huhtikuu 18, 2024, 04:38:32 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Tervehdys kaikki!

Aloittaja ::Patsu::, tammikuu 22, 2019, 18:33:31 ip

« edellinen - seuraava »

::Patsu::

Terve vain. Olen 28v mies ja 4 vuotta olen jo tätä harrastusta harrastanut. Tänä vuonna ajattelin panostaa enemmän ja laitoin siemeniä itämään jo tammikuun ensimmäisellä viikolla, ja tuli ostettua ensimmäistä kertaa valaisin jossa 250w natikka. Ajattelin hullutella ja tuli 12sta eri lajiketta laitettua itämään. Cabai cerintin, basket of fire, clavo red , demon red, aji benito, bonzi, haba snow white,birds eye, ja duke aji, poblano ancho, ja jotain perus cayanne ja jalopenoa. Helppoja lajikkeita näin aloittelijalle ymmärtääkseni. Basket of firen kanssa jostain syystä ollut vaikea saada itämään, muuten taisin kaikista saadat taimet aluille. Kesää tässä odotetaan. Olen onnekas minulla lasitettu parveke, johon käytännössä paistaa koko päivän aurinko. Nyt päätin rekisteröityä, aijemmin olen paljon lukenut palstojanne ja saanut hyviä vinkkejä. Kiitos siitä. Myös youtuben kautta seuraillut tätä chili-ileä, mukava että sinne jaksaa vääntää videota. 8)  :thumbup: . Mukavaa vuoden alkua kaikille ja katsotaan jos omista kasveista saisin jossain vaiheessa vuotta jonkun kuvan laitettua tänne.  8)  :thumbup:

DiscoKai

Terve,

olet juuri aloittanut hienon harrastuksen.

Voisin melkein lyödä vetoa, että lasitettu parvekkeesi käy ahtaaksi...

Huru-ukko

Hienoa, että olet jo 4 v. vereraani joten tietotaitoa löytyy täälläkin jaettavaksi.  :thumbup:

::Patsu::

 ;) Varmasti tulee tuuhea parveke kunhan tuolta saan karsittua vielä parhaat yksilöt ennen kesää. Varmasti ikkunanlaudalle jotain purkkeja oman onnensa nojaan täytyy laittaa. Sitten tietty naapureille antanut muutaman taimen.  Kunhan jokaista lajia sais yhden kesän alkuun pysytettynä kunnossa 😀 Leikkaamaan olen valmis kun aika tulee👍🏻.

::Patsu::

Tietty lisäyksenä,  parvekkeeni 3,5m x 1,7m Isohko laitos 🙂👍🏻.