Cafe Capsicum 16.8. Kalliossa Helsingissä

Aloittaja PP, elokuu 07, 2015, 20:02:08 ip

« edellinen - seuraava »

PP

Sunnuntaina 16. elokuuta syödään taas hyvin ja tarvittaessa tulisesti. Cafe Capsicum tarjoilee herkkuja Chilitarvikkeen edessä Helsingissä klo 12-18.

Apua otetaan vastaan suurin kiitoksin eli jos kiinnostaa tulla mukaan tiskin taakse ja valmistelemaan (leipoa kotona), ilmoittautukaa tuonne tai yv:llä minulle.

PP

elokuu 10, 2015, 16:04:54 ip #1 Viimeisin muokkaus: elokuu 10, 2015, 20:36:58 ip käyttäjältä PP
Eikö kukaan pääse avuksi? Osa päivästäkin auttaa, varsinkin pystytyksen aikaan aamulla 9.30-12 on paljon tekemistä

Oikeesti ihmiset! Ravintolapäivä on todella suosittu tapahtuma, ihmiset tykkää ja homma on kivaa.

PP

Nyt löytyi apua, ei tosin foorumilta.  :D :(

Kai sinne joku tulee kuitenkin asiakkaaksi?

NPhoBiaz

Kauheasti tekisi aina mieli tulla, mutta kun en ihan nurkilla asu. :( Aina kateellisena kuolaan kuvia!

PP

Olen jo pitkään ihmetellyt, miksei chiliharrastajat osallistu enempää ravintolapäiviin. Meitä on tuhatmäärin ja monet on osaavia ja aktiivisia kokkaajia, mutta olen nähnyt vain muutaman suunnilleen itse pitämiäni vastaavan ravintolan. Kaikenmaailman harrastuspiirit pitää näitä, miksei mekin?

Ajisito

Itte oon töissä silloin. Mutta oon samaa mieltä siitä, et tarvitaan ravintolapäiville chiliaiheinen ravintola.

Ajisito

Ruoka oli mainiota! Varsinkin täytetty rocoto oli todella herkullinen. Kiitos!

Trioniska

Aamupäivältä kuvia kun valmistelut alkoivat olemaan kohdillaan, toki isäntä itse hääräämässä  ;)



Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

PP

Isot kiitokset kaikille mukana olleille niin auttajille kuin asiakkaille ja Chilitarvikkeelle paikan tarjoamisesta.

Asiakkaita oli välillä jonoksi asti, huonon kirjanpidon mukaan noin 80 (plusmiinus X). Vajaat 10 litraa chili con carnea ja pari litraa chili con soijaa upposi kansaan ja maistui kuulemma hyvältä. Kaikki muukin teki kauppansa, osa loppui kesken ja vain muutama tuotetta jäi jäljelle.

Erityistä kiitos keräsivät täytetyt rocotot eikä jallutkaan olleet pahoja. Näitä meni yhteensä 50+ ja yllättävää ja mielenpainuvaa oli kahden n. 10-vuotiaan "suoritukset". Tässä naiset voitti (vaikkei se ollut kilpailu) koska vaikka tiukkaa oli, eräs tyttö söi koko podin "koska se on niin hyvää". Toisen seurueen pojan suoritus jäi isän viimeisteltäväksi. :)

Toinen hitti oli suklaamuffinit, joissa oli varsin tiukka nagalla terästetty kuorrutus. Ei näköjään tarvi juuri säästellä vaikka kohdeyleisö ei ole naganpurijoita.

Trioniska

Täytetyt Jalapenot olivat porukalle kyllä tuttu ja turvallinen valinta mutta uusia isoja tuttavuuksia porukka sai noiden punaisten Rocoto palleroiden osalta.

Toki nuorukaiset joutuivat hieman Rocotoiden osalta jugurtilla loiventamaan mutta ei omalla kohdalla tuon ikäisenä olisi ollut mitään saumaa  :o
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

Aji Inferno

Hienoa, että jengi tykkäsi! Olin itse toisella puolella Suomea, enkä sitten lopulta ehtinyt hesan maille kuin vasta kuudelta. Tein tosin omaa jäynääni Merimaskussa mm. Savuhovin tulisimpien magaroiden kanssa, saaden aikaan ihmisiä, jotka eivät kuulemma enää eläessään chiliin kajoakaan... ja samalla myös heitä, jotka alkoivat tosissaan suunnitella kasvatustakin. :)

Jame

Hyvää oli. Ja vähän jäi vielä tällekin päivälle   :)
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.