maaliskuu 29, 2024, 14:59:53 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Yleinen valokuvakisa, syyskuu 2017

Aloittaja ottulo, syyskuu 08, 2017, 21:29:58 ip

« edellinen - seuraava »

ottulo

Saavutus

Nyt on aika näyttää kaikille muille, mistä itse kukin on ylpeä tai mistä "suorituksesta" toiset jaksavat muistuttaa (hyvässä tai pahassa?). Tulkinta täysin kuvaajan omalla vastuulla, säännöt kuten ennenkin.

§1 Kuva on itse otettu ja julkistettu tässä ketjussa kisakuukauden aikana ja omalla tavallaan tulkitsee kuukauden aihetta.
§2 Kuvan voi nimetä tai selitellä, mutta se ei ole tarpeen. Kuvaustiedot voi laittaa mukaan jos haluaa.
§3 Kommentointi Yleisen valokuvakilpailun kommentointiketjuun, äänestyksen alettua kommentointi kisaketjussa sallittu.
§4 Äänestys seuraavan kuukauden 1. - 5. päivä. Äänestys on kaikille avoin.
§5 Voittaja järjestää seuraavan kilpailun ja päättää aiheen, saa osallistua itse ja toimii ylituomarina. Tuomari ei saa ratkaista tasapeliä omaksi edukseen.

wipsu

Ja tämän kuukauden saavutus, chilien karsiminen... Sen sijaan että kompostoin Paripoblannon, karsin niitä rankasti >:D

Yks
Kaks
oho.

ottulo

Kylläpä oli aihe, taidan jättää tällä kertaa äänestyksen pitämättä ja julistaa itsevaltiaan elkein wipsun syyskuun kuvakisan voittajaksi!

Samalla pyhästi lupaan osallistua itsekin kuvilla aktiivisemmin, jos joku muu vielä haluaa kisaa jatkaa... En ole lopettamisen kannalla, mutta hiukan on huono osallistumisprosentti. :(

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: ottulo - lokakuu 02, 2017, 22:16:39 ip
Kylläpä oli aihe, taidan jättää tällä kertaa äänestyksen pitämättä ja julistaa itsevaltiaan elkein wipsun syyskuun kuvakisan voittajaksi!

Samalla pyhästi lupaan osallistua itsekin kuvilla aktiivisemmin, jos joku muu vielä haluaa kisaa jatkaa... En ole lopettamisen kannalla, mutta hiukan on huono osallistumisprosentti. :(


Yritetään vielä jooko! Voisin kans yrittää käydä täällä useemmin  ::)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011