toukokuu 14, 2024, 13:00:42 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Uudenmaan aluejaosto

Aloittaja Thiikeri, syyskuu 12, 2013, 15:12:57 ip

« edellinen - seuraava »

Bender79

Voiko tuon banderollin tuoda jo keskiviikkona? Jos ei, niin minä voin ottaa vastaan, ellei kenellekkään muulle sovi. Laita yv:tä mikä olis sulle sopivat ajat ja paikat.

t:Simo

jaolsten

Tuon banderollin ja Roll-upin torstaina Chilitarvikkeelle. Otan samalla Chilin poltteessa-lehdet mukaani ja vien Turun messuille perjantaina.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Thiikeri

Lainaus käyttäjältä: Larski - maaliskuu 19, 2014, 15:50:10 ip
Löytyiskö Uudeltamaalta chilipäitä, jotka olis valmiita puhaltamaan kesällä yhteen hiileen ja hoitamaan yhteistä "chilipalstaa"? Käsi ylös, jota ajatus kiinnostaa.


Tässä yksi avustaja tarjolla (ja koko palstan idean Äiti). ;)

Vetsku

Lainaus käyttäjältä: Larski - maaliskuu 19, 2014, 15:50:10 ip
Löytyiskö Uudeltamaalta chilipäitä, jotka olis valmiita puhaltamaan kesällä yhteen hiileen ja hoitamaan yhteistä "chilipalstaa"? Käsi ylös, jota ajatus kiinnostaa.

P.s. Jälkihehkutusta: Zinnkelleristä saa loistavia kasvispihvejä!


_ö/

Larski

Aikamoista! Alla on listattuna mielenkiintonsa palstailuun ilmaisseet:
- Vetsku
- Thiikeri
- Chilifellow
- Bender79
- Larski

Löytyykö muita?

Jos palstaa koitetaan saada, niin onko porukalla preferenssejä sijainnin suhteen? Helsinki/Espoo/Vantaa/tms.? Täältä löytyy Helsingin palstat kartalla.

Thiikeri

Olisiko muuten mitään ideaa, jos Uudenmaan jaostosta tehtäisiin myös seuraavaan lehteen oma pikkunen juttu - sellaiselle jaosto-palstalle eli lyhykäisyydessään jaoston tiedottaja kertoo jaostonsa kuulumiset, menneet ja tulevat jutut? Tämä on siis tulossa kaikille jaostoille (toistaiseksi suunnittelutasolla). Tämä palstailu-asia sopisi siis hyvin lehteen kerrottavaksi asiaksi.

Koskas muuten jaostolla on seuraava kokous?

jaolsten

Jaosto-osio on hyvä idea, muistan lukeneeni siitä jo aiemminkin! Ehdottomasti tuo pitää muistaa tehdä seuraavaan lehteen!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Thiikeri

Kiitos jaolsten tuestasi ja kannatuksestasi. Tätähän ehdottelin jo tuossa talvella... ;)

Voin sit varmaan alkaa huutelemaan tätä muillakin aluejaostojen palstoilla?

Thiikeri

Väliaikatietoja!

Uudenmaan aluejaosto myi tänään hienosti Chilin Poltteessa-lehtiä 10 kpl ja siemeniäkin meni sellaiset 49 pussia eli ihan kivan oloinen pesämuna kasattu :)

Sovittiin tänään, että tuosta käteiskassasta maksetaan vapaaehtoisille aiheutuneet kulut ehdottomasti kuittia vastaan (koskee siis pysäköintiä ja ruokailua messualueella) ja nämä kuitit lähetetään kululaskun mukana pääyhdistyksen Rahastonhoitajalle (hessi). Ilmeisestikään aluejaostolla EI ole kuittivihkoa? 

Huomenna voisi tulla ajallaan se henkilö, joka on lupautunutkin - en pysty itse jäämään iltaan asti näillä näkymin.

Bender79

Minä olen tulossa huomenna. Pyrin tulemaan heti, kun työt sen sallivat. Valitettavasti en tarkkaa aikaa vielä tiedä, mutta ennen kahta olen paikalla! Ja aion olla loppuun asti.

Lähetetty minun GT-S7710 laitteesta Tapatalkilla


chilifellow

Hyvä me!  8) Messuilu on ihan hauskaa. Pääse tarinoimaan kaikkea chileistä. Varsinkin +60 pantterit ovat antaneet hyvää palautetta yhdistyksen ja yhteistyökumppaneiden ständistä.
# www.chiliyhdistys.fi / jäsen 058 #

Larski

Siellähän kävi oikeen kuhina ku kävin messuvieraana kuikuilemassa.  Oikea meininki!

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: Thiikeri - huhtikuu 03, 2014, 20:25:51 ip
Huomenna voisi tulla ajallaan se henkilö, joka on lupautunutkin - en pysty itse jäämään iltaan asti näillä näkymin.


Näinköhän mä sitten harhoja siinä kuuden maissa.... Ihan näytti Thiikeriltä se joka kiireellä kasaili tavaroita että ehtii kyytiinsä  ;)

Thiikeri

Joo, taas tuli tehtyä koko päivä hyvän eteen :) Kiitos kaikille ja mikä parasta; saatiin 106 € tuottoa aluejaostolle :)  ;D

Muistakaa arvoisat aluejaoston toverit, nämä rahat ovat Meitä varten! :) Olisko mitään tällainen ehdotus: skumppalasilliset (ja ehkä kenties jotain ruokaakin) jossain vaiheessa messujen jälkeen? Niille, joiden työpanos on tässä pitkässä viikonlopussa näkynyt? ;)

chilifellow

Hei, kiinnostaisko Uudenmaan alaosaston aktiiveja seuraava messurutistus?

Marketanpuiston markkinat LA 24.5.2014 klo 10-15. Lisäinfoa www.marketanpuisto.fi
Puisto sijaitsee Kehä 3 varrella Espoon Röylässä ja siellä on näytepuisto ja puutarhakoulu.

Ihan kiva paikka käydä vaikka kävelyllä ja kaffeella. ;-)

;D

# www.chiliyhdistys.fi / jäsen 058 #

shp

Marketanpuistoon pitäisi olla paikka jo valmiina, jos tuo yksi nyt on muistanut soitella =)
Pistän infoa heti kun tiedän.
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

PP

huhtikuu 06, 2014, 20:00:17 ip #96 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 06, 2014, 20:02:26 ip käyttäjältä PP
Lainaus käyttäjältä: chilifellow - huhtikuu 06, 2014, 15:50:32 ip
Hei, kiinnostaisko Uudenmaan alaosaston aktiiveja seuraava messurutistus?

Marketanpuiston markkinat LA 24.5.2014 klo 10-15. Lisäinfoa www.marketanpuisto.fi


Mikä ettei, mutta voi olla, että tuolle viikonlopulle tulee muuta menoa.

Olisikohan mahdollista saada taimia myyntiin? Useammalta kasvattajalta kerättynä varmaan irtoaisi jonkunlainen sekoitus taimia ellei järjesty jollain muulla kuviolla. Ovat vaan isoja tuossa vaiheessa kevättä.

shp

Tammisillan taimet pitäisi tulla myytäväksi.
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Thiikeri

Lainaus käyttäjältä: shp - huhtikuu 06, 2014, 17:44:10 ip
Marketanpuistoon pitäisi olla paikka jo valmiina, jos tuo yksi nyt on muistanut soitella =)
Pistän infoa heti kun tiedän.


Kenen on pitänyt hoitaa homma? Onko aluejaoston itse PJ tehnyt mitä kaikkea niiden ja näiden eteen?

shp

Lainaus käyttäjältä: Thiikeri - huhtikuu 07, 2014, 14:02:49 ip
Lainaus käyttäjältä: shp - huhtikuu 06, 2014, 17:44:10 ip
Marketanpuistoon pitäisi olla paikka jo valmiina, jos tuo yksi nyt on muistanut soitella =)
Pistän infoa heti kun tiedän.


Kenen on pitänyt hoitaa homma? Onko aluejaoston itse PJ tehnyt mitä kaikkea niiden ja näiden eteen?

Miksi tehdä itse, kun voi laittaa muut asialle? =)
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.