huhtikuu 16, 2024, 07:58:14 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Uudenmaan aluejaosto

Aloittaja Thiikeri, syyskuu 12, 2013, 15:12:57 ip

« edellinen - seuraava »

Thiikeri

syyskuu 12, 2013, 15:12:57 ip Viimeisin muokkaus: syyskuu 23, 2013, 12:43:48 ip käyttäjältä jaolsten
Onks kenellekään ilmaantunut ajatusta, että olisko aikaa, jos vielä myöhemmin tässä koitettais saada alajaostoa kasaan Helsinkiin??

Larski

Kyllähän alajaosto vois olla kova, mutta miten olis laajemmalle alueelle? Esim. Uusimaa/pääkaupunkiseutu tms.? Sitten ehkä riittäisi aktiivejakin. Tähän mennessä on max kerran vuodessa olleisiin Helsinki-miitteihinkin tainnut ehtiä harmillisen vähän helsinkiläisiä...

Kernaasti olen mkukana missä vain mitä Helsingin suunnalla tapahtuu, mutta loppuvuoden kalenteri on niin täynnä etten kehtaa mihinkään lupautua kovin paljon etukäteen.

Thiikeri

Mun puolesta mukaan voidaan laskea pk-seudun "kylät", Kirkkonummi jne., ei siis ainoastaan Helsinki.  :D

Kärsä Babar

Maanantaisin ja torstaisin itse olen Helsingissä iltaisinkin. Voitais käydä porukalla vaikka jossain syömässä. Meidän myymälässäkin toki voi kokoontua iltaisin.

Täytyy vaan kokoontua monta kertaa että saa muodostettua alajaostolle kunnon "selkärangan". Selkärankahan muodostuu niistä aktiivihenkilöistä jotka jaksaa tulla aina paikalle.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

Thiikeri

syyskuu 23, 2013, 10:55:21 ap #4 Viimeisin muokkaus: syyskuu 23, 2013, 12:44:14 ip käyttäjältä jaolsten
Haloo laajennettu PK-seutu!!:)

On tiedossa, että chilistejä on täällä main paljonkin, joten voitaisiinko nyt jo pikku hiljaa kokoontua vaikka ruokailun merkeissä ja kyhätä kasaan jonkinlainen alajaosto?

Ei voi meinaa olla todellista, ettei PK-seudulle muka saada jaostoa, jos kerta niinkin isot kaupungit kuin Turku ja Tampere ovat saaneet sellaisen (ja vieläpä aktiiviset sellaiset!) aikaan. :o

Kärsä tarjosikin jo tuossa omia tilojaan ystävällisesti käyttöön ja lupautui (?) jopa tulemaan mukaan kokoukseenkin, ja minä olen luonnollisesti mukana :)

Ystävällisesti pyydänkin nyt chilistejä ehdottamaan asiallisesti a) kiinnostuksensa b) sopivaa ajankohtaa ja c) mielekästä paikkaa (ellei Chilitarvikeliikkeen tilat kelpaa).

Kärsä Babar

3.10(to) kello 19:00 alkaen on varattu ravintola Gringos Locosista pöydät meille.
Osoite on Mannerheimintie 17, Helsinki.
Ei ole pakko olla yhdistyksen jäsen tullakseen paikalle. Ruuat kaikki maksaa itse.
Toivottavasti tulee paljon porukkaa paikalle niin saadaan alajaostokin aluilleen.
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

Habanervous

Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - syyskuu 23, 2013, 18:09:17 ip
3.10(to) kello 19:00 alkaen on varattu ravintola Gringos Locosista pöydät meille.
Osoite on Mannerheimintie 17, Helsinki.
Ei ole pakko olla yhdistyksen jäsen tullakseen paikalle. Ruuat kaikki maksaa itse.
Toivottavasti tulee paljon porukkaa paikalle niin saadaan alajaostokin aluilleen.


Pirkales. No ainakin hengessä mukana. Valitettavasti itse en pääse paikalle mutta kannatan vahvasti alajaoston perustamista.

Vetsku

Tämä Puutarhan Kesän käyttäjä koettaa vääntäytyä paikalle.


Vetsku

Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - syyskuu 23, 2013, 18:09:17 ip
3.10(to) kello 19:00 alkaen on varattu ravintola Gringos Locosista pöydät meille.
Osoite on Mannerheimintie 17, Helsinki.
Ei ole pakko olla yhdistyksen jäsen tullakseen paikalle. Ruuat kaikki maksaa itse.
Toivottavasti tulee paljon porukkaa paikalle niin saadaan alajaostokin aluilleen.


Pieni muistutus aiheesta, päivä lähestyy. Paikalle saa tulla luonnollisesti ilmoittamatta siitä erikseen tässä tai jossain muussa ketjussa.

Tervetuloa.

Thiikeri

Kiitos Vetsku, kuin herättelit porukkaa :)

Toivoisin näkeväni tuolla muutaman foorumillakin aktiivisen tyypin, mm. Räyhis, mexx, PP... :)
Vietetään mukava ilta ja koitetaan saada jotain aikaiseksikin. :)

Tervetuloa!!! :)

PP

Lainaus käyttäjältä: Thiikeri - lokakuu 01, 2013, 09:39:24 ap
Kiitos Vetsku, kuin herättelit porukkaa :)

Toivoisin näkeväni tuolla muutaman foorumillakin aktiivisen tyypin, mm. Räyhis, mexx, PP... :)
Vietetään mukava ilta ja koitetaan saada jotain aikaiseksikin. :)

Tervetuloa!!! :)


Toivon ehtiväni mutten lupaa mitään.

Vetsku

Vielä ehtii mukaan, pöydässä on tilaa.

Larski

Lainaus käyttäjältä: Vetsku - lokakuu 03, 2013, 18:37:47 ip
Vielä ehtii mukaan, pöydässä on tilaa.

Mitä? Siellä alotellaan etuajassa. Hävytöntä.

Tuun tapani mukaan vartin myöhässä...

shp

Chiliyhdistyksen Uudenmaan alajaosto on nyt perustettu, perustamispöytäkirja alla:
Lainaus
Pöytäkirja
Suomen Chiliyhdistyksen Uudenmaan alajaosto
Perustamiskokous

Aika: 3.10.2013 klo 19:00
Paikka: Mannerheimintie 17, Helsinki (Gringos Locos)
Läsnä: Ali Hellsten, Samuel Herkert, Petri Veteli, Lauri Äystö

Kokous aloitettiin klo 21:00
Yksimielisesti päätettin perustaa Suomen Chiliyhdistys ry:n alainen Uudenmaan alajaosto
Alajaoston virkailijoiksi valittiin
Puheenjohtaja: Samuel Herkert (shp)
Rahastonhoitaja: Petri Veteli (Vetsku)
Sihteeri: Lauri Äystö (Larski)
Seuraavan kerran kokoonnutaan torstaina 24.10.2013 klo 18:00 Gringos locosissa (Mannerheimintie 17, Helsinki)
Mahdollisesti käsiteltäviä asioita mm. pikkujoulut
Kokous päätettiin klo 21:15


Seuraavan kerran kokoonnumme torstaina 24.10. klo 18:00 Gringos Locosissa ja toivoisimme, että mahdollisimman moni alajaoston toiminnasta kiinnostunut pääsisi paikalle. Olisi tärkeää kerätä kaikilta ideoita, mihin alajaoston pitäisi panostaa aikaa ja resursseja ensimmäisenä. Samalla voitaisiin kartoittaa halukkaat messuväet ynnä muut haastattelukelpoiset, että saadaan mediaan mahdollisesti uusiakin naamoja kertomaan chileistä =)

Kysymykset ja kehitysideat mieluisesti tähän keskusteluun tai minulle yksityisviestinä.

shp
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

SK

Tässä ilmottautuu yksi mukaan yhdistystoimintaan.
Jokin helvetin huono tuuri vaan on laittanut kaikki mahdolliset tapaamiset samaan aikaan töiden kanssa. >:(
Ja sama meno näyttää jatkuvan...

shp

Jostain kosmisesta syystä löytyy aina pari sellasta, joilla on joka miittikerralle jo sovittuna jotain.
Lienee universumin tapa hauskuuttaa itseään kun kattelee miten me häsmätään ympäri ämpäri XD
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Noli Me Tangere

lokakuu 11, 2013, 15:16:59 ip #17 Viimeisin muokkaus: lokakuu 11, 2013, 15:28:01 ip käyttäjältä Sir Badger
Niinpä. En päässyt taaskaan paikalle. Millonkas seuraava kerta olisi?

Muokkeli-puokkeli: Eikun mitä hittoa, en näköjään osaa lukea. Pitääkin tsekata työtilanne ettei tuohon vaan satu vuoroa.

Tsekattu. Haittaako jos tulen paikalle seiskan jälkeen?

shp

Kunhan et liika pitkään seiskan jälkeen =)
Eiköhän meillä mene taas johonkin yhdeksään.
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

Noli Me Tangere

Yritän sopia työkaverin kanssa nuo vuoronvaihdot niin, että pääsen paikalle ihan ajoissa. Laitetaanpa merkintä kalenteriin...