toukokuu 12, 2024, 15:52:44 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Perliitti kimppaosto 50l Tampereen seudulla ?

Aloittaja sorrii, maaliskuu 02, 2015, 16:21:48 ip

« edellinen - seuraava »

sorrii

Haluaisin ostaa perliittiä vähän reilummin kuin 10l. 100 litraa on kuitenkin vähän liikaa!
Chilitarvikkeessa sekä myös Pavunvarressa Viinikassa 100l. maksaa  50€

Mä haluaisin siis 50l. vaikkapa omaan jätesäkkiin ... Kiinnostaiskohan jotain?? Se on helppo jakaa vaikka kaupan parkkipaikalla tarvittaessa ...

Käyttö siis mulla jatkeeksi lähinnä kookoskuituun. Hyvin on toiminut myös passiivihydroissa ja tähänastisista kokeiluista Autopoteissa on perliitti ollut paras. Sekoitetaanhan tuota sitten multaan tuomaan ilmavuutta ja professionaalia ulkonäköä  ;) ... Mä olen käyttänyt/sekoittanut hydroissa käytetyn perliitin myöhemmin multaan ...
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

NPhoBiaz

Muistaakseni Chilitarvikkeessa myydään perliittiä myös irtotavarana? Ainakin multaa ja hydrosoraa saa litrahinnalla, jotenkin muistelisin että perliittiä siinä olisi ollut myös. Litrahinta on pari senttiä kalliimpi, mutta se ei ainakaan minua haitannut.

sorrii

Hinta 1€/l => 50l maksaa siis saman kuin 100l.  :monkey:
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

NPhoBiaz

Oho, kappas. :o Mullassa ja sorassa mentiin pienemmällä katteella. Siinä tapauksessa kimppatilaus lienee aiheellinen. :D

Kärsä Babar

30€ saatte 100 litran säkin jos käytte tänään hakemaan myymälästä.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

Whili


teroasi

Kiinnostusta olis kans jonkinmoiseen kimppaan  ::)
Ajattelin tänä kesänä testata mullan joukossa sitä.

sorrii

Nyt tuli tarjous josta joku voisi kieltäytyä, minä en  8) 8)
Menee jo melkein mullan hinnalla ...

Takee hyvää Rukkamäen Plantaashin savimaalle levitellä käytetyt kookos-perliitti-alustat maahan syksyllä. Kyllä tuo 100 litraa on äkkiä hukattu  ???
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

teroasi

Hitsi ei tässä tänää kerkee vesilahden perukoilta isolle kirkolle sykkimään...
No jos Whili joskus viel kiinnostonu kimppa ostosta niin pistä vaan viestiä.
Täytyykin muuten käydä ekaa kertaa tutustumassa kärsän myymälään ku loppu viikosta tampesterista silmälasit haen.