huhtikuu 23, 2024, 09:24:40 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Näkyykö kuvani??

Aloittaja NPhoBiaz, maaliskuu 10, 2016, 23:34:14 ip

« edellinen - seuraava »

Chilivaari

maaliskuu 21, 2018, 13:05:01 ip #120 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 21, 2018, 13:46:46 ip käyttäjältä Chilivaari
Lainaus käyttäjältä: PP - maaliskuu 20, 2018, 17:56:33 ipSitä en enää edes tiedä, päteekö aiempi Chrome/Firefox-ongelma näiden osoitteiden ottamisessa.

Eilisten kokeilujeni pohjalta sanoisin, että läppärin Mac-Chrome ottaa täsmälleen samanlaisia linkkejä Google-kuvista kuin Firefox ja Safari. Kokeilkaa muutkin, sehän voi olla käyttöjärjestelmästä ja ohjelmaversiosta kiinni. Nuo kuvat ovat pysyneet toista vuorokautta, eiköhän ne jo olisi hävinneet, jos olisivat vain välimuisteissa. Oman koneeni muistit olen tyhjentänyt ja kirjauduin ulos niin Googlesta kuin foorumiltakin. Silti näkyvät.


Kuvan pitää olla jaetussa kansiossa, vapaata riistaa ja se on avattava uuteen välilehteen kunnes navigointinappulat ympäriltä poistuvat. Siis puhdas ja jaettava kuva ja sen osoite löytyy selaimen osoiteriviltä. Sen alussa on sana usercontent, ei photo tai drive.


LISÄYS seuraavan viestin jälkeen:
Riittää, että kuvasta ottaa sen osoitteen; Klikkaus hiiren kakkosnappulalla (tai Contro-klik) ja valitaan Kopioi kuvan osoite.

sorrii

Kekeilempa ...  :)





Ensimmäinen kuva on suoraan Google Photos kuvankatselusta, jossa on navigointinuolet; Jälkimmäinen on ensin avattu uuteen ikkunaan, ja siitä osoite ... Linkkien muoto näyttää ihan samalta ... Näkyykö, tai onko näkymättä eri tavalla?? Windows10 - Chrome ...

Voikohan Googlen Valokuvat -palvelussa olla erilaisia käyttöehtoja riippuen tilauksesta. Mulla on rajaton tila, ja olen antanut luvan pakata tai optimoida kuvia ... Mä elän uskossa että mun kuvat näkyy foorumissa. Hämmentävä piirre on vain se että nuo linkit on tosi pitkiä: Jälkimmäisessä tulee mulla 9 riviä. Ja on aika iso ikkuna 27" näytöllä ... ~900 merkkiä pitkä linkki siis ..  ???
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Chilivaari

maaliskuu 21, 2018, 13:34:14 ip #122 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 21, 2018, 13:41:36 ip käyttäjältä Chilivaari
Nyt näkyvät, toivottavasti pysyvät.

Winukalla siis riittää, että ottaa kuvan osoitteen, luulisin. Ilmeisesti Macin Chromella ja Firefoxilla se riittäisi myös. Tein turhan vaikean ohjeen tuohon edelliseen viestiini. "Kopioi kuvan osoite" riittää.

Vuorikaskas

maaliskuu 27, 2018, 00:45:39 ap #123 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 27, 2018, 00:50:08 ap käyttäjältä Vuorikaskas
Lainaus käyttäjältä: sorrii - maaliskuu 21, 2018, 13:24:01 ipMä elän uskossa että mun kuvat näkyy foorumissa.


Mikähän Rojoa syö?  Ei näy enää. http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=6910.msg345475#msg345475  Näyttäisi olevan jotain 600 merkkiä pitkä linkki.

(Yllä kuitenkin noi kaksi testikuvaasi näkyy.)

sorrii

Mulle itselle näkyvät kaikki, niinkuin pitää ...
(Sehän se on pääasia  8) 8) 8))

Ei jaksa. Ei varmaan jaksa jatkossakaan moni edes valittaa jos ei näy. Enkä minä sillä tiedolla mitään osaisi tehdä. Paitsiehkä vaihtaa linkki uuteen, jolloin taas näkyy aikasa, tai ei ..
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

jussa

Lainaus käyttäjältä: sorrii - maaliskuu 27, 2018, 01:39:05 ap
Mulle itselle näkyvät kaikki, niinkuin pitää ...
(Sehän se on pääasia  8) 8) 8))

Ei jaksa. Ei varmaan jaksa jatkossakaan moni edes valittaa jos ei näy. Enkä minä sillä tiedolla mitään osaisi tehdä. Paitsiehkä vaihtaa linkki uuteen, jolloin taas näkyy aikasa, tai ei ..


Juu, en ole minäkään useimmiten jaksanut asiasta mainitsemaan, paitsi jos on tullut keskustelua aiheesta. Ärsyttää ja harmittaa toki, mutta ei kai tää parane samaa virttä veisaamalla.
Kaudet: 2016, 2017, 2018, 2019, 2020

Vuorikaskas

Niin kun tässä juuri yllä oli olevinaan ilmassa viimeksi sitä että asia olisi nyt ratkaistu googlen suhteen.   Jos kuvan näkymisistä muuten vaan mainitsisi aina kun havaitsee, foorumin viesteistä olisi 50% sellaisia.  ;D