huhtikuu 19, 2024, 07:44:02 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Lidlin inferno pizza

Aloittaja Rundari, kesäkuu 20, 2010, 00:27:19 ap

« edellinen - seuraava »

jiipee75

Minulle ei tuo Lidlin inferno oikein iskenyt, ei maun eikä tulisuuden osalta. Parempaa tulista einespizzaa saa kun ostaa muuten hyvän pakastepizzan ja lisää itse ne tulisuudet. Parasta luonnollisesti on sitten kokonaan itse tehdyt.

Delic

Ei ole tullut maistettua kuin tuota Infernoa. Tulinen kyllä mutta ei mitenkään muuten erikoinen/hyvä, täällä ei ykskään kauppa myy tuota Dr:n pizzaa tai ei ainakaan oo tullut vielä vastaan

ofili


Inferno on munkin mielestä tosi hyvää, varsinkin kun itse lisää vähän potkua sekaan  ;)







_________________________________________________________________
hotelli helsinki hotellit helsinki отели Хельсинки отель Хельсинки

Ryhis

Järjetöntä vaihtelua noissa infernoissa. Eilen löysin yhden pakkasesta, lämmitin ja söin ja voi veljet.

Meni vissiin kolme olutta yhden pizzan kanssa. Karmea huohotus ja välillä joutui rukoilemaan tuttuja ja tuntemattomia pyhimyksiä. Joskus taas joutuu hölväämään chilisoosia rutkasti, että saisi edes jotain tulisuutta aikaiseksi.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Whili

Näkyipä taas olevan tarjouksessa ko. räiskäleet
ja  ;D ;D "tulisen ruuan ystäville!"  herkkuja tarjouslehtisessä koko aukeaman verran. 
Burning beef steak, Habanero ribs...  yms.

Täti-E

Olen kanssa joskus kyseisen räiskäleen syönyt ja itselle sattui kanssa "hikinen" kaveri. Se oli tulinen muttei kovin maukas. Juusto maistui x-tran pizzaraastelle (juuston kaltainen kasvirasva valmiste). yh.

Aji Inferno

Joo, kuten sanottu, maun puolesta se Dr Oetkerin paholaislätty on eri luokkaa. Pakastepitsoista parhaita, ja täysin ylivoimainen myös iänikuisen mauttomiin Grandiosiin verrattuna...

Kadotus

^ Mutta Dr. Oetkerillä onkin aina ollut tehokas tuotetestaus...  ::)
Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Paska maa + paskat ihmiset = paskat kuljettajat.

Whili

Hain eilen yhden lätyn kotimatkalla ja tulisuudessa sekä mauttomuudessa yhdyn Räyhiksen ja Täti-E:n kommentteihin.

"Järjetöntä vaihtelua noissa infernoissa. ....välillä joutui rukoilemaan tuttuja ja tuntemattomia pyhimyksiä"  -Räyhis
"Se oli tulinen muttei kovin maukas. Juusto maistui x-tran pizzaraastelle"  -Täti-E

skobe

Tuli eilen maisteltua tollanen släbä, oli aivan saatanan tulinen. Piimän kanssa meni kyllä alas. Täytteitähän tohon joutui kyllä lisäämään omasta takaa, tulisuutta ei. Ei ollut mitenkään erityisen maukas, mutta eipä ollu hintakaan paha. Itseasiassa melkein ilmanen.

Siitä huolimatta ens kerralla lähtee joku ihan eri lätty mukaan.

La Bruja

Toista kertaa ostin Infernon, ihan vaan kokeillakseni, onko oma tulisuudensietokyky yhtään kasvanut siitä kun ekan kerran kun söin sellaisen vuosi tai pari sitten. Silloin pystyin syödä siitä vain neljänneksen kerrallaan ja sitten piti huilata! Tänään meni kolme neljäsosaa ja sitten alkoi tympiä. Kyllä tuota syödä pystyy, mutta ei se erityisemmin innosta mässäilemään. Jotenkin tämä vaan on omaan makuuni tylsällä tavalla tulinen. Poltetta on muttei oikein muuta makua. Ja sitten se, että tulisuus on siinä pohjakastikkeessa aiheuttaa sen, että jokainen suupala on keskenään yhtä tulinen. Pidän enemmän kontrastista, että on tulisia sattumia ja sitten miedompia kohtia joita voi haukata välillä. Tässä on jotenkin vivahteeton meininki (joskin sen toteaminen halvan eineksen kohdalla ei liene mitenkään yllättävää. :P) Lidlin perus-salamipizzat ovat mielestäni kuitenkin paremman makuisia ja lisukkeet voi valita oman maun mukaan.

kotz

Sama homma kuin monella muullakin. Onhan se kyllä ihan sopivan tulinen, muttei tosiaan kauhean maukas.

HSuomi

Siihen pitää lapata jääkaapista ja kuivamuonakaapista kaikkea omaa "tuningia" päälle. Ja lisää chilikastiketta / chilejä myös.

Jame

Lainaus käyttäjältä: HSuomi - kesäkuu 26, 2013, 22:41:17 ip
Siihen pitää lapata jääkaapista ja kuivamuonakaapista kaikkea omaa "tuningia" päälle. Ja lisää chilikastiketta / chilejä myös.


Em. ohje pätee kyllä mielestäni ihan kaikkiin kaupan pizzoihin.
Failure is simply the opportunity to begin again - this time more intelligently.

kasvattaja

Stanan polttava, oikeestaan niin polttava ettei syömisestä juurikaan nauttinut. Kun muuta makua ei ole kuin tylsähkö voimakas polte. Noh. Tulipan syötyä, kun veli sen pitsan toi, ja seurasi syömistä pöydän toiselta puolen. Sai mitä halusi, nauraa syöjälle  ;)
Chili korvaa suolan ruuanlaitossa. Lajikepuhtaita Hainan yellow latern -siemeniä myytävänä.

Jani M

Lainaus käyttäjältä: kasvattaja - lokakuu 13, 2013, 17:33:47 ip
Stanan polttava, oikeestaan niin polttava ettei syömisestä juurikaan nauttinut. Kun muuta makua ei ole kuin tylsähkö voimakas polte. Noh. Tulipan syötyä, kun veli sen pitsan toi, ja seurasi syömistä pöydän toiselta puolen. Sai mitä halusi, nauraa syöjälle  ;)


Kaikki ne infernolätyt, mitä minä olen syönyt, ovat olleet kyllä kovin mietoja. Perus annuumilättyjä, vähän kun habanerosoosilla korjaa makua, niin menettelee pakastelätyksi.

Doodle

Ihan hyvää oli tuliseksi pizaksi Lidliltä, mutta pohjassa oli vähän liikaa öljyä. Muuten oli hyvä ja sopivan tulinen, mutta ei kuitenkaa mitään Inferno luokkaa..

Chilijamppa

Tuli ostettu Inferno pizza ensimmäisen kerran ja pistin lätyn kerralla huiviin, ilman suurempia tuskia. Kyllä tuossa potkua riitti ja maku oli kai ihan ok.

MrJones

Lainaus käyttäjältä: Chilijamppa - maaliskuu 14, 2014, 14:43:31 ip
Tuli ostettu Inferno pizza ensimmäisen kerran ja pistin lätyn kerralla huiviin, ilman suurempia tuskia. Kyllä tuossa potkua riitti ja maku oli kai ihan ok.


Onhan se maku aivan kamala.  Olen kaksi kertaa sen syönyt, ensimmäisen ja viimeisen.

Edit: typot

Cannedheat

Tulihan maistettua tätäkin tuotetta. Ei ollut hyvää, vaikka jonkin verran tulisuutta löytyikin. Suola taisi olla kuitenkin se maku, joka tästä jäi päällimäisenä mieleen.
Let's work together!