huhtikuu 19, 2024, 02:59:08 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Yleinen offtopic, tyhmät kysymykset, aviopierut sun muu.

Aloittaja Ryhis, syyskuu 10, 2010, 22:00:35 ip

« edellinen - seuraava »

Minbaari

#816

Nikodeemus

En ymmärrä, miksi kahvikeskustelu on täällä offtopicin puolella, sillä kahvihan on aina relevanttia!
Elämän eliksiiri! Jumalten juoma!
Pahimmillaan tuli hörpittyä 20-22 mukillista (ei kuppia) päivässä. Okei se nyt saattoi olla hieman liiallista,
mutta kyllä aamukahvit pitää saada, muuten reflapäänsärky pilaa varmasti päivän.
Ensin keitin päälle, vasta sitten aamu-urinoimaan.
Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

jeQQ

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - joulukuu 05, 2010, 10:40:36 ap
Ilmeisesti kahviin voi jäädä koukkuun?

No ainakin älyttömät niksat siitä tulee, jos paljon tuppaa juomaan. Tai ainakin mulle tuli hirveet päänsäryt viikonloppusin kun ei ollut duunissa, oli sitten pakko keittää kahvia..

Minbaari

Aamulla heräämisen jälkeen on meikällä "kriittinen tunti", jonka aikana on pakko saada kahvia, muuten tapahtuu kauheuksia. Eli kyllä, kahviin voi jäädä koukkuun.  ;)
#816

Lihamestari

Lainaus käyttäjältä: Minbaari - joulukuu 05, 2010, 14:33:21 ip
Aamulla heräämisen jälkeen on meikällä "kriittinen tunti", jonka aikana on pakko saada kahvia, muuten tapahtuu kauheuksia. Eli kyllä, kahviin voi jäädä koukkuun.  ;)
Näköjään samanlaisia aamuhirmuja löytyy, kun minäkin!
Tosin mulla menee se kärttyisyys ohi puoleen päivään mennessä ilman kahviakin, mutta kahvin kanssa päästään alle 30min...  ;D
"My diet is like Atkins, but with the carbs." - BJ Penn

Azukki

Mulla taas menee niin että jos ei kahvia saa viimeistään puoleenpäivään mennessä ni loppupäivän on sitten päänsärky, vaikka sen jälkeen vetelisikin kaffetta mielin määrin.

Nikodeemus

Itselläni on sama, että kun silmät aukeaa ensimmäisen kerran aamulla, alkaa lähtölaskenta kuin
kaksnelosessa ikään. Eikä tosiaan pysty millään enää paikkaamaan aamun kofeiinivajausta myöhemmin päivällä.
Mikään ei ole niin tärkeää, kuin puutarhanhoito, eikä sekään ole kovin tärkeää.

Disturbed

Lainaus käyttäjältä: wille - joulukuu 04, 2010, 10:19:54 ap
Eilen jauhoivat Radio Rockilla taas chileistä. Tiernapojat Nikula ja Ylppö maistelivat jotakin ekstraktisoosia. Herra Ylppö tunnustautui chilimieheksi. Perustietoakin tuntui löytyvän kadunmieheen verraten reilusti. Rokrok.


Hemmetti kun ei enää muista erään rockilla haastattelussa useamman kerrankin olleen runoilija naisen nimeä. Siltä kuuli kyllä kultaista settiä. Joku seksi runoilija oli, kerto vaan kyrvistä ja pippeleistä ja yritti olla syvällinen. Eräskin sen runo päättyi jota kuinkin näin. ''herään kyrpäsi naamani päällä, ajattelen intian lapsia.''
Jotenka siitäkin saa vetää omat johtopäätöksensä siitä naisesta. Miksi tai miten tuo lerssi naaman päällä mieleen pienet ruskeat lapset?

Macex

Lainaus käyttäjältä: Disturbed - joulukuu 05, 2010, 18:48:22 ip
Lainaus käyttäjältä: wille - joulukuu 04, 2010, 10:19:54 ap
Eilen jauhoivat Radio Rockilla taas chileistä. Tiernapojat Nikula ja Ylppö maistelivat jotakin ekstraktisoosia. Herra Ylppö tunnustautui chilimieheksi. Perustietoakin tuntui löytyvän kadunmieheen verraten reilusti. Rokrok.


Hemmetti kun ei enää muista erään rockilla haastattelussa useamman kerrankin olleen runoilija naisen nimeä. Siltä kuuli kyllä kultaista settiä. Joku seksi runoilija oli, kerto vaan kyrvistä ja pippeleistä ja yritti olla syvällinen. Eräskin sen runo päättyi jota kuinkin näin. ''herään kyrpäsi naamani päällä, ajattelen intian lapsia.''
Jotenka siitäkin saa vetää omat johtopäätöksensä siitä naisesta. Miksi tai miten tuo lerssi naaman päällä mieleen pienet ruskeat lapset?
Sini Harajärvi. Ollaan meidänkin työpaikalla kyseisen runoilijan faneja.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

Ryhis

Sikaritalonkin foorumilla liikkuva ajattelija, arvostelija ja free lance-taiteilija*, nimimerkki "P T-V" on kanssa kova runoilija.

Pari näytettä sikaritalon puolelta;
http://www.amanita.fi/phpBB3/viewtopic.php?f=32&t=1775&hilit=warriorin+mielipiteit%C3%A4

ja pöytälaatikkokirjailijoiden Rihmastolta;
http://www.rihmasto.net/forum/viewtopic.php?t=3698**



* Free lance-taiteilija tarkoittaa suomen kielellä "työtön"
** "Olen joululomalla salaisessa paikassa 21. 12. 2008 alkaen. Loman päättymisen ajankohtaa en ole vielä päättänyt." tarkoittaa, että "olen dorkiksessa, pääsen vapaaksi kun omaiset kuittaavat."
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Naga Morphia

Lainaus käyttäjältä: Kanki - marraskuu 30, 2010, 10:44:34 ap
Ton kun sais kalsareihin niin tietäis koska vaihtaa..


Luin että "kun kusis kalsareihin.."  ;D

-Morphiina
Cooking the next step..

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - joulukuu 05, 2010, 19:50:26 ip
Sikaritalonkin foorumilla liikkuva ajattelija, arvostelija ja free lance-taiteilija*, nimimerkki "P T-V" on kanssa kova runoilija.

Pari näytettä sikaritalon puolelta;
http://www.amanita.fi/phpBB3/viewtopic.php?f=32&t=1775&hilit=warriorin+mielipiteit%C3%A4

ja pöytälaatikkokirjailijoiden Rihmastolta;
http://www.rihmasto.net/forum/viewtopic.php?t=3698**



* Free lance-taiteilija tarkoittaa suomen kielellä "työtön"
** "Olen joululomalla salaisessa paikassa 21. 12. 2008 alkaen. Loman päättymisen ajankohtaa en ole vielä päättänyt." tarkoittaa, että "olen dorkiksessa, pääsen vapaaksi kun omaiset kuittaavat."


Warrior on legenda ja aiheuttanut monta totaalista vittuuntumista omaan, köyhään näkemykseeni piipputupakoista. Itse osaan vain sanoa onko joku tupakka hyvää vaiko ei ja harrastukseni alussa pidin minääni huonona ihmisenä koska en erottanut savusta aromin keskijalustaa, saatika sitten sivustaa joka esiintuu maun takaosassa.
Huvittuneisuutta herättää myös "Hyvästi" ketju, jota seurasi "Tulin takaisin". Jälkimmäinen silloin kun Sikaritalon verkkokaupan sivuilta kiellettiin idioottimaisen tupakkalain nimissä asiakkaiden arvioinnit tuotteista.

-P-
Meillä määrää Nainen!

omarosa

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - joulukuu 06, 2010, 09:48:49 apköyhään näkemykseeni piipputupakoista. Itse osaan vain sanoa onko joku tupakka hyvää vaiko ei ja harrastukseni alussa pidin minääni huonona ihmisenä koska en erottanut savusta aromin keskijalustaa, saatika sitten sivustaa joka esiintuu maun takaosassa.
Huvittuneisuutta herättää myös "Hyvästi" ketju, jota seurasi "Tulin takaisin". Jälkimmäinen silloin kun Sikaritalon verkkokaupan sivuilta kiellettiin idioottimaisen tupakkalain nimissä asiakkaiden arvioinnit tuotteista.

-P-

Perustuslaki menee tupakka lain yläpuolelle,ja  takaa sananvapauden, joten asiakkailla on oikeus ilmaista mielipiteensä, myös polttamistaan sikareista.

"
Suomen perustuslaki
Suomessa sananvapaus on turvattu perustuslain kahdennessatoista pykälässä:

»Sananvapaus ja julkisuus
Jokaisella on sananvapaus. Sananvapauteen sisältyy oikeus ilmaista, julkistaa ja vastaanottaa tietoja, mielipiteitä ja muita viestejä kenenkään ennakolta estämättä. Tarkempia säännöksiä sananvapauden käyttämisestä annetaan lailla. Lailla voidaan säätää kuvaohjelmia koskevia lasten suojelemiseksi välttämättömiä rajoituksia.
Viranomaisen hallussa olevat asiakirjat ja muut tallenteet ovat julkisia, jollei niiden julkisuutta ole välttämättömien syiden vuoksi lailla erikseen rajoitettu. Jokaisella on oikeus saada tieto julkisesta asiakirjasta ja tallenteesta.»
(Suomen perustuslain toisen luvun 12. pykälä.[1])  "

chilinkasvatuksen A:spna B:hydrosora C:provado

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Pertsa - joulukuu 06, 2010, 09:48:49 ap
Warrior on legenda ja aiheuttanut monta totaalista vittuuntumista omaan, köyhään näkemykseeni piipputupakoista. Itse osaan vain sanoa onko joku tupakka hyvää vaiko ei ja harrastukseni alussa pidin minääni huonona ihmisenä koska en erottanut savusta aromin keskijalustaa, saatika sitten sivustaa joka esiintuu maun takaosassa.
Huvittuneisuutta herättää myös "Hyvästi" ketju, jota seurasi "Tulin takaisin". Jälkimmäinen silloin kun Sikaritalon verkkokaupan sivuilta kiellettiin idioottimaisen tupakkalain nimissä asiakkaiden arvioinnit tuotteista.

-P-


Ja puhumattakaan niistä HELVETIN LOISTAVISTA ARVOSTELUISTA TOSIAAN! Voi faxx sake sentään, hyvä tietää että on olemassa viiden tähden piippurasseja, itse kun prolena rassailin niillä mitä cittarissa sattui olemaan.

Ja tähän loppuun se hymiö jonka koodi on :urpo:
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - joulukuu 06, 2010, 16:07:54 ip
Lainaus käyttäjältä: Pertsa - joulukuu 06, 2010, 09:48:49 ap
Warrior on legenda ja aiheuttanut monta totaalista vittuuntumista omaan, köyhään näkemykseeni piipputupakoista. Itse osaan vain sanoa onko joku tupakka hyvää vaiko ei ja harrastukseni alussa pidin minääni huonona ihmisenä koska en erottanut savusta aromin keskijalustaa, saatika sitten sivustaa joka esiintuu maun takaosassa.
Huvittuneisuutta herättää myös "Hyvästi" ketju, jota seurasi "Tulin takaisin". Jälkimmäinen silloin kun Sikaritalon verkkokaupan sivuilta kiellettiin idioottimaisen tupakkalain nimissä asiakkaiden arvioinnit tuotteista.

-P-


Ja puhumattakaan niistä HELVETIN LOISTAVISTA ARVOSTELUISTA TOSIAAN! Voi faxx sake sentään, hyvä tietää että on olemassa viiden tähden piippurasseja, itse kun prolena rassailin niillä mitä cittarissa sattui olemaan.

Ja tähän loppuun se hymiö jonka koodi on :urpo:


Näimpä, myös rassien väri saattaa merkitä todella paljon kyseisen henkilön laaduntarkkailussa.
Ratosia kuluu mulla eniten, ehkä juuri siksi että tarpeen vaatiessa löydän niitä tosta 50m päätä Ärrältä. Bliziä menee ainoastaan silloin kun pyhitän käytettynä ostetun piipun omaan käyttöön tahi kun muuten tarvitsee piippu väkivaltaisempaa puhdistusta.
Mutta, on se hyvä että löytyy ihminen joka laskee tulitikkuaskista tikkujen lukumäärän ettei vain kusta kuluttajaa silmään vajaalla askilla.

-P-
Meillä määrää Nainen!

Janne

Itse asiassa kyllä piippurasseissa on ihan peruspiiputtelijaakin kiinnostavia eroja, joistain nimittäin irtoaa niin paljon nöyhtää että seuraava pesällinen saa aivan uuden aromin :)
www.vastahanka.fi - erilainen ruokablogi

Pertsa

Lainaus käyttäjältä: Janne - joulukuu 06, 2010, 16:25:08 ip
Itse asiassa kyllä piippurasseissa on ihan peruspiiputtelijaakin kiinnostavia eroja, joistain nimittäin irtoaa niin paljon nöyhtää että seuraava pesällinen saa aivan uuden aromin :)


Onhan niissä mutta itse en ole löytänyt rassia joka ei nöyhtäisi. Ratosit ehkä eniten ja mulla on tapana irrottaa stemi ja puhaltaa kanavat puhtaaksi ennen piipullista. Ei se kaikkea poista mutta se mitä jää, kuuluukin sinne jos kerran tiukassa pysyy.
Ehkä viiden pesällisen välein uitan rassit viinassa (Neo-Amiseptissa) ja jynssään piipun perusteellisesti, pesää lukuunottamatta.
Silloin käytän edellämainittua karkeampaa rassia, esim sitä Bliziä.
Myös Big Benit ovat hyviä, karkeampaa laatua nekin.

-P-
Meillä määrää Nainen!

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: Janne - joulukuu 06, 2010, 16:25:08 ip
Itse asiassa kyllä piippurasseissa on ihan peruspiiputtelijaakin kiinnostavia eroja, joistain nimittäin irtoaa niin paljon nöyhtää että seuraava pesällinen saa aivan uuden aromin :)


Bliis hei! Edellämainittu freelance taiteilija/runoilja/arvostelija kirjoitti useamman sadan sanan arvostelun jostain piippurassista! Samoin hän arvosteli sen "tsekkiläinen piipputyökalu"-nimikkeellä kulkevan härpäkkeen jossa on piikki+tamppari+lusikka, siihenkin tuhraantui koko lailla sanoja.  ::)

PTVllä on myös tapana arvostella sangen kukkein sanankääntein mm. piipputupakan myyntipakkauksia. Ketä kiinnostaa?

Mitä seuraavaksi? Veskipaperin hylsyn arvosteluja?  :o
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Räyhäkäs - joulukuu 06, 2010, 18:45:10 ip
Mitä seuraavaksi? Veskipaperin hylsyn arvosteluja?  :o

Pakko myöntää, että Lidlin wc-paperin hylsy on mukavin katsella, sillä se ei ole se perinteinen ruskea.