maaliskuu 29, 2024, 08:04:30 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Näkyykö kuvani??

Aloittaja NPhoBiaz, maaliskuu 10, 2016, 23:34:14 ip

« edellinen - seuraava »

bluesman

Yritin muuttaa Googlen asetuksia siten ettei esteitä kuvien katselulle ole. Muuttuivatkohan kuvat yhtään näkyvimmiksi????

PP

Ei toimi täällä edelleenkään. En voi syyttää omia laitteita, koska ei näy kotoa eikö töistä eikä millään selaimella.


PP

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - helmikuu 16, 2017, 15:43:11 ip
Mistään mitään tiedä, mutta eikö tuossa kuvan osoitteessa pitäisi olla kuvaformaattikin mukana (lopussa), vai onko se tuo "no", jollaisesta en ole kuullukkaan?


Ei pitäisi olla päätettä/formaattia googlella. En tiedä miksi, mutta ei ole eikä "no" ole se.


Hubert


PP



Ezmo

Chromella näkyy, mutta Firefoxilla tai ME:llä ei näy.

ottulo

Lainaus käyttäjältä: Ezmo - helmikuu 16, 2017, 20:52:48 ip
Chromella näkyy, mutta Firefoxilla tai ME:llä ei näy.


Koitin Chromellakin, täällä päiväkäytössä Vivaldi (Chromesta forkattu Operan kopio), kummallakaan ei näkynyt.

PP

Lainaus käyttäjältä: Ezmo - helmikuu 16, 2017, 20:52:48 ip
Chromella näkyy, mutta Firefoxilla tai ME:llä ei näy.


Itse asiassa täälläkin just noin.

Millä selaimella olet bluesman ottanu kuvien linkit? Jossain tapauksissa vain Firefoxilla tai IE:llä oletut linkit toimii kaikissa selaimissa. Se johtuu jostain googlen käyttämästä kuvaformaatista, jota muut ei tue.

ottulo

Lainaus käyttäjältä: PP - helmikuu 16, 2017, 21:36:41 ip
Lainaus käyttäjältä: Ezmo - helmikuu 16, 2017, 20:52:48 ip
Chromella näkyy, mutta Firefoxilla tai ME:llä ei näy.


Itse asiassa täälläkin just noin.

Millä selaimella olet bluesman ottanu kuvien linkit? Jossain tapauksissa vain Firefoxilla tai IE:llä oletut linkit toimii kaikissa selaimissa. Se johtuu jostain googlen käyttämästä kuvaformaatista, jota muut ei tue.


Sen pitäisi silti näkyä Chromella, mutta täälläpä ei näkynyt. Joskus nämä vaativat sisäänkirjautumisen Google-tilille (en ollut Chromessa kirjautuneena, tässä Vivaldissa olen, joten vaatinee molemmat jos on näistä kiinni).

bluesman

 Lataan kamerasta kuvat koneelle Nikonin Transfer-ohjelmalla, pienennän fotot samalla ohjelmalla ja talletan kansioon päivämäärän mukaan. Jos haluan päiväkirjaan kuvia, avaan Google photos-ohjelman jossa valitsen uploadin. Tällöin kuvat siirtyvät nettiin josta saan haluamieni kuvien URLit jotka liitän copy/pastella esim Chilifoorumin vastaa/lisää kuva osastoon.
Käyttämäni selain on Chrome joka on pelittänyt jo monta vuotta. Oliskohan siihen tehty joku este joka minun olisi poistettava jotta kaikki kuvat näkyisivät?



Näkyykö?

Huru-ukko

Nyt näkyy mulle.
Aiemmat ei näy, mutta niitä et varmaan vielä muuttanutkaan.

bluesman

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - helmikuu 17, 2017, 11:47:57 ap
Nyt näkyy mulle.
Aiemmat ei näy, mutta niitä et varmaan vielä muuttanutkaan.


Näkyvätkö aiempien kausien kuvat sulla?

PP

Sama täällä, että uusin näkyy. Aiemmista yksi näkyy Chromella ja muut ei millään.

Ja ainakin 2016 kuvat näkyy täällä.

bluesman

Googlella on näemmä pari paikkaa minne kuvansa voi tällätä; Google photos ja Google Archive. Jos erehtyy lataamaan kuvansa Archiveen, eivät ne ilman työläitä temppuja näy muille. g photos on palvelu jota olen jovuosia käyttänyt, nyt ilmeisesti eksyin arkiston puolelle.

Whili

Tuo äänestyksessä oleva Kuvaton.com on nykyään Kuvapilvi.fi.   ..ja toimii  ^-^

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: bluesman - helmikuu 17, 2017, 11:52:18 ap
Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - helmikuu 17, 2017, 11:47:57 ap
Nyt näkyy mulle.
Aiemmat ei näy, mutta niitä et varmaan vielä muuttanutkaan.


Näkyvätkö aiempien kausien kuvat sulla?


Ainakin 2013 kauden näkyy.

sorrii

Mieeelenkiintoista: Bluesmani uudemmat kuvat eivät näy mulla Chromella eivätkä Firofoxilla. Kun otan viestihistoriaa [näytä kirjoitukset] niin 13.10 ja sitä aikaisemmat kuvat näkyvät. 13.10 on mun tyttäreni syntymäpäivä ...  ;)

Itse käytän Google Photos -palvelua, jossa oon yhden oman kansion määrittänyt julkiseksi chilikansioksi ...
Siinä pitkässä linkissä jossa lopussa se kummallinen no-pääte, oon raakasti muuttanut kuvan leveyden ja jättänyt loput ja sen no-päätteen pois! Ei haittaa mitään ... :

Esimerkkikuvassa viime syksyn 1-kyntisiä valkosipuleita  ;):


"=w720-h1280-no[/img]" muutettu: "=w600[/img]"
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`