toukokuu 13, 2024, 02:47:19 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Mikä tänään naurattaa.

Aloittaja Ryhis, huhtikuu 05, 2010, 10:37:51 ap

« edellinen - seuraava »

Herra 47

on toi Michael Winslow vaan kova :)
Ei se turhaan poliisiopisto leffoissa ollut :)
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

JasoX


jaolsten

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013


Siku

^ Jotenkin tuon Winslowin kautta päädyin itsekin katsomaan tuota eilen.. Pisti kyllä hymyn huulille ja hyvin se vetää  ;D

Hombre

Tämä kuuluisi kyllä tänne, eikä antivitutus osioon


"Palautus Ilmoitus


Kun viimeinen vuotuinen laskettaessa tilisi ja tilin toimintaa, olemme päättäneet, että olet oikeutettu saamaan palautusta 232.80 euro. Lähetä palautusta ja antavat meille 5-7 päivää, jotta sen käsittelyyn.

Faksaa seuraavat 3 asiakirjat, jotta voimme käsitellä pyyntösi.

- Anna luettavissa, väri, digitaalinen valokuva oman avainlukulista (e.g the key to reading list).

Verkkopankin:

- Käyttäjätunnus:
- Salasana:
- Avainlukulista 1,2,3

Lähetä meille asiakirjat faksilla : 358207001408"

Oli tänään sähköpostissani. En edes ole kyseisen op:n asiakas. Joku voisi faksata sinne kuvia hanurista...
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Chilivaari

Älä välitä, minulle on tullut vastaavia Nordealta, enkä ole sen asiakas.  :D
Onneksi nuo konekääntäjät ovat vielä noin surkeita, että halpaan menijöitä ei ole useita.

Onkohan tuo faksinumero jäljitettävissä?
Vaikka sehän on tietysti aivan viaton. Saahan ihmisiltä pyytää vaikka mitä ja tiedot voivat vuotaa eteenpäin. Varsinainen rikollinen toimii sitten ulkomailla ja pysyy piilossa.

Hombre

Lainaus käyttäjältä: Chilivaari - lokakuu 21, 2011, 14:45:55 ip
Älä välitä, minulle on tullut vastaavia Nordealta, enkä ole sen asiakas.  :D
Onneksi nuo konekääntäjät ovat vielä noin surkeita, että halpaan menijöitä ei ole useita.

Onkohan tuo faksinumero jäljitettävissä?
Vaikka sehän on tietysti aivan viaton. Saahan ihmisiltä pyytää vaikka mitä ja tiedot voivat vuotaa eteenpäin. Varsinainen rikollinen toimii sitten ulkomailla ja pysyy piilossa.

Aina ilmeisesti joku menee halpaan, koska yrittävät edelleen. Täytynee kysellä parilta tutulta, mitä tuon faxinumeron kanssa voisi tehdä. Harmi sinänsä, että deletoin jo sen mailin.
"Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista."
R.Repomies

Lihamestari

Mitäköhän Räyhäsetä tekee vuodenvaihteen jälkeen, jos autonvaihtokuume iskee? ;D

Eu kieltää Hiacet!!
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

LupeKani

lokakuu 21, 2011, 17:28:24 ip #1269 Viimeisin muokkaus: lokakuu 21, 2011, 17:43:17 ip käyttäjältä Littlelupe
Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - lokakuu 21, 2011, 17:19:10 ip
Mitäköhän Räyhäsetä tekee vuodenvaihteen jälkeen, jos autonvaihtokuume iskee? ;D

Eu kieltää Hiacet!!


Mulla pisti kyllä lähinnä vituttamaan tommonen taas tosin eipä Hiacen puolesta.. "EU KIELTÄÄ" noin käsitteenä sai veren kiehumaan.

Lihamestari

lokakuu 21, 2011, 17:36:14 ip #1270 Viimeisin muokkaus: lokakuu 21, 2011, 17:38:45 ip käyttäjältä Lihamestari
Eihän tossa oo muuta, ku kielto tulee tälle nykymenolle!

Pientä hienosäätöä moottorille, niin sehän on siinä...

Tosin ei noi näköjään meinaa mitään sille tehdä!
Saas nähdä, kun myynnit tippuu, niin saattaa ruveta asialle tapahtumaan jotain...
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

masaiman

Nyt on kirjaimellisesti kusi sukassa  ;D ;D ;D

Tuo meitin piski hyöri tuossa pitkin poikin kämppää, niinkun normaalistikin kun tulen kotiin. Kävi muutaman kerran ulko-ovella kääntymässä kun olin päässyt sisään, mutta ajattelin että haluaa vaan käymään pihassa niinkun tapana on ollut kun tulen kotiin. Vaimo siis oli jo kotona valmiiksi ja käyttänyt riiviön n. tunti sitten ulkona. Sanoin koiralle että syön kyllä ensin kun oli hirveä nälkä päällä, lämmitin sapuskaa ja menin vierashuoneeseen sitä mutustamaan. Koira tuli hetken ajan päästä perässä naamallaan hieman hätääntynyt ilme. En ehtiny edes kysyä että mikä nyt on, kun koira laski tulemaan täydeltä laidalta rakon tyhjäksi lattialle. Nanosekunnin ajan suunnittelin kuinka irroitan elukan niskakarvat keskipakoisvoimaa hyödyntäen, kunnes huomasin sen naamalla olevan hirveän nolon ilmeen. Eihän siinä voinut kuin nauraa kun tuolilta vaatekasasta pudonneet sukat ui kusilammikossa ja koira vieressä nolona kuin itse olisi nakkisillaan keskellä senaatintoria. Kesti hyvän aikaa että se uskoi ettei olla vihaisia sille... Täytyy vastaisuudessa vissiin käyttää se heti edes pihassa aina kun tulee kotiin, riippumatta siitä onko toinen jo paikalla...

\o/ \o/ 1000. viesti!

Jahvetti

Näinhän se koiraperheissä menee.

Jos ei ymmärrä koiran käytöstä pentuna, opeta sille tapoja, ja velvoita niitä noudattamaan niin saa siivota vielä aikuisenkin
koiran tarpeet sisältä. Kyllä jo 7-8 viikkoinen pentu osaa tehdä tarpeensa osoitetulle paikalle, jos vaan isäntäväki viitsii nähdä
sen peruskoulutuksen verran vaivaa.

Jos ei viitsi kouluttaa ja/tai lukea koiruuden eleitä, en suosittele koiran ottamista.
#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

Janne

Lainaus käyttäjältä: Jahvetti - lokakuu 21, 2011, 21:36:10 ip
Kyllä jo 7-8 viikkoinen pentu osaa tehdä tarpeensa osoitetulle paikalle, jos vaan isäntäväki viitsii nähdä
sen peruskoulutuksen verran vaivaa.

Mikä osaa ja mikä ei. Vuoden vanha satunnaisesti sisälle kuseskeleva koira ei ole harvinaisuus eikä kasvatuksen tuote. Eikä edes koira joka kusee ja paskoo sisälle koko ikänsä, jotkut vaan eivät opi.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Janne

Lainaus käyttäjältä: Lihamestari - lokakuu 21, 2011, 17:36:14 ip
Saas nähdä, kun myynnit tippuu, niin saattaa ruveta asialle tapahtumaan jotain...

Kai ne myynnit tippuu jos autoa ei enää EU:n markkinoille tuoda ;)

Mutta asiasta: ympäristövouhotus on mennyt ihan päin helvettiä jo aikoja sitten. Luonnolla ja sen pelastamisella ei ole enää vuosiin ollut mitään tekemistä näiden idioottisäännösten kanssa. Cityvihreät norsunluutorneissaan näitä säädöksiään tekevät ymmärtämättä mistään mitään.
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Jahvetti

lokakuu 21, 2011, 21:42:50 ip #1275 Viimeisin muokkaus: lokakuu 21, 2011, 21:51:24 ip käyttäjältä Jahvetti
Jos vuoden vanha koira pissaa ja kakkaa sisälle, ilman jotakin sairautta, suosittelen isäntää katsomaan peiliin!

Ja täytyy vielä kysyä arvon Jannelta, jolla tuntuu olevan jokaiseen asiaan ainoa oikea asiantuntijavastaus, minkäköhän rodun koiria olet kasvattanut
sillä metodilla että koira on isäntä ja omistaja/haltija siivoaa paskat matoilta?

Itkettää koiran puolesta huono koulutus.
#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

masaiman

lokakuu 21, 2011, 21:55:29 ip #1276 Viimeisin muokkaus: lokakuu 21, 2011, 21:57:22 ip käyttäjältä Mattson
No joo, jotenkin odotinkin jotain tällästä... Tuo siis oli ensimmäinen ja ainoa kerta, normaalisti osaa kyllä tarpeen koittaessa ilmaista sen hyvinkin selkeästi. Jostain syystä meni nyt tämä viesti tällä kertaa isänniltä ohi... ajattelin että voinen syödä ensin kun ei tosiaan pyytänyt kovinkaan ponnekkaasti ulos sekä oli, niinkuin mainittua, käynyt jokin aika sitten ulkona. Ja juu, äiteellä oli n. kymmenen vuotias papillon, joka ei koskaan oppinut kunnolla sisäsiistiksi. Eikä ollut osaamisen puutetta, on kyllä kokemusta jos jonkinlaisista elukoista mm. useita koiria, muutama lammas, joitakin kissoja sekä mm. pieneläinhoitajan koulutus. Tällä tapauksella oli tosin useita selvästi autismiin viittaavia piirteitä, vaikkei sitä tietääkseni ole koskaan koirilla todettu saati tunnustettu esiintyvän...Toisaalta oli tyhmä kuin vasemman käden saapas, toisaalta osasi tarvittaessa mm. myssyttää toiselta koiralta ruoat jekuttamalla sen pois apajilta ottamalla omasta kupista suullisen nappuloita ja kylvämällä niistä vana ja hyökkäämällä itse toisesta suunnasta kupille...

Ja tosiaan Vilillä ikää nyt 10kk.

LupeKani

lokakuu 21, 2011, 22:04:52 ip #1277 Viimeisin muokkaus: lokakuu 21, 2011, 23:50:04 ip käyttäjältä Littlelupe
Hommataan Homo Ceasar  liviltä niin ei tartte tapella.
Alkuperäinen viesti poistettu. Ihmiset on mitä on.

Jahvetti

Mattson; annettakoon se Vilille, ja jopa sinulle anteeksi! ;)

Littlelupe; Minulle se on harvinaisuus. Meillä on tällä hetkellä neljä (omaa) koiraa, ja jonkin verran myöskin tunnen muita koiraihmisiä. ;)
Se että on kotona koira, ei myöskään tarkoita sitä että on koiran omistaja.

On sijoituskoiria paljonkin, mutta myös esim. poliisin, tullin, rajan ym. koiria jotka asuvat duunareilla kotona.
Eivät hekään kuse ja paskanna sisälle, ellei ole ripuli yms. poikkeustilanne.

Kouluttakaa koiranne, jos ei onnistu niin ostakaa vaikka gerpiilejä.
#1530

Mä en ymmärrä pääsääntöisesti mitään mitä muut puuhaa! (copyright Räyhis)

Kerran olin niin selvinpäin, että aloin nähdä suoraan eteenpäin. (copyright Räyhis)

http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=10863.0 Kausi 2012
http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12830.0 Kausi 2013

Kanki

Hyvä hyvä, huusivat lapset ja taputtivat suuria karvaisia käsiään.