huhtikuu 18, 2024, 09:15:47 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Yleisen valokuvakilpailun kommentointiketju

Aloittaja NPhoBiaz, huhtikuu 07, 2015, 15:04:25 ip

« edellinen - seuraava »

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - huhtikuu 21, 2015, 11:16:16 ap
Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - huhtikuu 21, 2015, 09:09:13 ap
Itselläni on ollut alusta asti (mielestäni :D) loistava idea, mutta se vaatisi vähän ajelua. Katsotaan, löydänkö aikaa (lue: jaksamista) toteuttaa idean. :D

Puhutko nyt tämän kuun polkukisasta?


Puhun hyvinkin. :) Aika vähän on toistaiseksi haettu eri näkökulmia tähän mennessä.

akselsson1

Joo ajattelin vain kun tuossa kyselin siittä että onko aiheidiksiä mietitty siltä varalta jos tulee voitto :D

Jep, lienet sikäli oikeassa että lähinnä sinne on tullut, noh, polkuja :D "polkujen" sijaan. Viimeisen ehdokkaan portaikko nyt on ainakin selkeämmin joukosta erottuvana :)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

NPhoBiaz

Jep :D

Luinpa näemmä unenpöpperössä viestisi väärin. ::)

x46900

Lainaus käyttäjältä: ottulo - huhtikuu 21, 2015, 11:56:24 ap
Lainaus käyttäjältä: x46900 - huhtikuu 20, 2015, 23:00:55 ip

https://instagram.com/p/1tR6sOrPZE/


Saisitkohan tuon vielä upotettua niin, että kuva näkyy ilman klikkailuja?

Näkyy se ainakin mulle ilman mitään kikkailuja? Kun en tiedä vikaa, en kyllä osaa korjata upotettakaan.

Toby

Lainaus käyttäjältä: x46900 - huhtikuu 21, 2015, 13:07:55 ip
Lainaus käyttäjältä: ottulo - huhtikuu 21, 2015, 11:56:24 ap
Lainaus käyttäjältä: x46900 - huhtikuu 20, 2015, 23:00:55 ip

https://instagram.com/p/1tR6sOrPZE/


Saisitkohan tuon vielä upotettua niin, että kuva näkyy ilman klikkailuja?

Näkyy se ainakin mulle ilman mitään kikkailuja? Kun en tiedä vikaa, en kyllä osaa korjata upotettakaan.

Tännekään ei näy... Eikä näy tuo minunkaan kuva :(
Välillä näkyy, välillä ei. En ymmärrä!
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

akselsson1

hmm, erikoista. oliko tuo instagrammista linkattuna? Jos homma liittyisi jotenkin siihen? Mulla näkyy hyvin mutta oonkin kirjautuneena
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

ottulo

huhtikuu 21, 2015, 21:44:00 ip #26 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 21, 2015, 21:45:52 ip käyttäjältä ottulo
Mulle ei näkynyt kuin linkki, kuten lainauksessani. Näkyykö mun lainauksessa muille kuva linkin sijaan?

Niille, joille näkyy linkki, näkyykö tässä alla kuva?


Huru-ukko


x46900

Viestissä on upote, joka osoittaa google+:saan ja erillinen mainoslinkki instagramiin. Erilliset komennot siis, jotka osoittavat eri paikkaankin. Jos kaikki toimisi niin molemmat pitäisi näkyä yhtäaikaa ja jos upotteessa on jotain pielessä niin se pitäisi näkyä risana tai jotain??? Ei riitä minulla kyky ymmärtää.

Althalus

Lainaus käyttäjältä: ottulo - huhtikuu 21, 2015, 21:44:00 ip
Mulle ei näkynyt kuin linkki, kuten lainauksessani. Näkyykö mun lainauksessa muille kuva linkin sijaan?



Kuva + instagram linkki.

Lainaus käyttäjältä: ottulo - huhtikuu 21, 2015, 21:44:00 ip

Niille, joille näkyy linkki, näkyykö tässä alla kuva?




Näkyy kuva.
Kaikkea kiinnostavaa täytyy kokeilla, yleensä erittäin huonolla menestyksellä.

Kausi 2014
Kausi 2015

Chilivaari

Instargramin linkissä ainakin on virhe, se on https eli salattu yhteys, joka ei toimi muiden koneilla. Jos siitä poistaa S:n se toimii.
Google saattaa myös vaatia, että katsoja on kirjautuneena Googleen, joten se ei toimi kaikilla.

Yleensä kannattaa toiminta tarkistaa kirjautumalla itse ulos kuvapalveluista, niin voi katsoa niitä kuin vieras. Silloinkin saattaa joku välimuisti hämätä luulemaan, että kaikki toimii.

ottulo

huhtikuu 21, 2015, 23:25:43 ip #31 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 21, 2015, 23:36:51 ip käyttäjältä ottulo
Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - huhtikuu 21, 2015, 23:20:10 ip
Instargramin linkissä ainakin on virhe, se on https eli salattu yhteys, joka ei toimi muiden koneilla. Jos siitä poistaa S:n se toimii.
Google saattaa myös vaatia, että katsoja on kirjautuneena Googleen, joten se ei toimi kaikilla.


En ole niin varma tuostakaan. Jos ongelmana olisi salattu yhteys, ei sen pitäisi toimia muillekaan. Kun kopioin upotetun kuvan linkin osoiteriville, haluaa selain ladata tiedoston 20.4.2015 - 1.webp. Tuo ei taida olla itse kuva, koska se ei suostu aukeamaan. Johtuiskohan siis selaimesta? Täällä käytössä FF 37.0.2 Windowsille.

Tarkennus: taitaa tuo sittenkin olla se kuva, mutta erikoisessa formaatissa. Hex editorilla avatessa alussa näkyy "RIFF" ja pian sen jälkeen "WEBPVP", jotka vastaavat image/webp -formaattia. Veikkaan, että ne, joilla kuvat näkyvät, käyttävät Chromea tai Chromiumia?

E: Vielä yksi tarkennus... Näyttää tuolle olevan tuki myös Operassa, Safarissa, sekä muutamassa muussa selaimessa (myös mobiili-).

Huru-ukko

Kuva näkyy, ja Grome sekä Google+ käytössä lisäyksenä edelliseen....

Toby

huhtikuu 23, 2015, 22:16:41 ip #33 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 23, 2015, 22:18:32 ip käyttäjältä Toby
Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - huhtikuu 21, 2015, 23:20:10 ip
Instargramin linkissä ainakin on virhe, se on https eli salattu yhteys, joka ei toimi muiden koneilla. Jos siitä poistaa S:n se toimii.
Google saattaa myös vaatia, että katsoja on kirjautuneena Googleen, joten se ei toimi kaikilla.

Yleensä kannattaa toiminta tarkistaa kirjautumalla itse ulos kuvapalveluista, niin voi katsoa niitä kuin vieras. Silloinkin saattaa joku välimuisti hämätä luulemaan, että kaikki toimii.

Pitääpä kokeilla. Minun kuva kun on linkattu itselleni lähettämästä facebook-viestistä.

Edit: Kokeilin. EI TOIMINUT :(
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

x46900

Lainaus käyttäjältä: ottulo - huhtikuu 21, 2015, 23:25:43 ip
Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - huhtikuu 21, 2015, 23:20:10 ip
Instargramin linkissä ainakin on virhe, se on https eli salattu yhteys, joka ei toimi muiden koneilla. Jos siitä poistaa S:n se toimii.
Google saattaa myös vaatia, että katsoja on kirjautuneena Googleen, joten se ei toimi kaikilla.


En ole niin varma tuostakaan. Jos ongelmana olisi salattu yhteys, ei sen pitäisi toimia muillekaan. Kun kopioin upotetun kuvan linkin osoiteriville, haluaa selain ladata tiedoston 20.4.2015 - 1.webp. Tuo ei taida olla itse kuva, koska se ei suostu aukeamaan. Johtuiskohan siis selaimesta? Täällä käytössä FF 37.0.2 Windowsille.

Tarkennus: taitaa tuo sittenkin olla se kuva, mutta erikoisessa formaatissa. Hex editorilla avatessa alussa näkyy "RIFF" ja pian sen jälkeen "WEBPVP", jotka vastaavat image/webp -formaattia. Veikkaan, että ne, joilla kuvat näkyvät, käyttävät Chromea tai Chromiumia?

E: Vielä yksi tarkennus... Näyttää tuolle olevan tuki myös Operassa, Safarissa, sekä muutamassa muussa selaimessa (myös mobiili-).

Kirjauduin kaikesta ulos eli vaivauduin katsomaan miltä viesti näyttää selaimen "ingognito"-tilassa ja edelleen niin upote kuin linkkikin toimii täydellisesti.

Käyttöjärjestelmänä minulla Android 5.0.2 selaimena Chrome 42.0.2311.108

Tulkintani tällähetkellä on se, että ongelmat k.o. viestin suhteen johtuu lähinnä siitä, että viestin katsomiseen käytetään myös muunlaisia käyttöjärjestelmä+selain kokoonpanoja. Voisin varmaan saada viestin aukeamaan tekemällä siihen muutoksia (osoittamalla kuvaan vaikka .GIF muodossa ja jättämällä ig-linkin pois) mutta en viitsi.

ottulo

Lainaus käyttäjältä: x46900 - huhtikuu 24, 2015, 12:43:08 ip
Lainaus käyttäjältä: ottulo - huhtikuu 21, 2015, 23:25:43 ipTäällä käytössä FF 37.0.2 Windowsille. --
Veikkaan, että ne, joilla kuvat näkyvät, käyttävät Chromea tai Chromiumia?

E: Vielä yksi tarkennus... Näyttää tuolle olevan tuki myös Operassa, Safarissa, sekä muutamassa muussa selaimessa (myös mobiili-).

-- selaimena Chrome 42.0.2311.108


Eli kaikissa selaimissa ei ole tukea kyseiselle formaatille, ei sen kummempaa.

Chilivaari

Lainaus käyttäjältä: x46900 - huhtikuu 24, 2015, 12:43:08 ip... ongelmat k.o. viestin suhteen johtuu lähinnä siitä, että viestin katsomiseen käytetään myös muunlaisia käyttöjärjestelmä+selain kokoonpanoja. Voisin varmaan saada viestin aukeamaan tekemällä siihen muutoksia (osoittamalla kuvaan vaikka .GIF muodossa ja jättämällä ig-linkin pois) mutta en viitsi.

Tuolla tavalla tänne alkaa muodostua käyttöjärjestelmä- ja selainkohtaisia bloggeja, jotka eivät kykene keskustelemaan keskenään, kun eivät näe toistensa viestejä. Pitäisikö foorumi eriyttää ja tarjota erilaisille mielihaluille eri osastot? Minä ainakin haluaisin kuvani esiin aidossa .orf-muodossa.

Vai pitäydyttäisiinkö edelleen jossakin "vanhanaikaisessa" kuvamuodossa, jonka foorumisofta ja useimmat selaimet tunnistavat? Vaikkapa .jpeg?

akselsson1

Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Aji Inferno


akselsson1

Back to business, enää pari päivää aikaa kisata! Joko innokkaimmat odottaa täpinöissään uutta hastetta? ;)
Lisäksi, on kyllä hyvä että porukka ilmoittelee täällä jos ei jonkun kuva näy kaikilla :)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011