huhtikuu 18, 2024, 07:20:46 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mistä nimimerkkisi on peräisin?

Aloittaja Kattila, maaliskuu 29, 2011, 20:18:50 ip

« edellinen - seuraava »

Kanki

Hyvä hyvä, huusivat lapset ja taputtivat suuria karvaisia käsiään.

Gluteus Maximus

Opettelin tässä taannoin luustoa ja lihaksisto latinaksi :)

Iso pakaralihas - lat. Musculus Gluteus Maximus

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: boozeman - maaliskuu 29, 2011, 22:41:24 ip
Lainaus käyttäjältä: Minbaari - maaliskuu 29, 2011, 22:25:10 ip
Niccini juontaa juurensa tietenkin Babylon 5 scifisarjassa olleeseen rotuun Minbaarit. Silloin kun ohjelma tuli televisiosta olin aivan armoton fani! Joka jakso piti katsoa ja nauhoittaa, ja katsoa heti perään uudestaan.  ;D


Kas mutta niin minäkin! Videoiden ja antennivahvistimen tökkelit oli kiinni upsissa mahdollisen sähkökatkon varalta. Silloin aikoinaan tuli kerättyä nimet siihen joulukorttiin, joka sitten lähetettiin Ylelle Babylon 5:n johdosta.

Ei kai sulle käy samoin kuin nickisi esikuville saadessaan alkoholia? :)


Oli kyllä hieno sarja! Voisikin tässä joskus verestellä muistoja katsomalla koko tuotannon läpi.. Ja alkoholi on tullut sen verta tutuksi jo pelkästään työn puolesta vuosien varrella, että tottakai minulle käy aina samoin!  ;D  :-X
#816

Warcock

maaliskuu 30, 2011, 16:08:12 ip #23 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 30, 2011, 16:09:49 ip käyttäjältä Warcock
Epäselvästä käsialasta.....Käytin Warlockkia mutta sitten erään kerran jossain lapussa yläaste ajan pelisessioissa L muistutti C:tä siitä asti se on ollu Warcock...  ;D
Lukijasta sitten riippuu että onko käännös sotakukko vai jotain ihan muuta....  ;)
Tomppa


Hombre

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - maaliskuu 29, 2011, 22:25:10 ip
Niccini juontaa juurensa tietenkin Babylon 5 scifisarjassa olleeseen rotuun Minbaarit. Silloin kun ohjelma tuli televisiosta olin aivan armoton fani! Joka jakso piti katsoa ja nauhoittaa, ja katsoa heti perään uudestaan.  ;D


Käsittämättömän loistava sarja. Sitä katseltiin joskus, ennenkuin se saatiin tv2:lle, ttkk:lla tykillä maratoneina.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

chili123

Poikkeuksellisesti näin, oli siis kiire rekistöröityä, eikä mieleen juolahtanut mitään hyvää nimimerkkiä   :-\
Ajattelin silloin vielä, että ei tätä foorumia tule paljoa selattua, niin ihan sama mikä se nimimerkki sitten on, mutta toisin kävi. Jälkeenpäin harmittaa, että ei tultu laitettua mitään oma peräisempää nimimerkkiä.

Tapolan Tulikeppi

Itse makkara ei ole juurikaan tulista, mutta ihan keskiverto lihamakkaraa. Alkujaan nimimerkki on jostain hämärästä mielleyhtymästä: Mervi Tapola-Nykänen ja yksinäinen syysilta. Loput jätetään kunkin mielikuvituksen varaan, kun täällä foorumilla liikkuu noita nuorempiakin; keiden mielenrauhaa saattaisi turhan graafiset selitykset häiritä. ;)
# 1022

PP

Lainaus käyttäjältä: Hombre - maaliskuu 30, 2011, 17:29:49 ip
Lainaus käyttäjältä: Minbaari - maaliskuu 29, 2011, 22:25:10 ip
Niccini juontaa juurensa tietenkin Babylon 5 scifisarjassa olleeseen rotuun Minbaarit. Silloin kun ohjelma tuli televisiosta olin aivan armoton fani! Joka jakso piti katsoa ja nauhoittaa, ja katsoa heti perään uudestaan.  ;D


Käsittämättömän loistava sarja. Sitä katseltiin joskus, ennenkuin se saatiin tv2:lle, ttkk:lla tykillä maratoneina.


Ehkä paras tv-sarja ikinä. Mikään ei ole koukuttanut samalla tavalla kuin B5 vaikka loistavia sarjaja on tehty sen jälkeenkin.

Larski

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - maaliskuu 29, 2011, 22:25:10 ip
Niccini juontaa juurensa tietenkin Babylon 5 scifisarjassa olleeseen rotuun Minbaarit. Silloin kun ohjelma tuli televisiosta olin aivan armoton fani! Joka jakso piti katsoa ja nauhoittaa, ja katsoa heti perään uudestaan.  ;D

Ehdottomasti yksi parhaista sarjoista ikinä, ellei jopa paras. Sarja, joka ylsi silkkaan loistavuuteen legendaarisen karheilla roolihahmoilla, hirvittävillä näyttelijäsuorituksilla ja hermojariipivän hitaasti etenevällä juonella. Melkeen pitää taas alottaa jossaki vaiheessa uudestaan kattomaan...

Maniscalco

maaliskuu 30, 2011, 22:47:41 ip #29 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 30, 2011, 22:50:15 ip käyttäjältä Maniscalco
Nykyisen päätoimialan mukainen ammattinimike saapasmaan kielellä.
Alias-kuva erään sunnuntain aamiaispöydästä...  ;D


edit: olikin tiistai-aamiainen. ::)

Toni.A

Mistäköhän tuo olisi? Oikea nicki on niin yleinen, että sitä on vaikea saada edes käyttäjänimeksi millekään sivustolle, missä vaaditaan kirjautuminen. Tonza olisi varmaan, jos olisi missään mahdollinen, mutta on täälläkin jo käytössä. Elikkäs etu- ja sukunimi, eikä mitään kikkailua nimen suhteen.  :)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

solari

Nimimerkki "solari" on ollu käytössä ehkä jostain 03-04 vuodesta asti, mitään sen kummempaa historiikkia tälle ei ole muutakuin että vääntelin jonkun "coolin" nickin itselleni Soldier of Fortune 2 ja C-S 1.5 nettiräiskintäpeleihin, tämän kanssa sitä on sitten kuljettu ircissä ja pelikentillä melkein kymmenisen vuotta jo :)

Legoinsinööri

Lainaus käyttäjältä: chili123 - maaliskuu 30, 2011, 18:11:06 ipJälkeenpäin harmittaa, että ei tultu laitettua mitään oma peräisempää nimimerkkiä.


Tuota saa vaihdettua menemällä Profiili -> Perusasetukset -> Nimi.

Oma nickki tulee vuoden -92 päiväkotiajalta. Käytettiin kavereiden kanssa kaikki löydettävissä olevat legot yhteen torniin, josta tulikin sellainen eskarilaisen mittainen. Tuolloinen sivari lohkaisi meidän olevan varsinaisia legoinsinöörejä. Yläasteella tuli tuo mieleen kun jotain nickiä piti myös miettiä pelailuun ja nettiin ja käytössähän tuo on ollut nyt ainakin 12 vuotta.

CyberDog

Omani tulee BBS ajoilta. Sillon piti teininassikkana jotain keksiä ja ajattelin eka CyberGodia (jossain määrin kyperpunkista yms tykkäävänä) mutta sitten ajattelin että on liaan "kitch" niin sitten tajusin että meillähän on koira ja sitten siitä tuli CyberDog. Saattoi se olla eka typokin kun niitä naputtelin mutta noin mä sen muistelisin menevä.

Jahvetti

Oikealta nimeltäni olen Jani.

Nimimerkki tulee siitä, kun olin ollut sivutöissä nelisen vuotta samalla työnantajalla. Pienyrittäjä, jolle lähes viikoittain tein jonkin suoritteen, yleensä useampia.
Hän muisti nimeni milloin Jariksi, Joniksi, Toniksi yms.

Lopullinen pohjanoteeraus oli kuitenkin Jahvetti, joka ensivitutuksen jälkeen alkoi naurattaa, ja jäi todellakin mieleen!
Kuitenkin palkka maksettiin ihan verottajan oppien mukaan, ja oikealla nimellä. Tais olla vaimo vastuussa konttorihommista.
#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

Ryhis

^ Ei jmlata. Nyt lensi bisset näppikselle. Päivän repeilyt.  ;D ;D ;D ;D

Jahvetti...voi...elämän käsi....
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

coco

Minulla oli ensimmäinen sana coco minkä opin puhumaan pienenä!

JaloPena

Joku onneton mähmäri oli ottanut minun monessa liemessä keitetyn etunimi+sukunimen ekakirjain-yhdistelmäni (HannuH) käyttöön.  >:(
Oli siis pakko keksiä joku muu koska niccikaappaustakaan ei voinut tehdä. Niinpä otin käyttöön muistaakseni Kummelista peräisin olevan jalopenõn nimityksen - lisättynä kotikutoisin isokirjainviritelmin.   :)
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

Babu

Nooo.. sen piti olla Papu.. muuutta siitä tuli Babu.. öö? :D
Päiväkirjani:
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=11329.0

                        Peace&Love

ChIlIDoG

joskus -97 tai -98 eka kertaa IRCiä opetellessa. Keksin jostain, en muista mistä.

..siis se oikea Internet Relay Chat ei saa sekoittaa irc-galleriaan tms.