maaliskuu 29, 2024, 11:56:21 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Pirkanmaan aluejaosto

Aloittaja TunturiTiger, joulukuu 28, 2010, 21:58:04 ip

« edellinen - seuraava »

TunturiTiger

^Näin teemme ja rahat juomme! Onko se tuo 14.5. vai kyselitkö jollekkin muulle päivälle?

Kärsä Babar

Puhuin vaan toukokuusta. Sanoi että paikkoja on vaikka kuinka koska mansikan myyntikausi ei ole vielä silloin alkanut.

Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

jla1710

Aion edelleenkin kasvatella chiliä ilman yhdistystä. Olen koittanut irtaantua kaiken maailman yhdistyksistä ja niiden jäsenmaksuista koska ne eivät oikeasti tarjoa rahalle vastinetta; materiaalista tai henkistä. Tämä on toki vain subjektiivinen näkemys. Olen silti pro pirkanmaan chilin kasvattajat ja voin kesällä lähteä mopolla TT:lle kahville vehoniemen kahvien sijaan. Chilejä on mukava katsella autojen sijaan :)
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur.

tso


Merkkasin tuon lauantain 14.5. kalenteriin.

Katsotaan jos jotain taimia ottaisin myös mukaan.
#20

TunturiTiger

Eli emme siis joudu Kärsän kanssa kaksistaan pörrään torilla. Hianoo! ;D

Macex

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - huhtikuu 08, 2011, 14:42:30 ip
Eli emme siis joudu Kärsän kanssa kaksistaan pörrään torilla. Hianoo! ;D
Aikaisemmin huutelin, että voin olla avustamassa ja paikanpäällä heilumassa menoa ja meininkiä ylläpitämässä.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Kärsä Babar

Tajusin juuri että tämä on Tammisillan chilipäivien kanssa samaan aikaan. Oon lupautunut sinne vielä kauemmin mennä. Olisko tätä tori hommaa voinut siirtää yhtä viikonloppua edemmäksi. Mitäs mieltä olette? Kyllä sen tori paikan maksan joka tapauksessa.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

tso


Niin muuten onkin. Minulle tuo siirto onnistuu kyllä.

Voisin lähteä Tammisiltaan. Onko jotain kimppakyytiä tuloillansa?
#20

kieblack

Täällä yksi asiasta innostunut myös!
Minullekkin sopii paremmin tuo 21.05. Mitähän muuten laki sanoo, ei taida enää saada jakaa omia leipomuksia ilmatteeksi? Mietin vain, että olisin voinut pykätä jotain pientä snäksiä maistiaisiksi. Meillä tuskin vielä ensikuussa on hedelmiä.

Kärsä Babar

Voi olla että tarvitsee tehdä elintarvikeilmoitus. Jos haluaa virallista linjaa noudattaa. En toki ole varma koskeeko yksityishenkilöä.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

TunturiTiger

Selvä! Se on sitten 21.5. Tammelantorilla tavataan! :) Mulla saattaa olla muutama ylimääräinen taimi ja jos jotain kiinnostaa, niin kenties ehkä mahdollisesti pari lancen ja rhombon pistokasta.

kieblack

Pistäkäähän jonkinlaista mainostusta nyt pystyyn, niin saadaan paljon porukkaa paikalle ja mahdollisesti muitakin foorumilaisia :)

Macex

Lainaus käyttäjältä: kieblack - huhtikuu 16, 2011, 21:16:04 ip
Pistäkäähän jonkinlaista mainostusta nyt pystyyn, niin saadaan paljon porukkaa paikalle ja mahdollisesti muitakin foorumilaisia :)
Voiskos joku sommitella sellasen yleispätevän mainos postauksen, minkä vois täältä kopioida ja liittää toiselle/ille foorumeile? :)

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

TunturiTiger

Nostetaampa tätä taas esille. Tänään ainakin Tammelantorilla tuntui olevan jonkin asteista mielenkiintoa Pirkanmaanosastolle.

Yhdistyshommaan en lähde pelkän yhdistyksen takia, vaan täytyy olla oikeata toimintaa. Jos tätä aletaan tekemään, niin sanoisin, että parempi saada edes jonkinlainen toiminta ajatus ENNEN seuraavaa yhdistyksen kokousta, jotta olis jotain mitä esitellä. Mielellään kerättäis porukka kasaan jo kesäkuun aikana, jotta voitais tehdä alustavaa jutustelua ennen heinäkuuta. Ihan vaan sen varalta, että Kärsä ja Heinän Pena tulee taas tampereelle myymään tuotteitaan, jolloin meillä olis hyvä kohta toimia.

Mitenkäs yhdistys olis valmis tukemaan ja auttamaan alaosaston perustamista?

Macex

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - toukokuu 21, 2011, 21:50:34 ip
Nostetaampa tätä taas esille. Tänään ainakin Tammelantorilla tuntui olevan jonkin asteista mielenkiintoa Pirkanmaanosastolle.

Yhdistyshommaan en lähde pelkän yhdistyksen takia, vaan täytyy olla oikeata toimintaa. Jos tätä aletaan tekemään, niin sanoisin, että parempi saada edes jonkinlainen toiminta ajatus ENNEN seuraavaa yhdistyksen kokousta, jotta olis jotain mitä esitellä. Mielellään kerättäis porukka kasaan jo kesäkuun aikana, jotta voitais tehdä alustavaa jutustelua ennen heinäkuuta. Ihan vaan sen varalta, että Kärsä ja Heinän Pena tulee taas tampereelle myymään tuotteitaan, jolloin meillä olis hyvä kohta toimia.

Mitenkäs yhdistys olis valmis tukemaan ja auttamaan alaosaston perustamista?
Aikaisemmin oonkin jo kirjotellut, että hommamieheksi ja muutenkin avustamaan voin tulla pyydettäessa ja aikataulujen sopiessa. Tietenkin laajempikin toiminta kiinnostaa.

Mutta nyt kyllä ensinmäisenä tarvittais niitä aktiivisia lisää.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

kieblack

Täällä kanssa yksi, joka lähtisi innolla mukaan! Varmasti tuo devokin tulee kuvioihin ainakin jotain pientä, ellei tyystin hurahda ;)

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Macex - toukokuu 21, 2011, 22:04:42 ip
Aikaisemmin oonkin jo kirjotellut, että hommamieheksi ja muutenkin avustamaan voin tulla pyydettäessa ja aikataulujen sopiessa. Tietenkin laajempikin toiminta kiinnostaa.

Mutta nyt kyllä ensinmäisenä tarvittais niitä aktiivisia lisää.


Mä taas oon sitämieltä, että pitäis kerätä sellanen pienempi ryhmä, joka jaksaa näin alkuun vetää kivirekeä perässään. Kun homma alkaa luistaan, alkaa porukkakin ehkä aktivoituun itsekin toimimaan. Eli ne, jotka oikeesti haluaa tätä, vois laittaa viestiä, niin katotaan joku sopiva ilta ja sopiva paikka, missä aletaan miettiin toimintaa.

Macex

toukokuu 21, 2011, 23:30:22 ip #37 Viimeisin muokkaus: toukokuu 21, 2011, 23:32:28 ip käyttäjältä Macex
Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - toukokuu 21, 2011, 23:22:25 ip
Lainaus käyttäjältä: Macex - toukokuu 21, 2011, 22:04:42 ip
Aikaisemmin oonkin jo kirjotellut, että hommamieheksi ja muutenkin avustamaan voin tulla pyydettäessa ja aikataulujen sopiessa. Tietenkin laajempikin toiminta kiinnostaa.

Mutta nyt kyllä ensinmäisenä tarvittais niitä aktiivisia lisää.


Mä taas oon sitämieltä, että pitäis kerätä sellanen pienempi ryhmä, joka jaksaa näin alkuun vetää kivirekeä perässään. Kun homma alkaa luistaan, alkaa porukkakin ehkä aktivoituun itsekin toimimaan. Eli ne, jotka oikeesti haluaa tätä, vois laittaa viestiä, niin katotaan joku sopiva ilta ja sopiva paikka, missä aletaan miettiin toimintaa.
Mä oon mukana.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

TunturiTiger

No periaatteessa tälläkin porukalla vois jo alkaa kahvitteleen ja suunnitteleen. Oikeestaan parempi, ettei ole kymmeniä heti alkuunsa.

kieblack

Kutsua saa laittaa tulemaan  ;D
Vuorotyö on takapuolesta, mutta yritetään johonkin kahvitteluun päästä osalliseksi.