huhtikuu 26, 2024, 00:11:43 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Allun kausi 2018

Aloittaja Allusd, tammikuu 15, 2018, 12:19:46 ip

« edellinen - seuraava »

Allusd

Toinen kausi starttasi 30.12., kun laitoin itämään neljän lajikkeen siemeniä. Tarkoitus oli kasvattaa vain kolme kasvia, mutta fataliilta tuli tilauksen ohessa muutama ekstrasiemen, joten laitoin yhden ekstran tulille. :) Harsosääsket olivat ilmeisesti pesineet parvekkeella säilyttämääni multaan, joten niitä vastaan käyn jatkuvaa väsytystaistelua. Päällystin mullan perliittikerroksella ja kastelen nyt pelkästään alakautta. Fairylautta on myös käytössä ja toimii!

Lajikkeet tänä vuonna:

Baccatumit:
Sugar Rush Orange
Aji Cristal (Crystal? Kumpi se on?)
CAP 1152

Chinenset:
Purple Bhut Jolokia (ekstrana Fataliilta)

Tässä tilanne 15.1.

https://drive.google.com/file/d/1xdNckAKBT7xdXY4BJB5qoUOHHETMIhn4/view?usp=sharing


Valoina toimivat Airamin Superteho LED:it

Jomppe

Tää on ihan mukavaa touhua, eikö? ;)
Tuo Aji Crystal on käsitykseni mukaan englannin kielinen nimitys, Aji Cristal härmäksi. Mutta ei sen väliä :)

PP

Lainaus käyttäjältä: Jomppe - tammikuu 15, 2018, 13:49:50 ip
Tää on ihan mukavaa touhua, eikö? ;)
Tuo Aji Crystal on käsitykseni mukaan englannin kielinen nimitys, Aji Cristal härmäksi. Mutta ei sen väliä :)


Chilien nimet on tietääkseni pääosin kieliriippumattoamia.

Jomppe

Lainaus käyttäjältä: PP - tammikuu 15, 2018, 14:45:39 ip
Lainaus käyttäjältä: Jomppe - tammikuu 15, 2018, 13:49:50 ip
Tää on ihan mukavaa touhua, eikö? ;)
Tuo Aji Crystal on käsitykseni mukaan englannin kielinen nimitys, Aji Cristal härmäksi. Mutta ei sen väliä :)


Chilien nimet on tietääkseni pääosin kieliriippumattoamia.


Okei, asia selvä :) Olen itse päätellyt tuon ylläkertomani kun lontoonkielisillä sivuilla missä olen surffaillut on tullut vastaan Aji Crystal ja täällä forkalla sekä muualla Suomessa Aji Cristal. Kiitos selvennksestä :thumbup: