huhtikuu 18, 2024, 20:15:02 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mikä tänään naurattaa.

Aloittaja Ryhis, huhtikuu 05, 2010, 10:37:51 ap

« edellinen - seuraava »

Nakki

Samaan kategoriaan mä laitan ne lyhytjalkaiset pikku-geet, jotka kulkee housut puoles persees hölmön näköisinä.
Itte en oo moista tehnyt, mutta yks kaverini nauttii kun osoittaa sormella semmosta lyhytjalkaista ja nauraa röhöttää isoon ääneen.  ;D
Any marriage where the female is allowed to speak and wear clothing is doomed to failure. -Quark-

Janne

Ampiainen pisti niin perkeleesti kyynärtaipeeseen. Naurattaa koska minä pistin sen jälkeen raidia ampparin mökkiin, hiljeni äkkiä. Toisaalta ampiaispesä liiterissä olis ollu hyvä tekosyy jättää 60 mottia klapia pihaan, ei niiden kantaminen niin herkkua ole.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Minbaari

Lainaus käyttäjältä: Littlelupe - heinäkuu 27, 2011, 18:07:50 ip
Hampuusit, jotka laulaa Suomi-Reggaeta. Minkä perkeleen takia pitää yrittää laulaa kuten Jamaikan tummaihoinen mieshenkilö?! (Huom. korrekti ilmaus)
Ei edes vituta, vaan pistää naurattamaan tämä pakollinen rastojen laittaminen ja nykyajan hippityyliä jäljittelevä vaatetus näin yleisesti. Tosin naurattaa mua nää helteillä mustaannahkaan pukeutuneet synkistelevät teinitkin. Isommille vastaaville ei uskalla nauraa, saattaa löytää itsensä jostain kaatopaikalta kilon paloina. Ei päde taas sitten noihin hampuuseihin se pelko isommista ;)




Hipit ja hampuusit näyttää olevan tämän hetken ns. must juttu. Voi v**** sanon minä! Kerran töissä illalla olin keräilemässä stökiksiä terassin pöydiltä, niin siihen joku rastatukkahippilikka tulee kadulta kysymään: "Hei dude! Mitä sä teet?" johon: oon töissä. kerään tuhkakuppeja. "okei. mä luulin et sä keräät jotaa pulloja, peace"

Tyyppi on kahden metrin päässä suorassa näköyhteydessä minuun jolla on likainen tuhkakuppi kädessä ja se luulee sitä pulloksi. F*** sake mitä sekin oli poltellut!
#816

Ryhis

Ei jumaleissön.

Kyllä nuo yrittää! 390€ ja firman tiedot olisi lisätty googleen, 2000€ niin olisin saanut firman mainokset googleen.

Viisi minuuttia jaksoin kuunnella mainospuheita, sitten piti kertoa kuinka maailma oikeasti toimii. Ressukka puhelinmyyjä.
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

biblo

Lainaus käyttäjältä: Littlelupe - heinäkuu 27, 2011, 18:07:50 ip
Hampuusit, jotka laulaa Suomi-Reggaeta. Minkä perkeleen takia pitää yrittää laulaa kuten Jamaikan tummaihoinen mieshenkilö?! (Huom. korrekti ilmaus)
Ei edes vituta, vaan pistää naurattamaan tämä pakollinen rastojen laittaminen ja nykyajan hippityyliä jäljittelevä vaatetus näin yleisesti. Tosin naurattaa mua nää helteillä mustaannahkaan pukeutuneet synkistelevät teinitkin. Isommille vastaaville ei uskalla nauraa, saattaa löytää itsensä jostain kaatopaikalta kilon paloina. Ei päde taas sitten noihin hampuuseihin se pelko isommista ;)




Siltikö pitää kuunnella? Asioihin perehtyminen ennen yleistämistä olisi suositeltavaa.

Itsehän en perusta tuosta kirkonpolttomusasta mutta jokainen tyylillään.
"Grow food, not lawns"

LupeKani

Pakkohan sitä on kuunnella yleisillä paikoilla joissa radiota ei voi itse käännellä kanavalta toiselle omien mielihalujensa mukaan.
Ja jooh, jokainen taplaa tyylillään, mua vaan laittaa toi genre uskovaisuus naurattamaan näin yleisesti. Muuten ei voi pukeutua kuin miten idoli Ultimate deathhardcoremetal-bändistä pukeutuu.

Tänään taasen naurattaa toi meitin koira. Tai oikeastaan itkunaurattaa, se kun kävi aamulenkillä muljauttamassa itsensä selälleen kuralammikkoon...

chilihardhead.fi

Meidän hienohelma huskyneiti aikoinaan houkutteli pyrren ja rotikan uiskentelemaan laskiojassa, mistä matka jatkui lampaita kaitsemaan ja piehtaroimaan, sitten näköpiiriin sattui vielä  lehmäaitaus missä sama meno jatkui ja kaikki kasat piti yrittää syödä ??? Onneksi rotikkaa ei sentään tarvinnut kuskata henkilöautolla 30km helteessä ;D
Älä tee niin kuin minä teen, vaan miten sanon/kirjoitan. Vastuu on silti kuuntelijan/lukijan, vaikka Hämeestä olenkin

Legoinsinööri

Vaimoke teki vaahtokarkkeja niin pitihän sitä testata tehdä oma pieni tulinen satsi. Pitikin tehdä vähän jytympiä jekkukarkkeja, mutta kiireessä tuli sitä jauhetta sutastua vähän "varman päälle". Vaimo ei myöskään juuri chileistä perusta, mutta halusi pilkkoa ne jähmettyneen massan karkeiksi. Pilkkomisen jälkeen meni epähuomiossa nuolaisemaan jotain käyttämäänsä irroituslastaa ja taisi olla tarpeeksi jytyjä  ;D

Mun mielestä ne oli kyllä ihan sopivia :P

biblo

Lainaus käyttäjältä: Littlelupe - heinäkuu 30, 2011, 10:41:18 ap
Pakkohan sitä on kuunnella yleisillä paikoilla joissa radiota ei voi itse käännellä kanavalta toiselle omien mielihalujensa mukaan.
Ja jooh, jokainen taplaa tyylillään, mua vaan laittaa toi genre uskovaisuus naurattamaan näin yleisesti. Muuten ei voi pukeutua kuin miten idoli Ultimate deathhardcoremetal-bändistä pukeutuu.

Tänään taasen naurattaa toi meitin koira. Tai oikeastaan itkunaurattaa, se kun kävi aamulenkillä muljauttamassa itsensä selälleen kuralammikkoon...


Tälle vahva arvostus ja komp. Itsekään en kuitenkaan ymmärrä pakollista yhden genren jumalointia.
"Grow food, not lawns"

omarosa

SUB tv

"99 frangia" , meenee just, mo.ot
chilinkasvatuksen A:spna B:hydrosora C:provado

Gigiliini

Avokki, joka inhoaa kaikkea mun puutarhaharrastuksia ( jotka rahoittavat hänen harrastuksensa) oli kuvannut mun nagat omalle lärväri saitilleen (emme ole kavereita siellä). Elämä on.... ;D ;D
En tarvitse asennettasi, minulla on omani.

ParturjzCoxsone


LupeKani

Yleinen krapulahuumori kavereiden kanssa. Miten yhdestä pottuvarpaasta(manattu duudsoneiden Jarpin peukalo) saa väännettyä tunnin verran settiä, jolle nauraa kuusi krapulaista äijää vedet silmissä...

Miksu77

Lähdinpä rentoutumaan tänään koti-isän hommista, elikkä nokka kohti metsää. Löytyi pari litraa kanttarelleja, mutta mustikan määrä alkoi jo naurattaa. Sitä on aivan hirveästi, koko metsä sinisenä mattona. ;D Täytyy ottaa huomenna uusiksi.

ottulo

Lainaus käyttäjältä: Miksu77 - elokuu 02, 2011, 21:58:46 ip
Lähdinpä rentoutumaan tänään koti-isän hommista, elikkä nokka kohti metsää. Löytyi pari litraa kanttarelleja, mutta mustikan määrä alkoi jo naurattaa. Sitä on aivan hirveästi, koko metsä sinisenä mattona. ;D Täytyy ottaa huomenna uusiksi.


Viime viikolla tuli käytyä samoissa puuhissa. Eilen meni kokonainen pienehkö mustikkapiirakka, tänään toinen, ja yksi vajaa on vielä odottamassa. Sitä vaan tekis mieli syödä koko ajan!

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Noseless - elokuu 02, 2011, 22:53:31 ip
Lainaus käyttäjältä: Miksu77 - elokuu 02, 2011, 21:58:46 ip
Lähdinpä rentoutumaan tänään koti-isän hommista, elikkä nokka kohti metsää. Löytyi pari litraa kanttarelleja, mutta mustikan määrä alkoi jo naurattaa. Sitä on aivan hirveästi, koko metsä sinisenä mattona. ;D Täytyy ottaa huomenna uusiksi.


Viime viikolla tuli käytyä samoissa puuhissa. Eilen meni kokonainen pienehkö mustikkapiirakka, tänään toinen, ja yksi vajaa on vielä odottamassa. Sitä vaan tekis mieli syödä koko ajan!


Itse kun olen töissä, ulkoistin tuon homman. Lupasin mukuloille mustikoista 15e ämpäriltä ja kanttarelleista 15e kilolta.

tsilizoo

Hmm. Mitenköhän mustikka menestyisi kotikasvattina.   :o

Macex

Lainaus käyttäjältä: tsilizoo - elokuu 02, 2011, 23:32:19 ip
Hmm. Mitenköhän mustikka menestyisi kotikasvattina.   :o
Hyvin huonosti. Ei meinaa liköörinä pullossa pysyä ollenkaan, haihtuu vaan...  :-\

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

tsilizoo

Mustikkalikööriä, YÖKS. Rommia, hunajaa sekä forest fruit teetä. MMmmmmmm...

Siika

No nythän mie tänäaamuna hokasin et lomaa viel jäljellä 2 kk 26 päivää ja ottiarallaa n 5 tuntia,niin se vain tuo aika rientää,siis työmaa kutsuu jo piakkoin ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Tärkeintä ei ole voitto, vaan paras palkinto.