Kirjoittaja Aihe: Chilifoorumi.fi  (Luettu 89011 kertaa)

Poissa Chiljonka

• Tabasco
    • Profiili
Vs: Chilifoorumi.fi
« Vastaus #420 : Heinäkuu 19, 2016, 21:02:02 ip »
Sisäänkirjautumisessa vähän aikaa kummitellut sellainen ongelma että salasanaa ei hyväksytä ensimmäisellä kertaa vaan aina tulee herjailmoitus että salasana väärin, kun siihen kirjoitan saman salasanan uudelleen niin hyväksyy. Mahtaako muilla esiintyä kyseistä ongelmaa?

Poissa unenkuva

• Moderator
  • Red Savina
    • Profiili
    • Youtube-kanava
« Vastaus #421 : Heinäkuu 20, 2016, 09:24:38 ap »
Sisäänkirjautumisessa vähän aikaa kummitellut sellainen ongelma että salasanaa ei hyväksytä ensimmäisellä kertaa vaan aina tulee herjailmoitus että salasana väärin, kun siihen kirjoitan saman salasanan uudelleen niin hyväksyy. Mahtaako muilla esiintyä kyseistä ongelmaa?

Minulla on tullut, vaikka omasta mielestä varmasti laittanut salasanan oikein. Aina kuitenkin ajatellut, että meni sittenkin väärin...

Poissa sorrii

• 7pot
  • Ei sen niiv väliä ...
    • Profiili
« Vastaus #422 : Heinäkuu 20, 2016, 11:34:49 ap »
Mä kirjaudun automaattisesti, enkä ole käyttänyt salasanaani varmaan pariin vuoteen  ??? ... en mä edes tiedä mikä se on  :-[ :-\ :-X

[[jos ei olisi sitä "pysy kirjautuneena" -ruksia olemassa, niin tuskin täällä viitsisin heiluakaan: Mä vihaan noita salasanoja ...]]
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°` Joskus on mahdotonta erottaa onko joku tosissaan vai vittuileeko vain `°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø