huhtikuu 16, 2024, 07:32:45 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mikä tänään naurattaa.

Aloittaja Ryhis, huhtikuu 05, 2010, 10:37:51 ap

« edellinen - seuraava »

jeQQ


Legoinsinööri

Pari päivää sitten tää olis varmaan mennyt tuonne "normaalia vitutusta" puolelle kun aamun lähtöhäsellyksessä vein ruukkuja parvekkeelle saamaan valoa ja enkös onnitunut tiputtamaan Short Yellow Tabascon parveketuolia vasten. Eihän se ollutkaan kuin se ainoa selkeästi hedelmää tuottava chili vielä tällä kaudella ja eihän siitä kuin runko hieman vääntynyt :/

Kasvi nopeesti takas sisään ja yrittää nopeasti kasata sitä multaa tueksi ennen kuin on pakko lähteä. Nyt olenkin vaan venannut milloin sieltä alkaa tavaraa tippumaan, mutta tänä aamuna olikin ensimmäinen kellertävä hedelmä <3

Menee selkeesti sen pienen kärsimyksen piikkiin. "Vai ette rupee kypsymään? Otetaan kovat otteet käyttöön."

mohla

Suurin osa poliitikoista voisi aloittaa puheenvuoronsa näin ;D

biblo

"Grow food, not lawns"

TunturiTiger

Huomenna on viimeinen päivä tuossa työharjoittelussa ja taas yks porukka saa maistaa TT:n chilisuklaakakkua. :D Ei tulista, mutta pientä nipistelyä havsittavissa.

Legoinsinööri

Potuttaa vieläkin kun viime vkl tein tiikerikakkua jota piti maustaa sitruunalla ja raidan olis laittanut turkkareista ja nagasta. Nagajauhe oli mennyt hukkumaan jonnekkin :/


Pankkipoju

Lainaus käyttäjältä: Tepi - syyskuu 21, 2010, 22:13:37 ip
Itsemurha ja taivaan puutarhaan pääseminen ei tunnukaan enää NIIN huonolta vaihtoehdolta...

Itse olen pohtinut sitä juttua jossa kaupanpäälle tulee 72 neitsyttä.

Hirvee homma opettaa ihan kädestä pitäen miten sitä suussa pidetään..
Jos omalle kohdalle moinen sattuisi, niin vaihtaisin heti aluksi viisi impyettä yhteen rietas-reettaan.

TunturiTiger

syyskuu 26, 2010, 15:55:41 ip #188 Viimeisin muokkaus: syyskuu 26, 2010, 18:46:05 ip käyttäjältä TunturiTiger
Lainaus käyttäjältä: Pankkipoju - syyskuu 26, 2010, 14:03:32 ip
Lainaus käyttäjältä: Tepi - syyskuu 21, 2010, 22:13:37 ip
Itsemurha ja taivaan puutarhaan pääseminen ei tunnukaan enää NIIN huonolta vaihtoehdolta...

Itse olen pohtinut sitä juttua jossa kaupanpäälle tulee 72 neitsyttä.

Hirvee homma opettaa ihan kädestä pitäen miten sitä suussa pidetään..
Jos omalle kohdalle moinen sattuisi, niin vaihtaisin heti aluksi viisi impyettä yhteen rietas-reettaan.

"Vaihdetaan kultainen vaimo kahteen rautaseen huaraan." :D
e: Typotin kännykällä.


Ryhis

Naurattaa oikein isosti miten erästä käyttäjää joka on ottanut (yhden) nimimerkin satavuotiaan italialaisen taidesuuntauksen perusteella, pidetään kuin kukkaa kämmenellä ja messiaana tällä foorumilla.

2000-luvun rappion kulmakivi on se kuinka hyvin huonoa käytöstä suvaitaan.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Tomppa

hmm   ::)

mikähän on kyseinen nimimerkki....??      ::)

Karpo

Lainaus käyttäjältä: Tomppa - syyskuu 26, 2010, 20:02:24 ip
hmm   ::)

mikähän on kyseinen nimimerkki....??      ::)


"Futurismi on 1900-luvun alussa Italiassa syntynyt taidesuuntaus. Se halveksui kaikkea vanhaa ja perinteistä ja ihannoi kaikkea modernia, esimerkiksi koneita blablablaa..."

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Karpo - syyskuu 27, 2010, 11:36:30 ap
Lainaus käyttäjältä: Tomppa - syyskuu 26, 2010, 20:02:24 ip
hmm   ::)

mikähän on kyseinen nimimerkki....??      ::)


"Futurismi on 1900-luvun alussa Italiassa syntynyt taidesuuntaus. Se halveksui kaikkea vanhaa ja perinteistä ja ihannoi kaikkea modernia, esimerkiksi koneita blablablaa..."



Noh noh, ei futuristia saa kiusata. Se on vaan erilainen!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Tomppa

joo ei saa haukkua sitä ollenkaan...

eräs norsu uhosi ottaa multa kirjotusoikeudet pois tältä foorumilta....



biblo

Ei varmaankaan olisi pahitteeksi..

(en ole futun puolella tai vastaan)
"Grow food, not lawns"

Tomppa

Tarviiko sun saakeli aukoa joka asiasta mulle päätäsi?!

onko noin ahistava olla?

multa saa ottaa kyllä oikeudet kirjoittaa pois jos se helpottaa foorumin käyttäjiä tolta trollilta...yms...

biblo

En auo päätäni vaan kerron ihan faktan. Vai oletko tosiaan itse sitä mieltä että kirjoittelusi on asiallista jne?


Muistan vaan erään yksityisviestinkin joka minulla on tallessa..
"Grow food, not lawns"

Hombre

Kevennyksenä tähän riitelyjen ynm. lomaan. Tiedoksi suppilovahveroihmisille: Ne eivät ole tänä vuonna olleet entisillä paikoillaan, vaan hiukan eri paikoissa.
Eilen ja tänään on kerätty reilusti yli kymmenen litraa suppareita, aikaa on mennyt alle 2h yhteensä.
No niin voitte jatkaa toistenne soimaamista ;D

"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Tomppa

mitäpäs jos haudattaisiin sotakirves  8)

ei varmaan ole hullumpi idea...  pyydän anteeksi niitä muutamaa viestiä.