Kirjoittaja Aihe: TORIN SÄÄNNÖT - LUE ENNEN ilmoitusta ettei tarvitse ihmetellä miksi tuli bannia.  (Luettu 28661 kertaa)

Poissa ottulo

• Fatalii
    • Profiili
Ehkä jollain tavalla "reilumpi" kriteeri olisi keskustelualueella vietetty aika jotenkin yhdessä rekisteröitymisestä ilmoituksen jättämiseen kuluneen ajan kanssa. Botit nyt harvoin monta sekuntia viihtyvät, ja silloinkin postit tulee heti milloin minnekin. Aktiivisesti lukevat saavat aikaa vietettyä, vaikka eivät kirjoittaisikaan. Toki lisävaivaa se tuo ylläpidolle, kun viestimäärä näkyy joka viestissä suoraan, mutta käytetty aika vain tilastoissa.

jackdanieels

• Vieras
Voi elämä... ihan asiallinen myynti-ilmoitus kuvineen päivineen ja jää jostain 10 viestistä kiinni.
Pitääkö mun oikeasti kirjoittaa jotain dippadaijaa liirumlaarum kastelin mun kukat ja laitoin siemenet multiin postailuja ja kuitenkin olen lukenu foorumia useamman vuoden.
Tuotteet on kuitenkin sellaisia mistä ihmiset täällä olis kiinnostuneita.

Poissa NPhoBiaz

• Chiliyhdistyksen hallitus
  • Administrator
  • Trinidad Scorpion M
  • Chili-insinööri
    • Profiili
Voi elämä... ihan asiallinen myynti-ilmoitus kuvineen päivineen ja jää jostain 10 viestistä kiinni.
Pitääkö mun oikeasti kirjoittaa jotain dippadaijaa liirumlaarum kastelin mun kukat ja laitoin siemenet multiin postailuja ja kuitenkin olen lukenu foorumia useamman vuoden.
Tuotteet on kuitenkin sellaisia mistä ihmiset täällä olis kiinnostuneita.

Hei.

Foorumia ei haluta viedä siihen suuntaan, että tänne rekisteröidytään vain kaupankäyntimielessä. Chilifoorumi halutaan pitää keskustelupaikkana chiliharrastajille, ja Tori-alue on foorumilaisten sisäinen kauppapaikka. Toisin sanoen tarkoitus on pyhittää Tori chilifoorumille kirjoitteleville harrastajille.

On myös toisenkin syy, miksi kyseinen sääntö on tehty. Chilifoorumi on jyrkästi kaiken maailman huume- ja laittomien kasvien viljelyä vastaan. Menneisyydessä on tullut kasvatustarvikkeita ostoon tai myyntiin sellaisilta henkilöiltä, joiden on epäilty tai tiedetty kasvattavan jotain chiliä vahvempaa. Emme halua tukea tällaista toimintaa helpolla myyntikanavalla, joten pyrimme varmistamaan viestimäärällä (sekä viestien sisällöllä) sen, ettei käyttäjä ole huumeheppuja.

Säännölle on hyvin tarkkaan harkitut perusteet, eikä tarkoitus missään nimessä ole aiheuttaa kenellekään tarpeetonta mielipahaa. Pahoitteluni tilanteesta.

Sivuhuomautuksena vielä, että sääntöön sallitaan poikkeus chilin siemenien/taimien oston yhteydessä. Emme halua missään nimessä rajoittaa chiliharrastuksen leviämistä, saati sitten uuden harrastajan alkuun pääsemistä. Kuka tahansa kirjoittelematon ihminen saa tulla ostamaan Tori-alueelta siemeniä/taimia.