huhtikuu 19, 2024, 02:22:14 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Jäsenkirjeen lähetys eronneille

Aloittaja cuski, huhtikuu 02, 2014, 14:16:45 ip

« edellinen - seuraava »

cuski

Ottaen huomioon että olen ilmoittanut eroavani yhdistyksestä hämmennys lehdestä ja laskusta oli hmmm suuri.

Uski

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: cuski - huhtikuu 02, 2014, 14:16:45 ip
Ottaen huomioon että olen ilmoittanut eroavani yhdistyksestä hämmennys lehdestä ja laskusta oli hmmm suuri.

Uski

Pahoittelut, on jäänyt edelliseltä hallitukselta eromisilmoitukset kokonaan huomaamatta. Poistan sinut välittömästi rekisteristä.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

cuski

Jepjep "edellinen" hallitus onko ihme ettei ole mitään kiinnostusta yhdistyksen toimintaan. Ihan sulle jaolsten muistaakseni ilmoitin.

Cuski

jaolsten

Lainaus käyttäjältä: cuski - huhtikuu 02, 2014, 19:18:49 ip
Jepjep "edellinen" hallitus onko ihme ettei ole mitään kiinnostusta yhdistyksen toimintaan. Ihan sulle jaolsten muistaakseni ilmoitin.

Cuski
Muistat väärin. Et ilmoittanut minulle, vaan viime vuoden hallitukselle, yhdistyksen sähköpostiin (johon minulla ei ollut pääsyä). Itse en ollut viime vuonna hallituksessa, kunhan puuhailin Chilin Poltteessa-lehteä ja muita tiedotushommia.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

jaolsten

Poistin sinut jäsenrekisteristä.

Hyvää kevättä ja kaikkea hyvää jatkossa!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

cuski

Jos hieman tutkit viestihistoriaa niin kyllä me keskusteltiin. Mutta näemme messuilla naamakkain samalla kun palautan lehden.

Uski

jaolsten

Toki me siitä keskusteltiin jälkeenpäin, kun kuulin erostasi, mutta hallitukseen en kuulunut enkä eronneiden jäsenten tietojen poistosta ollut vastuussa.

Messuille Helsinkiin en ole tulossa, vaan Chiliyhdistyksen Uudenmaan aluejaosto hoitaa paikallisen tapahtumansa yksin. Tampereen messuilla olen mukana ja myös Porissa, jos minua haluat lähiaikoina tavata henkilökohtaisesti. Tervetuloa!

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Thiikeri

Tämän ex-jäsenen yhdistykseltä saama posti vastaanotettu tänään messuilla.

cuski

Sen verran kiltti olin messuilla että mainitsin aina myös yhdistyksen.