huhtikuu 23, 2024, 09:17:56 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Rocato (chinense)

Aloittaja Seppo, heinäkuu 08, 2013, 16:03:23 ip

« edellinen - seuraava »

Huru-ukko

Itse ostin noita Rauman Prismasta. Tulisuus on pubejen tasoa, jopa hiukan kovempi tuntuen terävänä poltteena, siinä missä pubeilla on taas pehmyt tulisuus mukana.
Joka tapauksessa erittäin hyvän makuinen tuttavuus. Ruisleivän päällä nauttiessa tulee hiukan kaurarieska mieleen.....Vai olisikohan laagerin suuta hyväilevä aromi kyseessä.

TheThe

Onkohan tätä vielä Kouvolan suunnalla havaittu?

Moose

Sain näitä kaupanpäällisinä, mutta ikävä kyllä eivät suostuneet itämään. Pitää vissiin pistää ensi vuoden listalle.

rasse

Oulun Ruskon Citymarketista paketti lähti mukaan. Hyväähän tuo on! Pilkoin pieneksi ja lisäilen vähän sinne ja tänne, Simenet tietenkin talteen ensi kesää varten...

Jani M

Lainaus käyttäjältä: Moose - elokuu 17, 2013, 23:34:46 ip
Sain näitä kaupanpäällisinä, mutta ikävä kyllä eivät suostuneet itämään. Pitää vissiin pistää ensi vuoden listalle.


Kauanko odotit? Mulla rocatojen itäminen kesti suurimmalla osalla siemenistä yli neljä viikkoa.

Chilijamppa

Maistelin patonkin ja sulatejuuston kera tätä Rocatoa. Hyvän makuista tavaraa ja tulisuuttakin löytyy aika hyvin. :D

Moose

Lainaus käyttäjältä: Jani M - syyskuu 07, 2013, 01:42:57 ap
Lainaus käyttäjältä: Moose - elokuu 17, 2013, 23:34:46 ip
Sain näitä kaupanpäällisinä, mutta ikävä kyllä eivät suostuneet itämään. Pitää vissiin pistää ensi vuoden listalle.


Kauanko odotit? Mulla rocatojen itäminen kesti suurimmalla osalla siemenistä yli neljä viikkoa.


Vaikea muistaa enää tässä vaiheessa. Viikkoja sen jälkeen kun muut olivat itäneet. Lähes varmasti yli kuukauden.

Seppo

Mulla fataliilta ostetut rocaton siemenet itivät n. viikossa.

Caide

Onkos normaalia, että Rocatolla on junnuna näin tummat lehdet?


sorrii

Mitenkäs Rocaton vaatimukset valon ja lämmön suhteen??

Fatalii mainitsee "chllenge:1" eli pitäisi olla helppo. Mun kokemukseni mukaan tuo on kuitenkin aika suhtellista: Pubescensit kun pärjää ja viihtyy ulkona kait viileänäkin kesänä ja chinenset taas vaativat ainakin valoa reilusti ja yleensä kait lämmintäkin ...

Täytyyköhän tääkin taas vaan itse kokeilla  ::) ::)
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Herpiili

Lainaus käyttäjältä: Caide - marraskuu 05, 2013, 17:12:31 ip
Onkos normaalia, että Rocatolla on junnuna näin tummat lehdet?




Näyttää fosforinpuutokselta.

Jani M

Lainaus käyttäjältä: Herpiili - marraskuu 05, 2013, 23:26:38 ip
Lainaus käyttäjältä: Caide - marraskuu 05, 2013, 17:12:31 ip
Onkos normaalia, että Rocatolla on junnuna näin tummat lehdet?




Näyttää fosforinpuutokselta.


Komppaan, ja suosittelen samaan syssyyn Nutriforten starttilannoitetta. Sillä tuntuu chilit melkein riehaantuvan pieninä.