huhtikuu 19, 2024, 05:49:01 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


onko lemmikkejä

Aloittaja Pertsa, toukokuu 20, 2006, 21:37:04 ip

« edellinen - seuraava »

luppis

Tällanen peto löytyy kotoa.


Pertsa

Lainaus käyttäjältä: "luppis"Tällanen peto löytyy kotoa.



tsiisus ku söötti, ettei olis leijonanharjaskani?
Meillä määrää Nainen!

luppis

Leijonanharjasta ja kääpiökania. Eli pikkunen leijona.

Haba-Nero

meilläkin on pikkuinen hirmu...kani jonka rodusta ei tietoa...mä en vaa osaa viel tänne kuvaa laittaa(hävettää tunnustaa tietokonetta jo pitkään rämplänneenä)... :) kyseinen kani rakastaa chilin lehtien syömistä...söis vaikka koko puskan lehdet jos vaan antaisin...syötän alimpia lehtiä jos löytyy kärsinenn näköisiä :)
Chillä chipuli...

Smaug

Mulla, tai siis meillä on rotta. Tämä yksilö on vanha kuin taivas, siis rotaksi. Sen kaverit ovat jo menneet manan maille.



Mulla on ollut myös marsu, kani ja koira. Senegalinkaija on jäänyt alkukotiin äiteelle seuraksi. Kuulemma perin sen kaijan, jos se elää pidempään kuin äitini.

Kanto

Mulla on koirat Vili, Nella, Aliisa ja Taru. Kissa Kisu :lol: Ja sitten löytyy vielä toi akvaario.

Ona P

Täällä asuu kaks kissaa joitten takia joudun yrittää kasvattaa jotain makkarissa.
Kissat syö lehdet ja riipii mullat.
Oispa digikamera ni laittasin kauniin esimerkin noitten Vandaalejen tekosista. :evil:
pera la cosa que me gusta mas es panochita....

hejkki

Rottakultia löytyy multa! :)

Tässä Mihail:



ja Viiru, uudempi tulokas:
Vilkaise blogiani: https://chili.moikka.fi/

Chilijuniori

Mies haluaa rotikan, minä lhasa apson. Eli jossain vaiheessa sellaiset on tulossa. Pitäisi odottaa pari vuotta että rahatilanne paranee, mutta mutta...  :roll:

Mulla on elämäni aikana ollut:
- lampaita
- kissoja
- kani
- kanoja
- possuja
- lehmä
- koiria
- kalkkunoita (niistä en tykännyt! mutta mulle ne ostettiin ja hyviltä maistuivat)

Chiliman

Pari koiraa (irlanninsettereitä) 8 ja 5 - vuotiaat. Sekä kreikkalainen maakilpikonna (yksi taimi käyttää hänen akvaarioitaan ja valojaan :P).

Malla007

mä haluan laittaa mun chilinteurastajien kuvat tänne..

ööööh..... ei onnistu.... pieni tyhmä pää ei tiedä kuinka mä saan kuvan tänne????[/img]

Macc

Lainaus käyttäjältä: "Malla007"
ööööh..... ei onnistu.... pieni tyhmä pää ei tiedä kuinka mä saan kuvan tänne????[/img]


Vilkaises Tupakan ohjetta, josko onnistuisi...   :wink:
http://javu.kapsi.fi/inferno/viewtopic.php?t=2233

NinaS

Kaikenlaista on ollut hiirestä marsuun

Nykyisin kotoa löytyy maatiaiskissatyttö (about 3,5v) ja kaksi nartturotikkaa (2v4kk ja 1v2kk)

Malla007

nonni... kiitos ohjeista.... :D nyt voin esitellä chilituholaiseni..
Wilma ja Nala!!




Toni

Meiltä löytyy:
4 papukaijaa (neitokakadua)
2 kääpiöhamsteria
akvaario
koira

Tupakka

Meiltä löytyy villakoiria(oleskelevat pääasiassa sängyn ja muiden vastaavien alla.. pelkäävät imuria.

Sitten löytyy kanssa banaanikärpäsiä iso lauma tuolta rehujen joukosta. Kivoja liiskattavia.
Joo.

annesurfs

4 kissaa....

Hyvin kiinnostuneita kaikista kodin töistä, myös puutarhanhoito innostaa, multaa voi kuopia, taimilta naksaista niskat poikki, chileistä (ja kurkusta, kesäkurpitsasta yms) popsia lehtiä....

Slapa

8 kissaa, mäyräkoira, 4 gerbiiliä, kolme kesyhiirtä...

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "Malla007"nonni... kiitos ohjeista.... :D nyt voin esitellä chilituholaiseni..
Wilma ja Nala!!





Ylemmässä kuvassa telkun päällä näkyy ilmiö, jota lapsena kutsuin nimellä "häntähäiriö tv-kuvassa"... :)  Häntää kun on kissan välillä välttämätöntä roikottaa juuri kuvaruudun ylitse, ja mieluusti vielä heiluttaa. ;)

Red Hot Chili Peppers

Ei oo muita lemmikeitä kuin tuo vaimo:


Hups :roll:  Tulikin vahingossa kuvaan naapurin mirri, joka on taas käynyt chilivarkaissa kasvihuoneessamme :D
Jos jokin polttaa, niin onko se kuuma?