maaliskuu 28, 2024, 10:22:22 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Normaalia vitutusta ilmassa..

Aloittaja Caderusso, heinäkuu 18, 2010, 11:33:18 ap

« edellinen - seuraava »

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: sorrii - helmikuu 07, 2017, 22:54:57 ip
Mulle kertoi luottamuksellisesti yksi lääkäri hiljattain, että mun tietoihin on merkitty "epäilty lääkeriippuvuus" joskus vuonna 05.


Mikäli kyse on julkisen puolen asioista, niin nykyäänhän jokainen pääsee katsomaan kaikki vastaavat merkintänsä ja lääkärien lausunnot osoitteessa http://www.kanta.fi/omakanta. Sieltä sitten voi katsella mitä kaikkea on itsestä kirjoitettu ylös. ;D

sorrii

Ei ehkä ole ihan niin selvää tuo! Ei mulla omakannassa tietääkseni mitään sellaista ole ...
Nämä saattaa olla jotain "sisäisiä muistioita" joiden olemassaoloa ei tunnusteta julkisesti  8) 8) 8) ... XFiles .. suullista perimätietoa jota jaetaan lääkäreiden salasissa menoissa ..  :o

Ehkä jossain raportissa onkin. Eihän mua ole sieltä kiinnostanut lukea muut kuin ne kolmioreseptit jos vaikka sais vielä jotain .. :) :D ;D
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: sorrii - helmikuu 08, 2017, 14:06:34 ip
Ei ehkä ole ihan niin selvää tuo! Ei mulla omakannassa tietääkseni mitään sellaista ole ...
Nämä saattaa olla jotain "sisäisiä muistioita" joiden olemassaoloa ei tunnusteta julkisesti  8) 8) 8) ... XFiles .. suullista perimätietoa jota jaetaan lääkäreiden salasissa menoissa ..  :o

Ehkä jossain raportissa onkin. Eihän mua ole sieltä kiinnostanut lukea muut kuin ne kolmioreseptit jos vaikka sais vielä jotain .. :) :D ;D


Epäilykseni varmistui  :o ::) ;).

Omakantaan ei kaikkien tuppukylien lääkäriasemat ole vieläkään käsittääkseni kirjanneet lääkärinlausuntoja. Lausunnot ja diagnoosit tjs. niin sieltä löytyy.
Tätä en nyt oikein tiedä, mutta jotenkin on sellainen kutina, että tässäkin on takaraja aika lähellä, mistä niitä tietoja on sinne aloitettu kirjaamaan.

Ennen tietokone aikaa, josta ei ole siitäkään kovin pitkälti, ne tiedot oli kansioissa, eikä niitä ole sieltä mihinkään tiedostoon siirretty. Mutu. Näin oli ainakin Raumalla...

NPhoBiaz

Opinnäytetyön kirjoittaminen imee mehujen lisäksi elämänhalun, mielenterveyden, sekä sielun ruumiista. Keskikalja auttaa vaan tiettyyn pisteeseen asti, kunnes jälkikäteen korjaamisesta alkaa olla enemmän vaivaa kuin kaljan myötä saatu hyöty. Tää on perseestä. >:(

tp.teppet

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - helmikuu 19, 2017, 19:04:29 ip
Opinnäytetyön kirjoittaminen imee mehujen lisäksi elämänhalun, mielenterveyden, sekä sielun ruumiista. Keskikalja auttaa vaan tiettyyn pisteeseen asti, kunnes jälkikäteen korjaamisesta alkaa olla enemmän vaivaa kuin kaljan myötä saatu hyöty. Tää on perseestä. >:(

Onneksi vasta lähitulevaisuuden huolia tuollaiset. Pitäisi kyllä kohta alkaa aihetta miettimään. Ei ole koskaan ollut oikein mun juttu pitkien tekstien kirjoittaminen aina vie juurikin mehut, elämänhalun ja mielenterveyden. Tulee jäätyä jumittamaan kun selkeä kuva asiasta mielessä, mutta kun ei vaan osaa tekstiä tuottaa.

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - helmikuu 19, 2017, 19:04:29 ip
Opinnäytetyön kirjoittaminen imee mehujen lisäksi elämänhalun, mielenterveyden, sekä sielun ruumiista. Keskikalja auttaa vaan tiettyyn pisteeseen asti, kunnes jälkikäteen korjaamisesta alkaa olla enemmän vaivaa kuin kaljan myötä saatu hyöty. Tää on perseestä. >:(

Tämä on syy minun poissaolooni foorumilta   ::)
Onneksi sain valmiiksi 8)
Kyllä se ennen pitkää loppuu  ;)
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - helmikuu 20, 2017, 19:58:57 ip
Kyllä se ennen pitkää loppuu  ;)


Siltä se ei tässä kohtaa vielä tunnu, mutta mikäli tosiaan sait omasi valmiiksi etkä selvästi ole narun jatkeena, niin kai tässä on toivoa. ;D

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - helmikuu 20, 2017, 20:01:32 ip
Lainaus käyttäjältä: akselsson1 - helmikuu 20, 2017, 19:58:57 ip
Kyllä se ennen pitkää loppuu  ;)


Siltä se ei tässä kohtaa vielä tunnu, mutta mikäli tosiaan sait omasi valmiiksi etkä selvästi ole narun jatkeena, niin kai tässä on toivoa. ;D

Muista välillä höpsötellä, ettei mene liian vakavaksi  :) Ite lykkäsin omaani kuukausikaupalla, ja tein lopulta sitten parissa kuukaudessa melkein koko homman pakettiin  ::)
Tekemisen aloittaminen oli mulle aina kaikkein vaikeinta  ???
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

wipsu

Ai että on taas hermosto kireällä, kiukuttaa niin kamalasti. Muistan joskus nuorempana ihmetelleeni lauseita "... ettei veri kierrä päässä". Nyt tuo tunne on liiankin tuttu.  >:(

Sressitasot, palautuminen, epätasapaino.
Yks
Kaks
oho.

ChIlIDoG

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - helmikuu 19, 2017, 19:04:29 ip
Opinnäytetyön kirjoittaminen imee mehujen lisäksi elämänhalun, mielenterveyden, sekä sielun ruumiista. Keskikalja auttaa vaan tiettyyn pisteeseen asti, kunnes jälkikäteen korjaamisesta alkaa olla enemmän vaivaa kuin kaljan myötä saatu hyöty. Tää on perseestä. >:(


Oman sain toukokuussa valmiiksi ja inssin paperit kouraan. Mitä sitä sitten seuraavaksi? Pitkään hokenu että tämä on viimeinen tutkinto ...nooh ei taida olla josko sitä vielä yamk:n tai jopa DI:n vetasis :D. Tässä oikeestaan vituttaa se että inssin paperin tuomasta palkankorotuksesta sain nauttia huimat 3kk (opetusala, aikaisemmin kokonaistyöaika ja jatkossa opetusvelvollisuus) Eli kk palkka tippuu käytännössä takaisin siihen mitä teknikkona tienasin ja jopa vähän alle. (plussat uudessa sopparissa: määräaikainen vaihtui vakisoppariin ja työtunnit keskimäärin 24,5/vk)

narttu

Nyt on kyllä hautuumaa meininkiä, koska viimeksi kävin 30.6 eikä kukaan ole kirjoittanut mitään sen jälkeen. :o  :o
Ainakaan mulla ei näy edellisen käyntini jälkeen kirjoitettuja viestejä. ???  >:(
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: narttu - heinäkuu 12, 2017, 00:13:20 ap
Nyt on kyllä hautuumaa meininkiä, koska viimeksi kävin 30.6 eikä kukaan ole kirjoittanut mitään sen jälkeen. :o  :o
Ainakaan mulla ei näy edellisen käyntini jälkeen kirjoitettuja viestejä. ???  >:(


Mikähän tuossa on mennyt vikaan... ??? Tuon päivän jälkeen foorumille on kirjoitettu 177 viestiä.

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: narttu - heinäkuu 12, 2017, 00:13:20 ap
Nyt on kyllä hautuumaa meininkiä, koska viimeksi kävin 30.6 eikä kukaan ole kirjoittanut mitään sen jälkeen. :o  :o
Ainakaan mulla ei näy edellisen käyntini jälkeen kirjoitettuja viestejä. ???  >:(


Hautuumaa meininkiä  ;D ;)......

Käki

Lainaus käyttäjältä: narttu - heinäkuu 12, 2017, 00:13:20 ap
Nyt on kyllä hautuumaa meininkiä, koska viimeksi kävin 30.6 eikä kukaan ole kirjoittanut mitään sen jälkeen. :o  :o
Ainakaan mulla ei näy edellisen käyntini jälkeen kirjoitettuja viestejä. ???  >:(

Alhaalla on sellainen linkki kuin: Näytä keskustelualueen viimeisimmät viestit. Nykyään selaan lähinnä sillä, kun minullakin tuo on joskus tehnyt tuota.

Eikä ole pakko kirjautua sisään, ellei ole mitään kirjoitettavaa.

Wolfman

Lainaus käyttäjältä: narttu - heinäkuu 12, 2017, 00:13:20 ap
Nyt on kyllä hautuumaa meininkiä, koska viimeksi kävin 30.6 eikä kukaan ole kirjoittanut mitään sen jälkeen. :o  :o
Ainakaan mulla ei näy edellisen käyntini jälkeen kirjoitettuja viestejä. ???  >:(


On tänne joku sen jälkeenkin jotain kirjoitellut.... Mutta aika hiljaista ja tylsää on ollut kun narttu on piileskellyt jossain  ::)  :P

sorrii

Meinasin postata naurattaa-ketjuun, muttakun ei oikeesti naurata ...

Ostin alkukesästä 12m2 Strong-kasvarin. On pitänyt kasata valmiiksi ensi kevättä varten. Ei vaan synny. Pikkuhiljaa sain purettua eli irroiteltua perustasta ja siirrettyä väliaikaisesti tuonne saunapolun varteen sen vanhan kasveineen. Olisi kiva saada ne kypsyttelemään satoa vielä...

On se uusi 3x4 metrinen yllättävän iso vanhan 180*240cm paikalle! Peittää järvinäköalaa mökin terassilta ikävästi. Ainoa järkevä aurinkoinen paikka tontilla kuitenkin.
Oon sinne pystytellyt malliksi keppejä ja yksin mittanauhan kanssa yrittänyt saada jotenkin suorakulmaista ja oikeankokoista keppi-naru-kehikkoa ettäs voi optimoida sen paikan johon tasoittelisin perustan uudelle kasvarille. On aika haastavaa saada niitä keppejä kiviseen maahan edes jotenkin suoraan. Vituvvittu...

Tänään alkoi satamaan ja puuhailin muuta. Keksin sitten että voisin peittää pressulla sen rakennuspaikan ettei ihan läpi kastu. Availin sitten sen uuden 4*6m kestopeitteen ja se meni itsestään kaksinkerroin. Tuli tunne, että Motonetin pressu on viksumpi kuin minä ....

Kuka ostaa avaamattomat kasvaripaketit?! ...  ???
((paistaa se vielä tänne risukasaankin.... Em myy!  8)))
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

narttu

Juu, on käynyt useamman kerran aikaisemminkin niin, että viestejä ei näy. :o
Osasin myös odottaa jonkun mottipään kommenttia asiaan. >:( PRKL.
"Sometimes you have to be a bitch to get things done." <br />― Madonna

Huru-ukko

Näin kun uusi uljas maailma on avautunut Nelosoluen myötä, jota saa nyt kaupastakin....... Vaikka oma kaljan kulutus rajoittuu vuodessa n. neljään Karhukoppaan 24 plo, kyse ei ole merkittävästä rahasummasta. Ja keppanassa pysyn tulevaisuudessakin.
Se mikä aiheutti vitutuksen tunteen, niin lähi kauppa jossa Karhupaketti oli maksanut 25 euroa, pisti sille hintaa lisää päälle 3 euroa........
Tosin en sieltä kaljaa osta koskaan, liian kallis; mutta silti  :o :o

MorugaReaper

Pakkolomalle pistivät. Potuttaa pirusti.  >:D >:D >:D :'( :'( :'(

Jomppe

Aijai, minkä alan firma? Siskon mies myös vähän väliä pakkolomalla, ei hyvä, ei.