huhtikuu 19, 2024, 08:22:59 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Uudenmaan aluejaosto

Aloittaja Thiikeri, syyskuu 12, 2013, 15:12:57 ip

« edellinen - seuraava »

Larski

heinäkuu 11, 2014, 09:37:23 ap #140 Viimeisin muokkaus: heinäkuu 11, 2014, 09:39:58 ap käyttäjältä Larski
Aluejaoston palstahaave toteutui viime hetkillä tämän kuun alussa. Viikistä löytyi valtaajaa vailla ollut kasvatuslaatikko, johon aluejaostolaiset ovat tähän mennessä istuttaneet mm. serranoa, lemon dropia, turbo pubea, kurkkua, kesäkurpitsaa ym.

Alla pari kuvaa ajalta ennen viimeisimpiä chilejä.

Serrano puskee jo podia.

bluesman

 Perjantaina 18.7 alkaen vaikkapa klo 16.00 (?? sopiiko) olisi Uudenmaan chilihörhöjen paikallismeetinki Bluesfarmilla.
Jospa ne keitä tapaaminen jossainmäärin kiinnostaa ilmaisisivat mikäli ovat peräti tulossa miittiin ihan kirjallisesti tähän ketjuun.
Lähetän niille jotka eivät vielä ajoreittiä tunne yv:llä reittiohjeen.

Larski

Lainaus käyttäjältä: bluesman - heinäkuu 14, 2014, 22:53:37 ip
Perjantaina 18.7 alkaen vaikkapa klo 16.00 (?? sopiiko) olisi Uudenmaan chilihörhöjen paikallismeetinki Bluesfarmilla.

Kernaasti tulisin, mutta tuolloin oon reissussa. Täytyy siis lähteä joskus erikseen...

Bender79

Minä olen tulossa! Sori kun en aiemmin ole laittanut viestejä.  Mun auton kyytiin mahtuu 3-4, jos joku kyytiä tarvitsee.  Auto lähtee Jätkäsaaresta varmaankin joskus kolmen ja puoli neljän välissä. Voin myös poimia matkan varrelta jos sopii jotenkuten reitille.

t:Simo

Lähetetty minun GT-P3110 laitteesta Tapatalkilla


C.chinense

Tulossa. Panetko niitä koordinaatteja, jotta löydän perille.

bluesman

 Edelleenkin jankutan että Bluesfarmille saa tulla Uudenmaan paikallisjaoston tapaamiseen ihan vapaasti mutta toki pukeutuneena.
Onhan se kaksi ilmoittautunutta ihan mukavaa, jää enemmän aikaa jutusteluun ja syömiseen kuin että olisi 45 kuten vuonna 2010.
Miitti pe 18.7 alkaen jotain 16 tai sinnepäin.

PP

Laske yksi lisää. Tuonko savupororocotopiirakkaa vai jotain muuta? Tuoreelle chilille tuskin on tarvetta. :)

Ihme on, jos väkeä tulee alle kymmenen.

bluesman

Lainaus käyttäjältä: PP - heinäkuu 17, 2014, 00:41:18 ap
Laske yksi lisää. Tuonko savupororocotopiirakkaa vai jotain muuta? Tuoreelle chilille tuskin on tarvetta. :)

Ihme on, jos väkeä tulee alle kymmenen.


Piirakka on niin loistavaa että kysymys on turha. Lähinnä ehkä määrästä voi neuvotella.
Neljästä puskasta ei tule ihmeemmin satoa, ehkä kuitenkin muutama joten ei tarvitse tuoda tuoreita chilejä.
Mukavaa saada rocotomestarikin kylään.

PP

Lainaus käyttäjältä: bluesman - heinäkuu 17, 2014, 00:59:27 ap
Piirakka on niin loistavaa että kysymys on turha. Lähinnä ehkä määrästä voi neuvotella.
Neljästä puskasta ei tule ihmeemmin satoa, ehkä kuitenkin muutama joten ei tarvitse tuoda tuoreita chilejä.
Mukavaa saada rocotomestarikin kylään.


Jos meitä on oikeasti viisi tai alle, en ehkä tuo koko 2 kg piirakkaa, että jaksetaan syödä muutakin. :)

Jaa taas mestariksi tiluleerataan. Onhan noita taas tulossa, mutta ei tämä mitään rakettitiedettä ole, ja rocotot tuntuu olevan mulle helpompia kuin chinenset ja annuumit. Onko sulla kypsiä rocotoja, etenkin Montufareja, vai tuonko niitä jos kaikki ei ole sitä kokeilleet?


longi

Hain dresmannilta puvun saatan tulla

ekonyymi

Jos alle kymmenen joukossa pääsee ilmoittautumaan, niin pitäähän sitä tulla.

Bender79

Kiitos erittäin paljon Bluesmanille vieraanvaraisuudesta ja maistiaisista. Bluesfarmi on kyllä taian omainen paikka! :)

Lähetetty minun GT-P3110 laitteesta Tapatalkilla


C.chinense

Kiitokset myös Minun puolestani caikka savurocotopiirakka väliin jäikin perheen pelastukseen rientäessäni. Uusia kasvoja ( kaikki) ja uusia makukokemuksia rikkaampana kotiin. Mitäs niitä nyt olikaan... Harold st. Barts, naga, black naga, red savina, fatalii... hapanchili ym. Kiitos!

Black naga tyvi vähän otti pakin päälle ja menihän se nagan häntää maistellessa nagamorichneitsyyskin siinä ennen lähtöä.

PP

Kiitos täältäkin. Oli farmi ja tunnelma ihan eri mallissa kuin parina viime vuonna. Toivottavasti kausi on loppuun asti tuholaisvapaa.

Se passiflora on ihan huikea!


ekonyymi

Kiitos miitin järjestelyistä, oli mukava ilta. Porukkaa oli siis vähän vähemmän kuin 2010, mutta tunnelma oli tiivis ja lämmin, osin jopa pukkasi vähän hikeä pintaan - toisille enemmän, toisille vähemmän.


bluesman

 Kiitoksia runsain mitoin mittiin osallistujille! Mukava aina tavata fiksuja ja aiheesta innostuneita harrastajia. pp:n savupororocotopiirakka on edelleenkin hitti. Itsellä taisi olla toleranssi alhaalla kun ihan poltteli piirakkaa maistellessa.
Melchranin pojat vaikuttivat tyytyväisiltä kun uivat monta tuntia ja vetelivät miehekkäästi Sugar rushia naamariin.
Sopiva määrä väkeä oli kiva kun ehti jopa jokaisen kanssa rupattelemaan.

Melchran

Kiitos minunkin ja poikien puolesta, oli hieno ilta. Ihan mukavasti Black Nagalla sai hien pintaan :D Savurocotopiirakka ei pettänyt odotuksia ja oli mukava saada nimimerkeille kasvoja.

Larski

Kuvapläjäys alajaoston viljelylaatikolta.


Kypsiä lemon droppeja alkaa olla hyvin. Ja makukin on kohdillaan.


Punaiset turbo puppelitkin alkaa kypsyä.


Serranojakin on aika hyvin.


Joku kasvi puskee tälläsiä ruskeita pötkylöitä, mitä lie ovatkin.


Jokuhaba kypsyy hyvällä vauhdilla.


Jonkun tuomat tomaatit alkaa työntää palleroita.


Gold rush puskee ekaa tyttökukkaa.


Kurkku.