maaliskuu 28, 2024, 13:59:17 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


O: Tarvikkeita (Valot, pumput, lannat yms.)

Aloittaja karis, maaliskuu 26, 2019, 09:42:08 ap

« edellinen - seuraava »

karis

Tervehdys chilinkasvattajat!

Tuli aikoinaan kerrostaloon muuton yhteydessä myytyä kaikki tarvikkeet (Valot, pumput, lannoitteet yms.). Nyt pitäisi pikapikaa saada taimet tulille taas ja kesäksi pihalle kasvamaan. Ostetaan siis kaikenlaiset tarvikkeet sekä myös taimia Tre alueelta.

-Kari

unenkuva

Poistin Imuriimuri käyttäjän viestin. Aktiivihiilisuodatin ei kuulu chilinkasvatukseen, vaan ihan muuhun. vaikka sitä kutsuisi nimellä ilmanpuhdistaja. Näin ollen ko. tuotteilla kaupankäyti ei ole sallittua chilifoorumilla.
Tarvittaessa ko. käyttäjä voi olla minuun tai keneen tahansa ylläpitäjään yhteydessä, mikäli haluaa keskustella asiasta tarkemmin

PP

Jossain rajoitetuissa tilanteissa ja tiloissa suodattimelle voi olla tarvetta, mutta se on harvinaista. Jos myyjä perustelee mihin suodatinta on tarvittu ja ylläpito hyväksyy asian, niitäkin on saanut myydä. Moni ei tosin yritä juuri siitä syystä, että yleensä niiden kanssa on kasvatettu jotain muuta kuin chiliä tai porkkanoita. :D

Samasta syystä monet hit-and-run myyjät (eli ensimmäinen viesti on myyntiviesti) myyvät settiä, joka sisältää suodattimen. Sellaisia viestejä poistetaan usein ja ne poistetaan aina kyselemättä, koska asia on selvästi säännöissä.

Huru-ukko

Minulla on itse rakennettu aktiivihiilisuodatin, ollut jo n. 30 v. Silloin asuin kerrostalossa, ja valmistin olutta ja viinejä. Vesilukolta kun veti letkun sinne suodattimelle, mitään käryjä ei tullut kenenkään nenään.

Se ei ole myytävänä xD.

karis

Joo ei ole aktiivihiilelle käyttöä. Nyt lähinnä enää taimet hakusessa. Ei mitään supertulisia, mutta miedoista habaneroon asti kiinnostaa.

Lila

Hei! Mulla olis Tampereen alueella lamppu vailla kotia/myytävänä, kun sen alla paistatellut naga kuoli. Malmbergs Mira 62 / 150W. Olisko tarvetta?

sorrii

Aktiivihiilisuodatin voi olla tarpeen keittiökompostissa ... jotain vain sanoakseni ...  ::)
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Vuorikaskas

toukokuu 22, 2019, 23:01:27 ip #7 Viimeisin muokkaus: toukokuu 22, 2019, 23:05:14 ip käyttäjältä Vuorikaskas
Lainaus käyttäjältä: sorrii - toukokuu 22, 2019, 16:16:37 ip
Aktiivihiilisuodatin voi olla tarpeen keittiökompostissa ... jotain vain sanoakseni ...  ::)


Jos sellainen tulee mieleen, lie puutteita tiedossa ja taidossa kompostoida.  Tai toisaalta kannattaako keittiökomposti sijoittaa keittiöön.  Mulla se on pihalla.   Mutta astiassa keittiössä turpeella kuivitettuna pysyy kyllä hyvänäkin.

sorrii

Bauhausissa myydään valmiita, joissa on kannessa hiilisuodatin ...  ;D
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`