huhtikuu 18, 2024, 03:06:59 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


PAIN-soosit saapuneet K-supermarketteihin

Aloittaja Soppamies, toukokuu 10, 2008, 18:10:08 ip

« edellinen - seuraava »

AvaruusKatti

Onpas mainiota et saatu suomi-valikoimiinkin lisäystä. Toivottavasti löytyy jyväskylän marketeista ja.
Ei kellään olisi tietoa?
Amatööri

Jägermeister

Nyt löytyi myös Kampista, lihatiskin vieressä on kaksi puista hyllyä. Mukaan tarttui PAIN 100% (210g/6,39e). Illalla on kokeiltava.

Sunnikka

Möh, varmaan ikänä tule Valkeakosken marketteihin noi *itkee silmät päästä* Mutta pakko kai tänään käydä nuuskimassa keskustan ja Apiantorin superit läpi.
Onko kukaan Tampereella edes törmännyt näihin?
Hurrrrrrrjan hyvää.
#293

http://sunnikka.vuodatus.net
-Sunnikan (B)Lokikirja. Elämää tai ei.

Mikko

Lainaus käyttäjältä: "Jägermeister"Nyt löytyi myös Kampista, lihatiskin vieressä on kaksi puista hyllyä. Mukaan tarttui PAIN 100% (210g/6,39e). Illalla on kokeiltava.


Kävin tänään etsimässä noita sieltä, enkä tietenkään löytänyt. Huomenna sitten uusi yritys...

Muuta hyvää kuin tuo 100% noissa valikoimissa?

Jägermeister

Kyllä siellä näytti olevan montaakin hyväntuntuista kastiketta, salsaa, ym purkkia. Mukaan otin tällä erää ainoastaan Pain 100%, lähinnä en jaksanut enempää kantaa mukanani töihin. Viikonlopuksi varmaan haen ainakin salsapurkin, varsinkin Smoked Jalopeno tuntui kiinnostavalta. Myös tällä palstalla kehuttu Garlic Style Hot Sauce vaikutti mielenkiinnostavalta.

miikkahoo

Tänään oli maahantuojan edustaja maistattamassa kastikkeitaan Kampin K-Supermarketissa. Lähinnä bbq tuotteita mutta pyytämällä varmaan saa maistaa muitakin?

Tuli edellisessä Pepper-King tilauksessa 4:n pullon lajitelma Pain kastikkeita, jos olisin tiennyt niin olisin jättänyt tilaamatta :)

Suosittelen todella koittamaan, mun mielestä parhaimman makuisia, kastikkeita joita olen maistanut. Tulisimpia ei, mutta reippaasti tulisempia kun  normaalit K kaupan kastikkeet.

kyris

Olisikohan paikallaan, että yhdistys antaisi lausunnon, jossa kiitetään K-kauppaa rohkeasta vedosta tuoda markkinoille oikeasti tulisia laadukkaita kastikkeita?

Herpiili

Tuo on käynyt jo mielessä ;)

Itse muutama vuosi sitten noita pepper-kingistä tilailin 10 eri kastikkeen lajitelman, muutama purkki tosin oli salsoja. Laadultaan nuo ovat kyllä todella hyviä ja voittavat nykyiset kilpailijat ylivoimaisesti imho, tulisuuttakin löytyy niistä vahvemmista riittävästi ja esim. pain 100% on varsin käyttökelpoista ketsupin korviketta :D

Jos törmäätte garlic salsaan niin suosittelen testaamaan, oli omaan makuuni parhaimmistoa salsoista.

Aji Inferno

Se on aivan saletti, että ainakin Pain 100%:sta muodostuu mitä mainioin perheriitojen aloittaja:

"Hyi helkkari! Ei näin vahvaa voi syödä!! Pitikö sinunkin sitten väkisin mennä ottamaan se pullo, vaikka mä sanoin että meillä on vielä Tabascoa..."
"Annas kun mä maistan. Hmmm.... Apua. Vau!!! No, nyt alkaa kerrankin tuntua!"
"Tuntua ja tuntua! Meni ruoka pilalle ja sä sanot vain vau?! Toi liemi heitetään nyt roskikseen, ja sä et toiste meille tuollaisia tuo!"
"Älä hulluja puhu, kulta! Tätä pitää ehdottomasti kokeilla huomenna makaronilaatikkoon ja viikonloppuna ketsupin sekaan oikein kunnolla mökillä..."
"Uskallapa edes tuoda tota tököttiä lähelle mun makaronilaatikkoani!!! Ja mökillä grillataan ihan samaa kuin aina ennenkin; se on hyvää! Tollanen myrkky pilaa sulta vatsan!"
"Päinvastoin! Ruokahalu nousi heti! Onko toi keitto jo valmista? Sitä taitaa olla liian vähän, kulta..."
"Ootko sä järjiltäsi vai haastatko sä vaan riitaa?! Tää keitto lentää nyt viemäriin!"
"Ei lennä, se on hyvää!"
"Vai noin vähän sä mun kokkauksiani arvostat, saamarin rontti?!"
"Päin vastoin, kulta, nyt ne vasta saavatkin siivet!"
(ensimmäinen astia lentää seinään. Lopulta myös kihlasormus.)

= aivan LOISTAVAA!!! Tällä saadaan peruskoteihinkin säpinää!!! :D

ilmari

Onkos näitä vielä Tampereen tienoilla näkynyt?
#40

Janne

Lainaus käyttäjältä: "ilmari"Onkos näitä vielä Tampereen tienoilla näkynyt?

On Pain 100:sta muttei K-Kaupoissa  :roll:  :D


No, vakavasti ottaen, His & Hersin sivuilla on lista kaupoista joista heidän tuotteitaan ylipäätään löytyy:

http://www.hisandhers.fi/  ja sieltä linkki "Mistä löytyy"

eli Hki, Espoo, Vantaa, Järvenpää, Klaukkala, Kupittaa
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

ilmari

:oops: täytyy kyllä myöntää että katsoin chilikaupastakin, mutta empä kattonu tuolta "muut valmistajat" -osiosta! Hyi minua.

Täytyy Janne joskus ostaa sulta yks Pain 100% puteli ;)
#40

xan0ri

Koko repertuaari löytyi tänään myös Vuosaaren Citymarketista (se joka on columbuksessa).

Siellä ovat kylmiössä (!!?) jauhelihojen lähellä noin 170cm:n korkeudella.
Mukaan lähti kolme pulloa PAIN 100%:a, Smoked Jalapeno sauce, ja juustochilisauce jonka nimi ei tuu nyt mieleen.
Kassalla neiti tuumasi etteikö edes yhtä jugurttipurkkia tartteis. :D

PAIN 100% on kyllä sitten ihan sitä tositavaraa. Mennentullen tulisin kastike mitä löytyy suomesta toistaiseksi. Makua en vielä arvioi kun vasta olen varovasti tulta testaillut.

Anyway, Mahtavaa että suomeenkin näitä saadaan!!!!
#079 ..and proud of it! :)

Aji Inferno

Savustettu Jalapeño ketsuppi on ainakin mahtiainetta! Toimii!! ;)

Volitans

Lainaus käyttäjältä: "Aji Inferno"Savustettu Jalapeño ketsuppi on ainakin mahtiainetta! Toimii!! ;)


Savustettu Jalapeño on sama kuin chipotle, joten tuossa soosissa ilmeisesti on käytetty savustettuja tomaatteja - savustettujen tomaattien pitäisi olla erinomaisen makuisia jo sellaisenaankin :)

Mistäköhän tuotteesta on tarkemmin kyse? Vois vaikka kokeilla, jos lähitienoilta löytyisi.
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

Maakari

Kävin ettimässä tänään Rovaniemen cittarista, mutta eipä vielä löytyny.
(työntekijältäki kysyin) Ens viikola saattaa tulla.

Noh tarttui kuitenkin käteen hyllyltä habatabaa. Hyvä reissu silti, kun kävin yhen kukkakaupan tuttujakin jututtamassa.
Toivossa on hyvä elää...

gtapir

Sattumalta kävin samana päivänä (eilen) sekä Kampin K-marketissa että Kupittaan Citymarketissa täällä Turussa ja kummastakin löytyi aikalailla sama valikoima Pain Is Good tuotteita, mutta ei noita PAIN ##% sooseja. Hyvä valikoima siis tarkoittaa lähinnä salsoja ja loistavaa chipotle juusodippiä sekä muutamia pulloissa olevia kastikkeita. Kupittaalla soosit ovat luonnollisesti hiukan Kamppia halvempia.

nataS

Piti sitten liittyä keskusteluun ja rekisteröityä pitkäaikaisena palstan vakoojana ja intohimoisena chilipäänä  :twisted:  Olen ottanut yhteyttä lahtelaisiin kauppoihin PAIN-kastikkeiden tiimoilta ja Launeen Citymarket juuri ilmoitti aloittaneensa neuvottelut tavarantoimituksesta His and Hers-yrityksen kera. Eli toivottavasti tätä herkkua saadaan piakkoin tännekin päin  8)
 Kyllä näihin yrityksiin kannattaa yhteyttä pitää, yllättävää kyllä kuuntelevat kyllä maksavaa asiakasta. Suurimpana saavutuksena tuli Subille vinguttua vuosia Katuhaukan paluusta - pitihän tuokin kokea vielä uudestaan   :P

e-Boy

Sääli ettei tuolta http://www.hisandhers.fi/ sivuilta löydy sanaakaan noista Pain-sooseista.  :(  Olis helppo linkittää kun kyselee kauppiailta........  :?
"Habanero ja sitä tulisempi on siitä hyvää, että sitä voi syödä vaikka pilaantuneena: Maha menee sekaisin joka tapauksessa."
Meikän aloittelijan päiväkirja.

Washi

Mm, joo. Löysin nuo kastikkeet myös, olivat varsin näkyvästi hyllyt notkuen.

Pain 100% on kunnon tavaraa, eiköhän liene tulisin soossi mitä suomessa myydään.

Teelusikallinen sitä on kuin ottais kunnon haukun tuoreesta habanerosta  :D