huhtikuu 19, 2024, 05:55:53 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Oletko maistanut Nagaa?

Aloittaja hessi, maaliskuu 20, 2011, 19:40:50 ip

« edellinen - seuraava »

Oletko maistanut Nagaa tai muuta superhirmua?

En koskaan
130 (27.3%)
Vain kerran
22 (4.6%)
Vain tuoretta
31 (6.5%)
Vain kuivattua
50 (10.5%)
Olen maistanut
162 (34%)
Olen jo jäänyt koukkuun
105 (22.1%)
Kerta oli liikaa! En toista virhettäni...
2 (0.4%)

Äänestäjiä yhteensä: 476

Jahvetti

Jatkossa teet joka ilta saman rituaalin, niin vuoden päästä se ei tunnu enään missään.
nimim.itse en tekisi
#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

bluesman

 Kannattaa kokeilla. Nagakokemuksen jälkeen joku Orange habanero tuntuu karkilta.

Macex

Pidetääs nyt jätkät tää reippailu herrasmies-tasolla ja rankaistaan itseä aina välillä "jytkyillä", kuten minä teen.

Niin joo, Kalat69:n armollisella avustuksella.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

yoyota

Noita kaupan habaneroja menee leivälle aika mukavasti, koska ovat luokkaa 1/10osaa nagasta. Nagaakin tulee toki käyteetyä, mutta Fataliin purkista poimittuna ja kohtuudella. Siskolleni annoin kesällä purkin jämät, kun oli devils jellyä tekemässä. Totesin että kannattaa miettiä paljonko laittaa ja ehdotin teelusikallista...... Laittoi sitten teelusikallisen ja tämän jälkeen teelusikan alitajuisesti suuhun, kun tuoksu oli niin hyvä. Itkuhan siitä pääsi. :'( Ja minulta nauru ;D

sorrii

 :D Maistoinpa äsken kypsää Tabascoa kun huomasin pari oranssia podia leikatessa. Ajattelin että voi olla vähän vielä raaka kun ei ollut ihan punainen. Leikkasin veitsellä siivun ja huomasin tuon olevan hyvinkin kypsä kun mehu vaan tirskahti. Siivu suuhun ...  ??? ??? ??? ??? ??? :'(

Olipa ylläri: se polte iski aika terävästi, ja tuntuu että nagakin oli kesympi. Tämä poltti heti kuin kuuma rauta ... ja kesti ...

Oon aikaisemmin maistanut nagaa, bhut jolokiaa, TSMB'tä ja Blairs Ulrta Death'ia. Naga oli parhaan makuinen. TSMB rankin polte. Ultra Death paha kakkonen. Tabasco näistä kaikista kyllä terävin. Saattoi olla vähän yllätysetu sillä kun en varautunut kuten nagan ja muiden kanssa ... Vartin se vaan kärvisti  :P
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Rähinä-Reetta

Vain kuivattuna. Melkoinen epäkohta kun olen kuitenkin kasvattanut sitä 3 vuotta...

Fredrik-flugarn

maaliskuu 29, 2013, 11:58:02 ap #166 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 29, 2013, 13:10:35 ip käyttäjältä Fredrik-flugarn
^Nyyhk! Peukalot pystyyn! (olet siis jäänyt ilman?)
Rehut ja revitetyt pelihousut, kasvatuspäiväkirja siis...
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=16281.0

Huru-ukko

Olen. Silloin huomasin ettei toleranssi kovin häävi ole.

MrJones

Lasketaanko Naga Jolokkia?
Moista löyty lielahden prismasta ja pakkohan sitä oli ostaa...
Yhden pilkoin pekonipastaan(kaksi annosta,työevääksi). Luulin että se olis jotain tappotulista ::)
Olihan se tulista mutta olin kyllä varautunut paljon pahempaan... ???


Melchran

Naga on vielä maistamatta, mutta toivonmukaan satoa tulee edes se yksi podi, jotta pääsee maistamaan :)

Toby

Lainaus käyttäjältä: Melchran - toukokuu 26, 2013, 10:16:20 ap
Naga on vielä maistamatta, mutta toivonmukaan satoa tulee edes se yksi podi, jotta pääsee maistamaan :)

Muista sit aina se hetki ku syöt ensimmäisen nagan tai TSMB:n. Se on THE siirtymäriitti 8)
Suosittelen ottamaan täyteen mahaan. Ja jugurttia/vastaavaa käden ulottuville.
Hoidan & kasvatan chiliä apinan raivolla.

Sihijuoma666

toukokuu 26, 2013, 21:58:57 ip #171 Viimeisin muokkaus: toukokuu 28, 2013, 22:41:17 ip käyttäjältä Sihijuoma666
Omassa riittini tapahtui kokonaisella tuoreella naga morichilla fataliin paketista. Sopiva pieni rohkaisuhumala alla. Eihän se aluksi kovin tulinen ollut. Kyllä se siitä sitten ja onneksi sai jäätelöä perään..

Endalion

Vuonna 2009 Hessiltä taimena ostettu Naga teki hyvän sadon ja siitä on edelleen jauhetta jäljellä. Jauhelihakastikkeessa ja jauhelihakeitossa käytän. Pieni pala on joskus paljaaltaankin maistettu. Tänä vuonna kyseisen nagan jälkeläiset on kylvetty, kaksi tainta pidin itselläni, äidille yksi ja tusinan verran ylimääräisiä meni Porvooseen. Hyviä, isoja taimia olivat lähtiessään.

meikkupeikko

Riippuu mikä lasketaan maistamiseksi. Jos Savuhovin makkaran, jonka etiketissä luvataan sen sisältävän Nagaa, lastetaan maistamiseksi, niin sitten olen maistanut kerran. Laitoin kuitenkin en koskaan, koska itse en sitä laske. Vasta kun itse joskus saan omasta Nagapuskasta satoa ja maistan sitä, lasken sen maistamiseksi.

Championboy

Olen maistanut ja hyvää on,mutta aivan hemmetin tulinen :D

Jahvetti

Voi olla että olen vähän erikoinen tämänkin asian suhteen, mutta mielestäni paljon mainostettu chinensen "herkullinen" maku muistuttaa lähinnä saippuaa.

Olenko maistanut saippuaa, lienee seuraava kysymys. Kyllä olen, vähän nuorempana.

Makuasioita, mutta me emme enään kasvata chinensejä. Baccat on meidän juttu, mukaan mahtuu myös paljon parjattuja, herkullisia annuumeja. Muutama pube saa myöskin kasvaa jatkossa, enimmäkseen hyvänmakuisia.
#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

Jingle Bell

Kyl siin tuli vähän maitoa juotua :D mut maku ja haju on kohdalla :)
- Chilit on tulevaisuus :)

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Jahvetti - heinäkuu 21, 2013, 21:10:47 ip
Voi olla että olen vähän erikoinen tämänkin asian suhteen, mutta mielestäni paljon mainostettu chinensen "herkullinen" maku muistuttaa lähinnä saippuaa.

Olenko maistanut saippuaa, lienee seuraava kysymys. Kyllä olen, vähän nuorempana.

Makuasioita, mutta me emme enään kasvata chinensejä. Baccat on meidän juttu, mukaan mahtuu myös paljon parjattuja, herkullisia annuumeja. Muutama pube saa myöskin kasvaa jatkossa, enimmäkseen hyvänmakuisia.


Vaimolla sama juttu, kiinan maku on kuin saippuaa söisi.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Aji Lauri

Kerran on tuoretta tullut maistettua. Uudestaan sitten kun sato kypsyy. ;)

Bruce Willis

En itse enää järkyty nagan poltteesta vaikka se hallitseva toki onkin, kun tietää mitä on tulossa ja kauanko se kestää niin ei tunnu kovin pahalta, mutta muistan kyllä aina sen ekan ja tuorean nagan kokemuksen  :) se ei heti unohdu,varsinkin kun olin silloin aika tottumaton noihin tulisempiin chileihin..

Jos et oikeasti ole kokonaista nagaa maistanut niin koita ihmeessä jos on mahdollisuus..