Asuinpaikkanne: Hyvinkää & lähialueet (Riihimäki, Lahti, Hämeenlinna)

Aloittaja sik, joulukuu 16, 2010, 16:02:57 ip

« edellinen - seuraava »

Missä asutte tai liikutte

Riihimäki
11 (12.8%)
Hämeenlinna
10 (11.6%)
Lahti
21 (24.4%)
Hyvinkää
10 (11.6%)
Muu
53 (61.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 86

sik

Hei kaikille!

Kartoitan alueen chiliharrastajia. Onko Hyvinkään lähistöltä muita foorumilaisia?

Lisäkysymiksinä:
1 Mistä hankitte
a) kasvatustarvikkeenne?
b) chilikastikkeet ja -mausteet?

2 Puuttuuko jotain markkinoilta, jota ostaisitte?


Muutkin saavat vastata ja se olisi myös suotavaa  ;)
Jos tulee jotain muuta mieleen aiheeseen liittyen, niin kertokaa - kiitän


- Niko

Nikodeemus

joulukuu 16, 2010, 16:44:40 ip #1 Viimeisin muokkaus: joulukuu 16, 2010, 16:48:32 ip käyttäjältä Nikov
Hygessä asun, Riihimäessä käyn harrastamassa ja Helsingissä töissä.
1. a) Itse kun hydronsa värkkäilee, tarvikkeita löytyy Motonetistä ja rautakaupoista. Lannoitteet olen tilaillut verkkokaupoista.
    b) Aji Cristalia on nykyään jo ihan ookoosti Prismassa ja Punnitse & Säästä myy ainakin joitain poppamiehen tuotteita. Nagaa hain Jumbosta pari pakkausta ohikulkiessani.

2. No sitä Naka Norritsia tai mitälie olisi tietysti kiva saada lähempääkin. P&S:n ukko lupaili, että jahka teehuoneproggis valmistuu, he ottavat enemmän myös chilijauheita ja säilykkeit valikoimiinsa

-Niko
Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

jeQQ

Sulta hain kerran Lemon Dropin, joka eli vielä toisen vuotensa mutta tänä vuonna kuoli valonpuutteeseen. ;)

1. Tarvikkeet olen yleensä tilannut netistä. Mausteet teen itse, tai ostan fasselta, tuoreita tulee yleensä ihan mukavasti omaa takaa ja jos ei, niin yleensä niitäkin saa jostain hommailtua. :) Kastikkeita käytän hirveän vähän ja nekin ovat tällä hetkellä enemmän salsatyylisiä ja itsetehtyjä, riittoisaa tavaraa kun tekee pelkistä chinenseistä.

2. Kärsän chilikaupan vois pystyttää Hyvinkäälle, sieltä saa todella kohtuuhintaan tarvikkeita melkeenpä mihin vain, ja jos jotain ei siellä ole niin yleensä niitäkin hommataan

Jos löytyy enempi kasvattajia, niin voidaan ihan hyvin kahvitella joku päivä!

Jahvetti

Hyvinkäällä asustelen.

1. Kasvatustarvikkeet on hankittu lähinnä netistä, jotain paikallisesta rautakaupasta.
    Oma sato riittää, ei ole juurikaan tullut osteltua valmiita kastikkeita ym. mausteita. Viime satokauden jauheista edelleen reilusti yli puolet käyttämättä.
    Paholaisenhilloakin vielä muutama purkki jäljellä. Viimevuotiset riot ja linnunsilmä tekee taas innolla uutta podia keittiön ikkunalla.

2. Hyvinkäällehän joku uusi chilikauppa on kuulemma avattu, en ole vaan ehtinyt käymään vielä.
   
#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

Hombre

huomenna pitäisi tulla kasvinsuojelua lukemaan päiväksi Hyvinkäälle. Muutenkin kyseisen koulun takia käyn muutaman kerran kuukaudessa.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

cubido

maaliskuu 26, 2011, 11:41:24 ap #5 Viimeisin muokkaus: maaliskuu 26, 2011, 11:44:58 ap käyttäjältä cubido
Minä asustelen Riihimäellä. Onkos lähitienoon harrastajat pitänyt miittinkejä?

Vastauksia ekan postauksen kysymyksiin:
1 a: Milloin mistäkin, netistä, lähialueiden kaupoista ja kukkatalosta
   b: Netistä ja merketeista

2: Vielä ei ole suomessa tullut gallonan habanero tabascoa vastaan, sellaisen haluaisin hyllyyn.

Chilitatti

Maailmankaikkeuden keskipisteessähän sitä asustellaan. Kuolevaiset tuntevat paikan nimellä Turenki City.  ;D

Ihmemaa

Opiskelen hyvinkäällä ja aion käydä tutustumassa chilikauppaan, kunhan pääsen tarpeeksi ajoissa koulusta.. :)
Emme peri maata vanhemmiltamme, vaan lainaamme lapsiltamme

dl125

Lainaus käyttäjältä: Chilitatti - heinäkuu 31, 2011, 23:41:52 ip
Maailmankaikkeuden keskipisteessähän sitä asustellaan. Kuolevaiset tuntevat paikan nimellä Turenki City.  ;D


Samassa paikassa. Maailmankaikkeuden keskipiste.... kuulostaapa vähättelyltä!  :D

Jahvetti

On sitä tullut Turengissakin asusteltua, nykyään kuitenkin Hyvinkäällä.

Aika paljon on väki Turenki cityssäkin lisääntynyt/vaihtunut kymmenessä vuodessa.
Viimeksi kun kävin pari viikkoa sitten niin tuli pari ihan vierasta kasvoa vastaan!
#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

dl125

Meikämannenkin saatat siellä kesäisin nähdä suhaamassa milloin milläkin pyörällä.

Micce

Riihimäeltä ollaan ja Häslinkissä töissä.

1. Netistä suurin osa tulee hankittua. Hyvinkäällä Jolokiassakin on tullut vierailtua.

2. Siemeniä ja/tai taimia olisi kiva saada lähempääkin. Kuin myös isompi valikoima tuoretta tavaraa.