huhtikuu 19, 2024, 10:59:57 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


ULTIMATE LAHTI 2009

Aloittaja mnyman, huhtikuu 14, 2009, 22:45:13 ip

« edellinen - seuraava »

calm

Lainaus käyttäjältä: Tinke-80 - elokuu 17, 2009, 13:33:24 ip
Kuka se oli joka tarjosi mulle goat's weed chiliä heti sen jälkeen kun olin maistanut 357:aa? Oli näet tyhjään pötsian vedettynä aika tappava yhdistelmä.


Minäpä saatoin olla se tarjoaja. Pääsinpäs siitä eroon. ;)

ilmari

Lainaus käyttäjältä: calm - elokuu 17, 2009, 18:42:33 ip
Lainaus käyttäjältä: Tinke-80 - elokuu 17, 2009, 13:33:24 ip
Kuka se oli joka tarjosi mulle goat's weed chiliä heti sen jälkeen kun olin maistanut 357:aa? Oli näet tyhjään pötsian vedettynä aika tappava yhdistelmä.


Minäpä saatoin olla se tarjoaja. Pääsinpäs siitä eroon. ;)


Ja minä puolestani pääsin tästä Herpiilin kätösestä napatusta goatsesta eroon jättämällä sen pahaa aavistaneen calmin kätöseen...

Taudinkulkua jäljitettäessä.... ;)
#40

Herpiili

Lainaus käyttäjältä: ilmari - elokuu 19, 2009, 18:13:04 ip
Lainaus käyttäjältä: calm - elokuu 17, 2009, 18:42:33 ip
Lainaus käyttäjältä: Tinke-80 - elokuu 17, 2009, 13:33:24 ip
Kuka se oli joka tarjosi mulle goat's weed chiliä heti sen jälkeen kun olin maistanut 357:aa? Oli näet tyhjään pötsian vedettynä aika tappava yhdistelmä.


Minäpä saatoin olla se tarjoaja. Pääsinpäs siitä eroon. ;)


Ja minä puolestani pääsin tästä Herpiilin kätösestä napatusta goatsesta eroon jättämällä sen pahaa aavistaneen calmin kätöseen...

Taudinkulkua jäljitettäessä.... ;)


Minäpä taasen poimin sen tokaa vuotta elävästä chilipuskasta jonka sain Lucalta pienenä parin sentin taimena muistaakseni viime vuoden alkupuolen Vaasamiitistä ;)

Janne

Lainaus käyttäjältä: Herpiili - elokuu 19, 2009, 18:15:34 ip
Lainaus käyttäjältä: ilmari - elokuu 19, 2009, 18:13:04 ip
Lainaus käyttäjältä: calm - elokuu 17, 2009, 18:42:33 ip
Lainaus käyttäjältä: Tinke-80 - elokuu 17, 2009, 13:33:24 ip
Kuka se oli joka tarjosi mulle goat's weed chiliä heti sen jälkeen kun olin maistanut 357:aa? Oli näet tyhjään pötsian vedettynä aika tappava yhdistelmä.


Minäpä saatoin olla se tarjoaja. Pääsinpäs siitä eroon. ;)


Ja minä puolestani pääsin tästä Herpiilin kätösestä napatusta goatsesta eroon jättämällä sen pahaa aavistaneen calmin kätöseen...

Taudinkulkua jäljitettäessä.... ;)


Minäpä taasen poimin sen tokaa vuotta elävästä chilipuskasta jonka sain Lucalta pienenä parin sentin taimena muistaakseni viime vuoden alkupuolen Vaasamiitistä ;)

Ja minun kädessäni se oli vain hyvin lyhyen aikaa, lykkäsin äkkiä eteenpäin ensimmäiselle käden ulottuvilla olevalle ;)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

bluesman

Taisin olla tämä kyseinen uhri. Mielenkiintoinen maku. Heti ens vuonna kasvamaan ja tarjoamaan vieraille jotka eivät älyä lähteä ajoissa kotiinsa.
Kiitos kakille meetingin järkkäreille kiintoisasta happeningista.

Herra 47

kylläpä oli taas miitti... :) paras tähänastisista... Paljon on jo opittu näiden ultimate miittien pitämisestä... Mutta paljon uutta tietoa tuli taas mitä voi mennä pieleen ;) ensi vuonna taas hiukan viisaampana järjestetään uusi...

Ja noita kuvia kun siellä yks sun toinen räpsi niin olisi kivaa saada niitä tännekin
kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

Jiri

Minäkin tuota Goatsweediä siellä maistelin, mutta en kyllä löytänyt siitä mitään erityisen pahaa makua, jota ennakkoon varoiteltiin.
Helvetin tulinen se tosin oli :-D

"Ai tää on joku piripiri taas...", taisin todeta arselle joka tuota tarjoili :-)
http://jirin.hommat.info | cl @ IRCnet

Aji Inferno

Kun ei jengi kerran vakuutu edes Goat's Arsesta, niin ensi kerralla eikun mukillinen Tepiniä ja Puriraa kisaan mukaan - ja eiköhän saavuteta uusi maailmanennätys matkalla "Kisakoroke - lähin paskahuusi"  ;D

On meinaan aito Tepin sen verran kauheaa tavaraa ettei järki tajua. Ja Purira sitten...........  ::)

Xbow

elokuu 21, 2009, 09:10:34 ap #68 Viimeisin muokkaus: elokuu 21, 2009, 09:30:43 ap käyttäjältä Xbow
Djuupa juu, vajaat vuosi sitten tuli Ulvilassa maisteltua Herpiilin Goats(e)weediä. Jännä kokemus, kun allekirjoittaneelle tuli polte tosi pitkällä viiveellä, ollen sitten melkein samaa luokkaa kuin habaakin napsiessa. Johtui kenties osittain siitä, että aiemmin tuli yksi chinense Aji Limon pisteltyä poskeen. No, Herra 47 ei taas ollut moksiskaan, tuskin edes havaitsi jotain poltetta (!), joten kyllä toleranssit vaihtelevat, henkilöittäin sekä chileittäin.

Edit: Tuosta Guinness intialaisesta, moiseen on vielä matkaa ( 3-4g/chili, 60 chiliä, 180-240g ). Toisaalta kahdessa minuutissa periaatteessa pystyy pistelemään nagaa hiivariin melkoisen lastin, kun kunnollisen poltteen alkamiseen menee useampi minuutti, silloin vasta ruvetaan punnitsemaan toleranssia. Allekirjoittaneella on vielä sen verran itsesuojeluvaistoa jäljellä, etten tuohon ryhdy, vaan välillä poltteen kehitystä tunnustellen. Lisäksi intialainen ei syönyt niitä kunnolla, ei moista lasketa :p
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

Volitans

elokuu 21, 2009, 21:14:23 ip #69 Viimeisin muokkaus: elokuu 21, 2009, 21:55:14 ip käyttäjältä Volitans
Lainaus käyttäjältä: Xbow - elokuu 21, 2009, 09:10:34 ap
Edit: Tuosta Guinness intialaisesta, moiseen on vielä matkaa ( 3-4g/chili, 60 chiliä, 180-240g ).


Tuo on aika outo tapaus. Jotain videota on, mutta muuta näyttöä ei. Tuomareita? Punnittu ei. Videolla näkyy, että chilejä ei edes syöty kokonaan - tulisin osa jäi syömättä. Myöskään minkäänlaista arviointia kyseisten chilien tulisuudesta ei tainnut olla.

http://www.youtube.com/watch?v=nWs8x3pq_1s

Kunnes toisin osoitetaan, niin Herpiili on virallinen ME-mies tuloksella 52,24 g.
jäsen
Suomen Chiliyhdistys ry

ikke