli pakko postata uudestaan... ;D


Totta, nyt toimii sekä MMS että nettikin. Vaati vain että vaihtoi Soneraan. Netti toimi heti kun kytkin luurin Soneran verkkoon, MMS-asetukset tuli kun soitin tekniseen tukeen. Saunalahdella vaan ihmeteltiin melkein kaks viikkoa eivätkä saaneet toimimaan kumpaakaan.
On niissä operaattoreissa vaan eroa. Sonera on vähän kalliimpi, mut mitä väliä parilla kolmella eurolla kuussa, kun homma toimii ja asiakaspalvelu oli täys kymppi! Ekan kerran bändin treenikämpälläkin oli luurissa kenttiä. Kyllä se vaihtaminen näköjään joskus kannattaa, mutta vissiin vain, jos vaihtaa Soneraan. :D

Ikäväähän se on, että joutuu tuollaisen asian takia vaihtamaan liittymää. Soneran kanssa asiat vaan yleensä toimii, ja jos ei heti toimi, niin ne laitetaan toimiin. Se on syy miksi olen edelleen asiakas, vaikka on olemassa halvempiakin operaattoreita. Oli minullakin joskus kokeilussa DNA, mutta se ei toiminut kaikkialla siellä, missä liikuin, joten pitäydyin sonerassa edelleen.

No ei se sonera sen paremmin asioita hoida kun muutkaan.
Liittymistä jotka on irtisanottu lähetetään laskuja kuukausia myöhemmin ja laitetaan käräjille. Suostuivat lopulta perumaan haasteen, mutta käräjämaksut tuli silti.
Liittymän haltijana pysyi kuollut henkilö 1,5 vuotta useista korjauslupauksista huolimatta.

DNA unohti aikoinaan ilmoittaa että rajattomaan tiedonsiirtoon tulee raja.

Elisa on katkonut adsl-liittymän vaikka eräpäivää oli sovittu muutettavaksi.
Kaikkea muutakin on tyritty, mutta ei jaksa naputtaa

Asiakaspalvelut on kaikissa aina yhtä tukossa ja suunnilleen 1/10 osaa homman.
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

masaiman

Ei mulla ainakaan k.o. luurin nettiasetusten kanssa mitään suurempaa draamaa ollut. Eipä ollut ensimmäinen kerta kun ihka uuteen puhelimeen ei löydy automaattiasetuksia. Saunalahden sivuilta löysin manuaaliasetukset X10i:hin jossa on suht samat sisukset. Asetusten manuaaliseen antamiseen meni ehkä kaks minuuttia ja on sen jälkeen toiminut nopeammin kun mun läppärin netti...

Fire

No mun kohdalla ainakin Sonera laitto hommat toimimaan. Niillä ei ollu (kait) valmiina ton luurin MMS-asetuksia ja se mimmi sanoikin teknisessätuessa että ne hoidetaan kuntoon parin tunnin sisään, ja niin tapahtui. Netti toimi heti, kentät superior vs saunalahti.

Saunalahdelle annoin aikaa melkein kaksi viikkoa, eivätkä saaneet siinä ajassa kumpaakaan toimimaan. Eli nuo kommentit vahvistaa fiilikseni siitä kuinka pihalla saunalahti on...toimii jos toimii ja kelle satut soittamaan, tai kiinnostaako niitä edes. Halapaa on...säästöä joka minuutti minkä vänkäät asiakaspalvelussa. Kusekkaan enää saunalahteen päin.

Edelleen kertoo niitten avuttomuudesta ja munattomuudesta kertoi se, että suostuivat purkamaan 12 kk:n kytkytkaupan kun eivät saaneet hommia toimimaan. Mun mielestä tunnustus: "Ei me osata!"
Sanoin että laitatte MMS ja netin toimimaan tunnin sisään tai puretaan 12 kk:n kytky, lähetätte loppulaskun heti ja vaihdan Soneralle.
Se toimi, kun oli ylemmältä taholta lupa kysytty.

Suuresti nauratti parin päivän päästä saunalahden viesti: Olemme saaneet tietoomme että olette aikeissa vaihtaa operaattoria. Soita meille, teemme paremman tarjouksen!
No soitinhan mä! :D :D :D Oli se hauskaa...