toukokuu 14, 2024, 04:33:41 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Tervehdys

Aloittaja miimoi, marraskuu 08, 2016, 16:57:00 ip

« edellinen - seuraava »

miimoi

Nyt kun frisbeegolf kausi alkaa hiljentyä niin jotain tekemistä on talveksi keksittävä. Viime syksynä saatiin naapurilta chilin taimi ja jotenkin ihmeen kaupalla se säily hengissä talven yli (kävi kyllä monesti kuolemanporteilla talven aikaan kun unohdin kastella)
Kesän puska sai olla ulkona ja alko tehdä hieman satoa ja tästä innostuneena taimia on jo 6kpl ja tuo naapureilta saatu kitukasvuinen taimikin on kasvanu mukavan kokoiseksi. Olisko tässä sitten harrastus talven ajaksi...ainakin nyt meinaa lähteä touhu käsistä. Outo harrastus kyllä minulta kun en voi syödä mitään tulista ja jotkut ketsupitkin saa hien otsalle. Kaktuksia mulla on joskus ollu, mutta nekin on kuollu. Näillä mennään ja mukavaa touhua tää on. Sais vaan kasvaa nopeemmin :)

Maikeli

marraskuu 09, 2016, 00:09:45 ap #1 Viimeisin muokkaus: marraskuu 09, 2016, 00:12:13 ap käyttäjältä Maikeli
Frisbeegolfkausi? Mikä se on?  ;D Kyllä se mun mielestä on ihan ympärivuotinen laji! Just tulin kierrokselta ja kivaa oli ledien, lahjanarujen ja otsalamppujen kanssa...asennetta ja oikea vaatetus, niin ei mitään ongelmaa  8)

Hyvähän se on toki sivussa chiliäkin kasvattaa, mutta ei fribaus ole kesälaji. Se on elämäntapa!!!

0lli

Tervetuloa mukaan!

Itsekään en kolmisen vuotta sitten ollut mikään tulisen ruuan suuri ystävä, silti tämä harrastus vei mukanaan ja nykyään ruokaan meneekin lähes aina chiliä jossain muodossa. ^^
If you want to be happy for a lifetime, be a gardener.

miimoi

Lainaus käyttäjältä: Maikeli - marraskuu 09, 2016, 00:09:45 ap
Frisbeegolfkausi? Mikä se on?  ;D Kyllä se mun mielestä on ihan ympärivuotinen laji! Just tulin kierrokselta ja kivaa oli ledien, lahjanarujen ja otsalamppujen kanssa...asennetta ja oikea vaatetus, niin ei mitään ongelmaa  8)

Hyvähän se on toki sivussa chiliäkin kasvattaa, mutta ei fribaus ole kesälaji. Se on elämäntapa!!!
Siks laitoinki, että alkaa hiljentyä  ;D Tän meidän kotiradan valtaa kohta hiihtäjät niin sinne ei voi  enää mennä. Joka päivä ei pysty nyt heitteleen ku joutuu aina lähteä kotikulmilta. Toissa päivänä itekkin viimeks heitelly. Mut kyllä kausi jatkuu...mut pienemmissä määrin :D

miimoi

Lainaus käyttäjältä: 0lli - marraskuu 09, 2016, 11:58:07 ap
Tervetuloa mukaan!

Itsekään en kolmisen vuotta sitten ollut mikään tulisen ruuan suuri ystävä, silti tämä harrastus vei mukanaan ja nykyään ruokaan meneekin lähes aina chiliä jossain muodossa. ^^
Kiitosta vaan...vahvasti näyttää suunta samalta mulla nyt :)