maaliskuu 28, 2024, 10:12:38 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Yleinen offtopic, tyhmät kysymykset, aviopierut sun muu.

Aloittaja Ryhis, syyskuu 10, 2010, 22:00:35 ip

« edellinen - seuraava »

Huru-ukko


Ryhis

https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

Huru-ukko

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - tammikuu 26, 2012, 10:32:33 ap
Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - tammikuu 25, 2012, 14:13:15 ip
Täti-E on tarkkanäköinen ämmä...... ;)


?

Tällä foorumilla pyörii fyysisesti SEKÄ henkisesti jotain 12-15 vuotiaita miehiä..mä ymmärrän sen päivä päivältä paremmin ;) 
Lainaus TätiE...... :)

wille

Lainaus käyttäjältä: Mattson - tammikuu 25, 2012, 11:40:11 ap
Verkkopaitaan ja nappiverkkareihin sonnustautuvan keski-ikäisen paskamahaisen lähiökiitäjän herkku. Mielellään nautittuna löysän venäläisen sätkän kera parvekkeella.


Unohdit tarjousmarketista ostetut, linttaan astutut kopioreinot. ;)
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Xbow

Epähedelmäkö chili? Eikä hemmetissä :P Tuossa kukan rakennetta. Chilin hedelmöittyvä osa, eli ne ovuloivat "ovulet" ovat emin sisässä, siellä kukan yleensä vihreän keskiön sisäpuolella. Kun kukka hedelmöittyy, alkaa se vihreä keskiö, eli emi, se osa missä sikiäminen tapahtuu, pullistumaan ja syntyy marja. Kukkapohjukka jää sinne chilin tyvipäähän, karaksi. Omenassa tuntuu homma menevän chiliin verrattuna vähän väärinpäin. Kukkapohjukka jää EPÄhedelmän kärkeen  :nerd:

Ok, jos kukkapohjukka on englanniksi "Ovary", myönnän silloin olevani väärässä, tai jos muuten tulee jotain konkretisoituvaa syytä siihen :P

Tuossa vielä jotain kuvaa emin rakenteesta. Ja se vihreä pullistuva osa siis on emin seinä "Oveary wall".
#209 säälittävät 38,61 g
Disclaimer: Mun höpinöitä ei pidä sit ottaa liian vakavasti

Täti-E

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - tammikuu 26, 2012, 13:11:41 ip
Lainaus käyttäjältä: Räyhis - tammikuu 26, 2012, 10:32:33 ap
Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - tammikuu 25, 2012, 14:13:15 ip
Täti-E on tarkkanäköinen ämmä...... ;)


?

Tällä foorumilla pyörii fyysisesti SEKÄ henkisesti jotain 12-15 vuotiaita miehiä..mä ymmärrän sen päivä päivältä paremmin ;) 
Lainaus TätiE...... :)


Nii, ja pointtisi on että.. [_____tämän kohdan voi täyttää vapaasti____]  ??

tomppa,

Mutta miksi tällä ei voisikin pyöriä vakavasti otettavia nuoria chilin kasvattajia?
Ei foorumi ole tarkoitettu vain yli 18 vuotiaille vaan uusia käyttäjiä tulee todella runsaasti myös nuoremmista henkilöistä. Totta on että monilla into voi kadota melko pian mutta haittaako se?
Jokaisessa miehessä asuu pieni poika. Ja välillä oma henkinen ikä pyörii siinä 4-10 vuotiaan tasolla..

Täti-E

hEH, Katselin juuri ketjua taaksepäin ja huomasin että mode on ilmeisemmin poistanut kommenttini (vai laitoinko sitä edes tähän lankaan-en muista??).
Katsos TOMPPA. kun sillä kommentilla ei ollut mitään tekemistä nuorten kanssa vaan lähinnä silloin vitutti irvikuva aikuisista foorumilaisista. Ja jos vie-lä-kään ette tajua, niin kommentointini kirvoitti eräskin sukupuolielin omalla näytölläni autoiluketjussa ;D Hassua kyllä se ei siellä montaa minuuttia kerennyt olemaan ::)

Mun puolesta vaikka 5-vuotiaat saa kasvatella ja hengailla foorumilla, mikä minä sitä olen kieltämään? Nuoret on nastoja, työskentelen heidän parissa päivittäin. Vieläkö jotain, vai saako ÄMMÄ lähteä töihin???

Tzili

Lainaus käyttäjältä: .TOMPPA. - tammikuu 30, 2012, 12:30:15 ip
Mutta miksi tällä ei voisi pyöriä vakavasti otettavia nuoria chilin kasvattajia?


Kun tutkit foorumia tarkemmin, huomaat varmasti vakaviakin alle 18-vuotiaita. Itse olen ainakin huomannut muutaman. Etkö sinä ole?

tomppa,

Lainaus käyttäjältä: Tzili - tammikuu 30, 2012, 18:57:44 ip
Lainaus käyttäjältä: .TOMPPA. - tammikuu 30, 2012, 12:30:15 ip
Mutta miksi tällä ei voisi pyöriä vakavasti otettavia nuoria chilin kasvattajia?


Kun tutkit foorumia tarkemmin, huomaat varmasti vakaviakin alle 18-vuotiaita. Itse olen ainakin huomannut muutaman. Etkö sinä ole?


Kyllä minä olen huomannut monia. En ymmärrä nyt oikein mitä tarkoitit tuolla viestilläsi?  Voisitko tarkentaa?

Tzili

Never mind! Minä tässä en ole ymmärtänyt/lukenut kunnolla...

masaiman

Pöh...Pitäis kai mennä nukkumaan mutta ei huvittais kun on vihdoin viimein saanu palelun kunnolla loppumaan töistä tultua... Saati kun tietää että sama on edessä taas huomenna... Mä niin asennutan webaston tohon Manneen ens kesän aikana... No, pakko lähtee ruiskuun, sit öitä.

Ryhis

Jufenauta, minä luulin, että P-Haaga olisi jotenkin ARVOKASTA aluetta. Meillä on nyt työmaa aivan P-Haagan ostarin hollilla ja mestoilla pyörii enemmän narkkareita kuin punasen ristin neulojenvaihtopisteellä. Alkaa pikkuhiljaa ketuttamaan kun lounasta ostaessa tai autosta jotain hakiessa välittömässä lähiympäristössä pyörii joku tärisevä kalpeanaama neljä hupparia päällään.

Yksi tällainen harmaanaama kävi jopa huumekauppaa puhelimen välityksellä SAMASSA HISSISSÄ kuin minä.

Tai sitten "75 eurolla lätkää" tarkoittaa jotain hockey channel-pakettia.  >:(
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

wille

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - helmikuu 11, 2012, 10:45:53 ap
Tai sitten "75 eurolla lätkää" tarkoittaa jotain hockey channel-pakettia.  >:(


Ehkä se oli puhelinmyyjä. Nekin on naamaltaan harmaita.
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Täti-E

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - helmikuu 11, 2012, 10:45:53 ap
Jufenauta, minä luulin, että P-Haaga olisi jotenkin ARVOKASTA aluetta. Meillä on nyt työmaa aivan P-Haagan ostarin hollilla ja mestoilla pyörii enemmän narkkareita kuin punasen ristin neulojenvaihtopisteellä. Alkaa pikkuhiljaa ketuttamaan kun lounasta ostaessa tai autosta jotain hakiessa välittömässä lähiympäristössä pyörii joku tärisevä kalpeanaama neljä hupparia päällään.

Yksi tällainen harmaanaama kävi jopa huumekauppaa puhelimen välityksellä SAMASSA HISSISSÄ kuin minä.

Tai sitten "75 eurolla lätkää" tarkoittaa jotain hockey channel-pakettia.  >:(


Varmaan siksi jakaneetkin Haagan kahteen osaan. Toisessa ei ole vara asua kuin pankkiireilla ja toisessa parasta antia ovat ensimmäiset Helsingin tornitalot..sieltä onkin sitten kiva hyppiä alas ;D
Siinä ostarilla oleva ärrä ja alepa kuuluvat muutaman muun siwan joukossa joka vuosi ryöstettävien toimipaikkojen listaan.

Ryhis

Kiersin eilen läpi niin yliopiston kasvitieteellisen puutarhan kuin talvipuutarhankin. Komeita kasveja ja vielä hienompia orkideoja.

Mutta ei chilin chiliä!  >:(

Vaimolta meinasi mennä hermot kun jokaista närettä tutkiessani totesin "joo ihan nasta, mutta ei tämä mikään chili ole".  ;)
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - helmikuu 13, 2012, 09:30:04 ap
Kiersin eilen läpi niin yliopiston kasvitieteellisen puutarhan kuin talvipuutarhankin. Komeita kasveja ja vielä hienompia orkideoja.

Mutta ei chilin chiliä!  >:(

Vaimolta meinasi mennä hermot kun jokaista närettä tutkiessani totesin "joo ihan nasta, mutta ei tämä mikään chili ole".  ;)


Huoliskohan ne muutaman taimen sinne? Vaikkapa Gayenne ja JalOpeno. ;D

Larski

Lainaus käyttäjältä: Räyhis - helmikuu 13, 2012, 09:30:04 ap
Kiersin eilen läpi niin yliopiston kasvitieteellisen puutarhan kuin talvipuutarhankin. Komeita kasveja ja vielä hienompia orkideoja.

Mutta ei chilin chiliä!  >:(

Kumpulan kasvitieteellisessä on kesäisin chilejä. Ulkona on rehottanut ainakin tabascoa.

Herpiili

Lainaus
Haluatko osallistua Kekkilän tuotekehitykseen? Lähetä yhteystietosi otsikolla "Kuluttajatutkimus" osoitteeseen kekkila@kekkila.fi, niin otamme yhteyttä!


Osuipa tuollainen silmään Kekkilän facebook-sivuilla. Laittelinpa sähköpostia joten katotaas mitä tuolla tarkoitetaan :D

Ryhis

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - helmikuu 13, 2012, 10:26:29 ap
Huoliskohan ne muutaman taimen sinne? Vaikkapa Gayenne ja JalOpeno. ;D


Taidan poiketa kesällä Kumpulassa ja tarjota noiden edellämainittujen lisäksi myös Aki Christusta sekä Naga Norrichtsia.

Tarkastan samalla, että kasvitieteellisen puutarhan orbhex-sangot on oikeaoppisesti reikittty hitsaus - eli kaasupillillä kuumennetulla aprhaalla isonaulalla ja ettei SPNA-monimetallilamppujen halogeeninesteen kermaaniset kannat ole haparoituneet!
https://horinablogi.blogspot.com/<br /><br />Rohkeus lähtee vatsasta, muu on pelkkää vimmaa.<br /><br />
Lainaus käyttäjältä: mohla"Kokoamisohjehan on vain valmistajan mielipide asiasta ja kaikki mielipiteet eivät ole yhtä arvokkaita kuin toiset
<br><br>https://twitter.com/Yrtithepreaa