toukokuu 12, 2024, 20:34:00 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


M: LED Quantum Board 240W Samsung **UUSI**

Aloittaja mehukatti, elokuu 08, 2023, 19:48:18 ip

« edellinen - seuraava »

mehukatti

elokuu 08, 2023, 19:48:18 ip Viimeisin muokkaus: elokuu 08, 2023, 19:57:46 ip käyttäjältä mehukatti
Myyn uuden ja käyttämättömän LED Quantum Board 240W Samsung (LM301H 3000K+ 660nm Osram) -paneelin. Tuli hankittua tää Herbertiltä taannoin (kuitti löytyy), mutta jäi käyttämättä kun olosuhteet muuttui. Jos ei tällä lähde chilit kasvamaan niin ei sit millään! Maksoin tästä 350e, mutta nyt lähtee 220e:llä! Haku Helsingistä tai maksu etukäteen niin pistän tulee Matkahuollolla/Postilla. Mailia forsgren ät iki piste fi mikäli kiinnostaa.


sorrii

On hyvä laite! Mä tilasin Kiinasta suoraan kolme kpl. professional-tilillä Alibabasta ja hinnaksi postin, tullin, alvin kanssa jokseenkin sama 220€/valo [enää ei voi Alibabaan kirjautuakaan ilman yrittäjän VAT-numeroa]

Mulle parasta noissa on portaaton tehonsäätö potikalla, jolloin voi samaa lamppua käyttää idättelyistä 20W teholla kukintaan 100% teholla - joka muuten niissäKingBrite -malliessa on 265W mittarin mukaan ... Kevyesti podittaa pari chinenseäkin ...

Valitettavasti en itse tarvitse enempää: ostaisin muuten heti!!
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`