huhtikuu 18, 2024, 22:04:31 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje II

Aloittaja Whili, tammikuu 03, 2013, 13:07:49 ip

« edellinen - seuraava »

Whili

Lainaus käyttäjältä: sorrii - marraskuu 13, 2019, 12:03:02 ipKiinnostaa ... Antopuolella varmaan enempi  8)
Kirje makailee nyt Viinikassa ja odottelee suurta kiinnostusta.

Jotenka jos haluat rauhassa katsella ja päivittää pusseja niin nyt olisi hyvä hetki...  ??

sorrii

Voisin ehtiä vähän myöhemmin: On vielä säilömättä satoakin ja pussit sekaisin ... sekä pää  ???

(kummallista kun hymiöitä ei ole näkyvissä kirjoittaessa, mutta tulivat näkyviin kun otin esikatselun ?!?)
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

Lainaus käyttäjältä: sorrii - marraskuu 15, 2019, 12:19:09 ip...pussit sekaisin ... sekä pää  ???

(kummallista kun hymiöitä ei ole näkyvissä kirjoittaessa, mutta tulivat näkyviin kun otin esikatselun ?!?)
Taisit käyttää pikavastausta.  Perinteisellä tavalla hymiöt ovat esillä.   

sorrii

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili


Lainaus käyttäjältä: sorrii - marraskuu 15, 2019, 12:19:09 ip...vähän myöhemmin...?!?)
Änywäy, jos kuljet nurkilla, niin poimi kyytiin.
Voin toki tiputtaa sunkin lootaan jos on asiaa sinneppäin....

sorrii

Joskus viikom päästä ... Ehkä
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

jussa

Minä voisin tällä kertaa osallistua kirjeeseen.
Kaudet: 2016, 2017, 2018, 2019, 2020

Michilin

Kokemusta ei ole mutta visioita riittää!

sorrii

Voisihan tuon pukata liikkeelle. Itsellä on siemenet jokseenkin levällään, eikä juuri tarvetta millekään uudelle. Mutta ehkä antaisi motivaatiota vähän inventoida ja järjestellä ... Kyselempä vähä ..
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

Lainaus käyttäjältä: Michilin - joulukuu 16, 2019, 11:05:50 apVieläkö kirje kulkee?
Kyllä se kulkemaan saadaan jos kiinnostusta löytyy

zinzu

Lähteekö tää liikkeelle?
Chilejä, chilejä lisää chilejä ja pari kukkaa =D

Huru-ukko

tammikuu 22, 2020, 09:40:45 ap #1631 Viimeisin muokkaus: tammikuu 22, 2020, 13:06:05 ip käyttäjältä Huru-ukko
Ei todennäköisesti lähde. Kiinnostusta sen liikkeelle lähettämiseen ei ole.

Myöskin siinä on sellainen ajatusmalli, että niitä siemenketjukirjeen "vinkujia" pitää olla paljon ennenkuin se lähtee liikkeelle. Minä näkisin että jos yksikin sitä pyytää, niin se pitäisi lähettää. Jos olen oikein ymmärtänyt, siellä on foorumin ja jäsenistön siemeniä kaikkien käyttöön.
Itse en tarvitse sieltä siemeniä.

Ja pian alkaa olla myöhäistä jos satoa meinaa saada.
Tarkoitan SATOA, en sitä satoa jota esim. Marttojen istutusohjeet aikataulun suhteen on, joita noudattamalla saa 2-3 kypsää podia.
Kaikki kunnia silti Martoille heidän työstään. Sen arvoa ei voi mitata millään.

Pahoittelen mielensäpahoittajista XD.

sorrii

Valitettavaa passiivisuutta on nykyään Chilifooorumissa...

Ehkä siemenketjukirjeestäkin kiinnostuneita ottajia olisi Facebookissa paljonkin. Tiiähäntä pitäiskö siellä tätä foorumia yleensäkin vähän mainostaa. Vituttaa vähän. Tuntuu että menee kirjoitukset ihan hukkaan kun sinne joskus jotain kommentoin ... jaan ylivertaista ymmärrystäni Facebookin sioille ..

Mulla pussit pullistelee niin että kohta halkeavat ... annettavaa olisi paljonkin, mutta ei juuri tarvetta, vahalla miehellä  8)
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

Haluatko sorrii ottaa kirjeen hoidettavaksi ??

Facebookissa on turha kirjettä mainostella kun säännöt vaativat pidempää läsnäoloa foorumilla.
(aloittelijoiden) SKK1 olisi varmaan suosittu fb-tyyppien keskuudessa.

Foorumia toki kannattaa mainostaa. Itse olen monesti laittanut linkkiä foorumille.

sorrii

Mää en kyllä jaksa. En ehdi. En haluu stressiä. Haluun vaan maata ..
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili


Whili

Osallistumisvaatimuksia on lievennetty !!!!!!!

Vakava kiinnostus riittänee..

sorrii

Onks noissa kokoelmissa uusia jotain. Tai ylipäänsä kohtuu tuoreita siemeniä!?! Mun omat vanhat on ollut jo aika huonosti itäviä. Nekin perkeleet jotka lähtee itämään, ei jaksa kasvattaa kuin pätkän juurta ja jo kuolee. Jotkut jotka on saanut jopa sirkkalehdet, on nekin ollut tosi heikkoja ... Eväät lopussa ???

Ihmettelen vaan, kun taitaa olla mulla lajikkeita samanverran kuin kiertokirjeissä on ollut, mutta jos laatu on tätä, niin epäilyttää ... (epäilyttää jakaa niitä!)

Onko joku ilmaissut kiinnostusta?
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

Mä tuon kirjeen sulle pikimmiten.

Ja muihin kysymyksiin; He hehehehhehehehehehehehehhheeeeeeeeeeeeee

sorrii

ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`