toukokuu 14, 2024, 01:47:38 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


tatuointeja?!?

Aloittaja ottoboi, marraskuu 06, 2009, 17:16:43 ip

« edellinen - seuraava »

ottoboi

Kertokaas kuvilla ja sanoilla millaisia leimoja teillä on tai aiotte hankkia ja missä olette niitä ottaneet?
itelläni on oikeassa jalassa iso mustaharmaa karppi tatoitu, sitten oikean hauiksen sisäpuolella sellainen pääkallojuttu ja sen vieressä taipeessa on aika tuore lootus-kukka.
Oon miettinyt pari vuotta että vois johonki tatuoida mustaharmaana Tabasco-pullon, se on mielestäni tyylikäs ja varmaankin aika omaperäinen?

biblo

Tabapullo on nähty..


Itsellä hihat melkoisen täynnä,toinen koipi ja rinnassa.Kädet on kesken mutta valmistunee toivon mukaan talven aikana.
"Grow food, not lawns"

Janne

jokunen on, viimeisin vielä keskeneräinen:

http://javu.kapsi.fi/pan/

www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

jasuiitta

vasemmassa kädessä: leijonavaakuna, sydäntä kannatteleva musta enkeli ja botticellin venus korsetissa.
oikeassa: rentun ruusu irwinin levystä, tikari ja köynnös ja 69 bilispallon päällä seisova paholaisnainen.
vasemmassa jalassa: koko jalan mittainen "kunnia suomelle 1939-1945" teksti ja tammenlehtiköynnös.
oikeassa: "kipu kuolee huutamalla" teksti ja piikkilankaa.
yläselässä: suomen entisten sotilaiden vaakuna hieman muokattuna.

Marcelo

Olis kiva nähä kuvia noista teitin tatskoista.??

ottoboi

joo meikäläinen kyl laittaa kuvii heti kun vaan löydän mun kameraan muistikortin :D

biblo

marraskuu 06, 2009, 20:40:41 ip #6 Viimeisin muokkaus: marraskuu 06, 2009, 20:44:46 ip käyttäjältä biblo
Tuolla rintakuva juuri tehtynä-> http://irc-galleria.net/user/Ramo/picture/65848433

Kädestä pari-> Ankka ja Ankka2

Näkyy hiukan muitakin sivulla.

Kaikki tehty tuolla


Oikeassa kädessä värikästä kuviointia pohjantähdellä,hauiksen päällä örkki ja yläpuolella pikkupiru "kadotuksen" edessä.Nuo ankat vasurissa joiden lisäksi lasten nimet,kallo kämmenpöydän päällä,matkalaukku ja olkapäässä lävistetty lintu+pommeja.

Vasen käsi on pyhitetty Sailor Jerryn kuville ja muille samantyylisille Old School-kuville.

Oikeassa jalassa humoristinen nooan arkki jossa pääosassa eläimet,nilkasta polveen.Hiukan kesken.
"Grow food, not lawns"

TunturiTiger

oikeassa olkapäässä anopin kuva.

Marcelo

Aikas hienoja 'kuvia' biblo. Noi ankat 'hupasia'.

rasse

Bobin kuva rinnassa..  rrrespect, vaikken tatuoinneista tykkääkään.

biblo

Lainaus käyttäjältä: Marcelo - marraskuu 06, 2009, 20:59:22 ip
Aikas hienoja 'kuvia' biblo. Noi ankat 'hupasia'.


On suoraan Sailor Jerryn kirjoista.

Lainaus käyttäjältä: rasse - marraskuu 06, 2009, 21:06:15 ip
Bobin kuva rinnassa..  rrrespect, vaikken tatuoinneista tykkääkään.


Musiikillinen innoittaja ja muutenkin opasti minut valitsemalleni tielle reggaen pariin.
"Grow food, not lawns"

ottoboi

joo tuossa tuo mun karppi just tehtynä, 6 tuntia kesti hakata, yhdellä istunnolla! http://www.kinkymousetattoo.net/kuvat/displayimage.php?album=26&pos=63

Ja tuossa samassa puodissa olen kaikki kuvani otattanut

Marcelo

Any way, hupasan näkösiä;) Mie ole näin 'vanhoilla päivillä' harkinnu tatskan ottoo, mut en oo vielä löytäny "mun näköstä" kuvaa. Sit ku se löytyy, tassuttelen paikalliseen 'neulapajaan'..

MasaT

Joo. Sattumalta katselin edellisiltana netistä, kun oli ylimääräistä aikaa, löytyisikö mitään sopivaa.
Muuten en ollut ajatellut ikinä ottavani tatuointia mutta voisihan yhden ottaa paikkaan missä ei ole näkyvillä.
Jokos suomessa saa noita tatuointeja, jotka saa helpommin poistettua?
Lanceolatumin lehdistä ja jostain geometrisestä kuviosta voisi jotain kehitellä. (näin niinkuin alkuun suunnittelin).
Ajattelin, että noita kasveja ja kukkasia on pääasiassa naisilla, muttei taida pitää paikkaansa.
Hyvän näköisiltä nuo kasvit ainakin näyttävät, kun on osaava tatuoija.

Marcelo

Tosi hieno karppi sulla ottoboi. Ja MasaT: Mie olen kans jo tovin harkinnu ottavani, kylläkin näkyvälle paikalle, johki käsivarteen.. Mutta en ole vielä löytäny, osannu hahmotella sellasta kuvatusta, ku tahtosin katella lopun ikäni..

biblo

Itsellä on tuossa parin vuoden sisään kun kädet on valmiina ja kaulakuvaan uskaltautunut aloittaa selkäproggis.

Bonsai-puita,kukkia,kasveja,joki jossa silta jnejne..
"Grow food, not lawns"

Marcelo

No joo, kun katsoo LA Inc'iä hemmetin hienoja kuvatuksia tekevätten. Täällä meillä peräpohjolassa vaan pitää olla itellä valmiit kuvat, sabluunat, ku menet neulaputiikkiin, sillon harvan kerran ku sattuu oleen neulamestari paikkakunnalla ;(

MasaT

No joo. Nyt tämä menee hieman jo chättäämiseksi mutta ajattelin keskelle tatuointia kaaos-sympolia , muttei niin näkyvästi ja ympärille lancen lehtiä jotenkin geometrisesti, ja jotain muuta. Näin. Pitää varmaan viedä lance paikalliselle tatuoijalle vähäksi aikaa ja sanoa, että suunnittele siitä tatska. ;) Olen kyllä sen verran vaativa, että joudun varmaan käymään aika monen tatuoijan luona, ennen kuin olen tyytyväinen. :D

biblo

Lainaus käyttäjältä: Marcelo - marraskuu 06, 2009, 22:30:56 ip
No joo, kun katsoo LA Inc'iä hemmetin hienoja kuvatuksia tekevätten. Täällä meillä peräpohjolassa vaan pitää olla itellä valmiit kuvat, sabluunat, ku menet neulaputiikkiin, sillon harvan kerran ku sattuu oleen neulamestari paikkakunnalla ;(


No tuota nyt taitaa olla tyypit pikkuisen hakusessa.Kaikki minun kuvat on tehty ihan uniikisti,poislukien nuo Jerryn kuvat.Tunnen liikkeen omistajan ja kaikki tatuoijat ja kyllä se niin yleensä menee että asiakas heittää idean ja tatuoija muokkaa sen mieleiseksi.Melkeinpä aina asiakas käännytetään pois tusinatatskoista tai suorakopioista.Joku liike/tatuoija tekee toki helpomman kautta ja ottaa valmiin kuvan mutta mielestäni niissä ei ole juurikaan mitään ideaa.
"Grow food, not lawns"

ottoboi

Mäkin oon aika vahvasti sitä mieltä, että suomalaiset tatuoijat on pääosin erittäin ammattitaitoisia. Toki voi olla niitä huonojakin, tai no, niitähän on millä vain alalla, kuten minä chilin kasvattajana ;)