huhtikuu 19, 2024, 06:29:05 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mikä tänään naurattaa.

Aloittaja Ryhis, huhtikuu 05, 2010, 10:37:51 ap

« edellinen - seuraava »

JaloPena

Amerikkalaissaarnaaja heitti madonluvut.  :o

http://yle.fi/uutiset/ulkomaat/2011/05/amerikkalainen_saarnaaja_vannoo_maailmanlopun_koittavan_huomenna_2611483.html

Taidanpa sipaista viimeiset kekkulit.Toivottavasti se mualimanloppu sitten ehtii tulla ennen krapulaa niin saataisiin siitäkin kaikki hyöty talteen  ;D

Jos maailmanloppu perutaan, jatkan kasvarin tekoa.
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

ParturjzCoxsone

ee kai se taija mualima mihkään loppua :)

InkRose

Kuten joku vähän oivalsi irvailla: Kaikki huomisen jälkeen maapalloa yhä tallustavat ihmiset on todistettavasti jumalattomia. Eli maanantaina voitaisiin sosialisoida kaikkien maailman kirkkojen omaisuus (kun eihän yhdessäkään seurakunnassa ole oikeasti uskovia jäseniä jäljellä) ja alkaa vaikkapa korjata vähän köyhyysongelmia tai muita maallisia epäkohtia.

TunturiTiger

Mä oon lauantai aamuna tähän aikaan hereillä ja selvinpäin! :o

coco

Ei sitä maailman loppua nytte tullukkaa.. mut on ulkona kyllä hieno keli!  8)

JaloPena

No ei mahda mitään. Sitten vaan rakentelemaan ja auringosta nauttimaan.  8)
Meillä kaikki päätökset tehdään demokraattisesti äänestäen. Yleensä kuitenkin häviän äänin 0-1

#1581

Toni.A

Hmmm.
Sanovat että tuleva hallitus saattaa koostua persuista, vasemmistosta ja Kokoomuksesta.

Nimeksi tulee Persvako

Ohesssa tunnustelut käynnissä... ;)

Sellaista tänään!  ;D

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=7287.0
   http://sushrajalla.blogspot.com/             
         Chiliyhdistyksen jäsen no.1030

chilimieli

Lainaus käyttäjältä: coco - toukokuu 21, 2011, 11:59:28 ap
Ei sitä maailman loppua nytte tullukkaa.. mut on ulkona kyllä hieno keli!  8)


Tänään oli radiossa, että maailmanloppu siirtyikin 21.10 alkavaksi (jos nyt oikein muistan). Kyse oli kuitenkin siis ilmoittajan LASKUVIRHEESTÄ, vaikka varmaksi tätä vakuuttelikin.. ;D
Sanoivat myös, että jotkut tollot olivat myyneet talonsa ja jättäneet työnsä tämän huuhaa väitteen takia.

*Anna mun kaikki kestää..*

coco

Jääkiekon Mestaruus pokaali on päreinä koko ajan.. nyt ouluun saapuessa iltalehden mukaa! Tais hesassa kultaseppä kääriä vaa hyvät rahat korjauksesta!   ;D

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: coco - toukokuu 26, 2011, 07:59:37 ap
Jääkiekon Mestaruus pokaali on päreinä koko ajan.. nyt ouluun saapuessa iltalehden mukaa! Tais hesassa kultaseppä kääriä vaa hyvät rahat korjauksesta!   ;D

Toi kopiopokaali kannattais tehdä kumista.

coco

Se vois olla parhain ja kestävin vaihtoehto!   ;D


jla1710

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.

hurjatar

En nyt oikeen tiedä naurattaako vai vituttaako. Äsken soi ovikello ja siellä oli joku thaivahvistus lappu kädessään. Siihen oli kirjotettu että "Olen kuuro, olen mykkä. Minulla ei ole tällä hetkellä työtä. Voisitko auttaa ja ostaa nämä piirustukset minulta.". Ennenkun ehdin sanoa mitään se pyöritteli päätään, mumis jotain ja oli lähdössä. Totesin ettei mulla taida olla käteistä. Sit mun heräs epäilys kun painoin oven kiinni. Aukasin sen ja nuori neiti käänty portaista kattomaan mua. Aha, siinä meillä kuuromykkä. Oli kyllä niin lahjakkaasti epäonnistunu yritys että ois voinu jo pari euroo heittää siitä hyvästä.
Hullu puutarhuri hosuu, isot sakset käsissään. Leikkaa joltain jalan, joltain nenän, joltain koko pään.

TepinKapsikuumi

Lainaus käyttäjältä: hurjatar - toukokuu 27, 2011, 20:16:55 ip
... Äsken soi ovikello ja siellä oli joku thaivahvistus lappu kädessään. Siihen oli kirjotettu että "Olen kuuro, olen mykkä. Minulla ei ole tällä hetkellä työtä. Voisitko auttaa ja ostaa nämä piirustukset minulta.". ...

Vastaavia tapauksia on mulla ollu muutama. Kaikki ovat jotenki epäuskottavia habitukseltaan. Olen jopa kerran ostanut sellaisen kopiokoneesta läpiajetun kuvan hevosesta, mutta mä uskon että tuollaiset ovat vain tarkastamassa a) Onko talon väki kotona? b) Näkyykö asunnossa mitään varastettavaa?...Surullista mutta mulle ei kannata enää tulla myymää printtei ruttusesta muovipussista.

hurjatar

Eniten mä kyllä kummastelin juurikin sitä, mistä se ois mulle ne kuvat repässy. Ei sillä rassukalla kuitenkaan ollu kun käsilaukku mukana ja sinne kaiketi mahtu jokunen ruttunen A5-arkki.  ???
Hullu puutarhuri hosuu, isot sakset käsissään. Leikkaa joltain jalan, joltain nenän, joltain koko pään.

Kimppu

http://tulipaprika.blogspot.com

Lainaus käyttäjältä: KadotusMutta joo, kohta tulee Aji Inferno ja rankaisee poistamalla koko topicin, koska eihän tämä ole mahdollista.

Lainaus käyttäjältä: nicklas
kuinka voin kiertää tonne piratebayhin kun elisa on sen kerran plokannut....

Poppamies Tuliliemi

"In sudore vultus tui vesceris pane"

Nikodeemus

Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

Lihamestari

Lainaus käyttäjältä: Nikov - toukokuu 28, 2011, 09:05:11 ap
Sonera, Sonera, JEEEEE!
Tossa on yksi syy, minkä takia en enää koskaan tule hankkimaan mitään Soneralta!

Kaiken kivan lisäksi, mitä ne temppuilee, se on vielä kalliskin!
Onnellisesti olin Soneran asiakas vuodesta 1996 siihen asti, kunnes alkoi puheluiden minimihinnoittelu!
Ei haitannut vaikka oli hieman kalliinpi, kuin muut, koska homma pelas! Sit alkoi killailu...
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn