huhtikuu 19, 2024, 02:34:04 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Yleinen valokuvakilpailu, lokakuu 2016

Aloittaja NPhoBiaz, lokakuu 06, 2016, 07:54:43 ap

« edellinen - seuraava »

NPhoBiaz

Lokakuun aiheeksi valikoitui jokaiselle tuttu aihe: Mun juttu

Mikä on sun juttusi, asia josta nautit? Onko se jokin mitä teet työksesi, kenties harrastuksesi, vaiko ihan vaan lempiolut ja uunimakkara? Kerro se kuvin! :)
Tämä kuukausi on myös täysin vapaa kaikelle kuvanmuokkaukselle ja tulkinnalle. Säännöt lienevät kaikille jo tutut:

§1 Kuva on itse otettu kisakuukauden aikana ja liittyy annettuun aiheeseen.
§2 Kuvan voi nimetä tai selitellä, mutta se ei ole tarpeen. Kuvaustiedot voi laittaa mukaan jos haluaa.
§3 Kommentointi Yleisen valokuvakilpailun kommentointiketjuun, äänestyksen alettua kommentointi kisaketjussa sallittu.
§4 Äänestys seuraavan kuukauden 1. - 5. päivä. Äänestys on kaikille avoin.
§5 Voittaja järjestää seuraavan kilpailun ja päättää aiheen, saa osallistua itse ja toimii ylituomarina. Voittaja ei saa ratkaista tasapeliä omaksi edukseen.


Onnea kisaan! :thumbup:

Rähinä-Reetta

lokakuu 09, 2016, 14:08:25 ip #1 Viimeisin muokkaus: lokakuu 09, 2016, 14:10:41 ip käyttäjältä Rähinä-Reetta
thecure by chilejä ja muuta, on Flickr

Ei mikään kilpailukuva laadullisesti, mutta tyrkkäänpäs konserttikrapulassani/teinitrippailtuani tuollaisen.

^-^

DP


Vuosien tauon jälkeen uudelleen löytynyt pienoismalliharrastus on kyllä se miun juttu. ^-^

NPhoBiaz


Chilivaari

     
      Idätyslauttoja jo vuodesta 2008

NPhoBiaz


NPhoBiaz

Paljon onnea DP:lle lokakuun kisan voitosta! :) Tiukille meni äänestys! :thumbup: Ei muuta kun marraskuun kisaa pystyyn!

DP

Ohoh, no kiitos. :D Pittääpä koittaa kehitellä tässä jokin aihe marraskuulle. :)