toukokuu 13, 2024, 19:33:21 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Itsestään ulos kirjautuminen

Aloittaja cola, marraskuu 18, 2008, 23:14:52 ip

« edellinen - seuraava »

cola

Mielestäni olin ennen koko ajan kirjautuneena tänne ja vasta nyt vähän aikaa sitten olen joutunut vähän väliä kirjautua uudestaan (ärsyttävää)

Muistelenko vaan väärin vai onko jotain asetuksia muutettu?

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "cola"Mielestäni olin ennen koko ajan kirjautuneena tänne ja vasta nyt vähän aikaa sitten olen joutunut vähän väliä kirjautua uudestaan (ärsyttävää)

Muistelenko vaan väärin vai onko jotain asetuksia muutettu?


En itse ainakaan tiedä asetuksia muutetun (Janne, olenko oikeassa?)... Olisiko kyse selaimen asetuksista tai päivityksestä? En ole kokenut tuota, vaikka käytän kahta konetta ja useita selaimia. Siksi vaikea tietää missä vika... :(

Macc

Metka otsikko... Toisinaan olisi ihan kiva jos voisin kirjautua itsestäni ulos.  :lol:

(Eka tosta otsikosta tullut mielikuva ei tosiaankaan liittynyt foorumiin, vaikka kai tuon aluevalinnan ois pitänyt soittaa kelloja...  :D)

Joo, sori tää turha viesti.

cola

Ai niin mulle tuli 14.11 uusin Firefox päivitys. Voisiko se sit johtua siitä? Yritin asetuksista kattoo mut en löytäny mitään kohtaa jolla tota saisi muutettua. Onko kellään mitään tietoa mitä mun pitäisi tehdä?

timppa

Lainaus käyttäjältä: cola - marraskuu 19, 2008, 17:18:27 ip
Ai niin mulle tuli 14.11 uusin Firefox päivitys. Voisiko se sit johtua siitä? Yritin asetuksista kattoo mut en löytäny mitään kohtaa jolla tota saisi muutettua. Onko kellään mitään tietoa mitä mun pitäisi tehdä?



Mitään en näistä oikeasti tiedä, mutta voisiko johtua cookieseista? Eli salli selaimelle cookies; tools - options - privacy -accept cookies from site (accept third parties - keep until they expire)
Ruoka ilman chiliä on teeskentelyä!
ps. kysy siemeniä, löytyy yli 80 eri lajiketta! OTA YHTEYTTÄ SÄHKÖPOSTILLA: sir_timppa@hotmail.com

En lue yksityisviestejä!

Janne

Nyt vaihtui sitten foorumisofta eli ongelma voi poistua samalla ;)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi