maaliskuu 19, 2024, 08:07:36 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Ravintolapäiviin osallistujia?

Aloittaja PP, toukokuu 07, 2013, 15:14:29 ip

« edellinen - seuraava »

PP

toukokuu 07, 2013, 15:14:29 ip Viimeisin muokkaus: toukokuu 07, 2013, 17:25:32 ip käyttäjältä PP
Onko foorumilla muita seuraavaan 18.5. ravintolapäivään osallistujia tai oletteko osallistuneet aiemmin? Tapahtuma vaikuttaa kasvattavan suosiotaan vauhdilla, joten pitäähän sinen saaada mukaan chiliäkin! Itse kokeilen ensimmäistä kertaa, ja pienellä epävarmuudella sen suhteen, eksyykö väkeä paikalle vähän syrjäiselle omakotitaloalueelle. Tarjolla ei ole gourmeeta eikä pientä piperrystä vaan hyvää yksinkertaista perussyötävää tarvittaessa riittävällä määrällä hyvää chiliä.

Oma yritykseni löytyy Nikinmäki-haulla ravintolapäivän sivuilta ja täältä. Tervetuloa kahville ja kasvatusyrityksiä katsomaan.

PP

toukokuu 14, 2013, 21:53:37 ip #1 Viimeisin muokkaus: toukokuu 14, 2013, 23:18:28 ip käyttäjältä PP
Ei ketään muuta ravintolanpitäjää?


PP

kesäkuu 24, 2013, 17:38:56 ip #3 Viimeisin muokkaus: kesäkuu 24, 2013, 17:54:03 ip käyttäjältä PP
Nyt suunnittelemaan! Seuraava ravintolapäivä on sunnuntaina 18.8., joka osuu harmillisesti Chilifestien viimeiselle päivällä, mutta eiköhän moni ole jo sunnuntaina kotona. Itse tein jo alustavan sivun kahvilalle, joka löytyy tuolta.

PP

Onko kukaan muu aikeissa myydä chilipitoista syötävää vajaan kahden viikon päästä? Pk-seudulla luulisi riittävän chilipäitä, jotka ei pääse Tampesteriin tai ole siellä enää sunnuntaina.

Marcos78

Ensi sunnuntaina 18.8 on taas ravintolapäivä, chiliruokia löytyy monelta kiskalta. Itse grillailen hirviburgereita ja pulled porkkia espanpuistossa. Keittelen porkin kylkeen kolme erillaista kastiketta makean BBQ, savu chipotlen ja todella tulisen, hedelmäisen Naga Morichin   ;D

https://www.facebook.com/events/570083833054195/?fref=ts

PP

Viimeinen mainos Cafe Capsicumista. Taitaa olla vuoden huonoimpia päiviä chiliaiheiselle pop up-kahvilalle.

Herpiili

Osallistutaanpa sitten myökin, ainakaan tulisuuden puutteesta ei tarvinne valittaa omien chilivarantojen ansiosta  ;D

HotKöökki
Facebook

PP

Seuraavaan ravintolapäivään on tasan kuukausi. Tuorekausi ei ei vielä alkanut kuin hulluimmilla, mutta kaikilla on kaapit täynnä jalosteita. Nyt mukaan koukuttamaan kansaa. Samalla pääsee helposti eroon ylimääräisistä taimista.

Cafe Capsicum
Sama Facebookissa

PP


PP



Tiedätte varmaan, mikä siinä paistuu. :)

Cannedheat

Lainaus käyttäjältä: PP - toukokuu 12, 2014, 23:49:45 ip


Tiedätte varmaan, mikä siinä paistuu. :)


Tuo näyttää lemppariltani, eli Tosca- kakulta?
Let's work together!

PP


0lli

Lainaus käyttäjältä: PP - toukokuu 13, 2014, 00:19:54 ap
Lainaus käyttäjältä: Cannedheat - toukokuu 12, 2014, 23:58:41 ip
Tuo näyttää lemppariltani, eli Tosca- kakulta?


Tööt!, väärin. :) Se on legendaarinen savuporosavurocotopiirakka.

Mulla tuli kans tosca-kakku mieleen! Mutta varmaan vähintäänkin yhtä hyvää!! :)
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

Kaisuli-Haisuli

Lainaus käyttäjältä: 0lli - toukokuu 13, 2014, 00:28:45 ap
Mulla tuli kans tosca-kakku mieleen! Mutta varmaan vähintäänkin yhtä hyvää!! :)


Hyvää on  ;D Molemmat!

PP

Onko tällä kertaa kellään muulla putiikki pystyssä? Chilifestit osuu taas hankalasti päällekäin ja taitaa osua jatkossakin.

PP

Aiheesta kiinnostuneet uusimaalaiset, katsokaa tämä.

PP


PP


chilifellow

toukokuu 14, 2015, 21:03:15 ip #19 Viimeisin muokkaus: toukokuu 14, 2015, 21:12:49 ip käyttäjältä chilifellow
Jep! Ottakaa mukaan paksu lompakko tai ladatkaa kännyyn www.mobilepay.fi eli se Danske Bankin mobiilimaksaminen.

Tervetuloa nauttimaan erinomaisesta ruuasta, tunnelmasta ja höpöttämään chileistä.

Paikkana Helsingin Kallio, Castreninkatu 6, Chilitarvikkeen piha.

Klo 12-18. Aurinkoista säätä tilattu. 😁
# www.chiliyhdistys.fi / jäsen 058 #