huhtikuu 19, 2024, 21:35:22 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Minkä instrumentin ostit viimeksi?

Aloittaja Astron, heinäkuu 21, 2008, 21:42:27 ip

« edellinen - seuraava »

Astron

Itse ostin tänään ukulelen.  Nyt oon sitä ihan onnessa soittanut ja sointuja opetellut.   Pikkuveli osti rytmiset härpäkepäkäkekapulat.
Öfläpöflä!

Aji Inferno

Ukulele rokkaa! :D  Itselläni on ollut pieni tauko instrumenttien ostelussa, mutta viimeisin taisi olla sähkökitara mallia Music Man Luke (Toton Steve Lukatherin nimikkomalli). Sain mokomaan jopa Steven omakätisen nimmarin Toton Helsingin keikan yhteydessä, eli onpa tuo soitin ollut ainakin kahden pätevän kitaristin kädessä: Lukatherin ja Kemopetrolin Markon! ;)

PetriPetri

Kuinka ollakkaan, Ukulele se on, Mahalon valkoinen flying-v. Siinä käkättimessä on kukaties paras hinta/hupi suhde. Mahtava pikku soitin. Huuliharppu myös kulkee aina perstaskussa, ja siitä onkin poikinut minulle komea lempinimi: "Huuliharppukostaja".

Sitä ennen tuli säädettyä kontrabasso ja vitusti (excuse my french) soittotunteja.
#727 - Your suffering will be legendary even in Hell!

Jassu

Tsekkiläinen ja sointi on suhteellisen terävä : http://kuvat.net/displayimage.php?album=158&pos=0

Kuka tahansa saa äänen aikaan, mutta taidokas käsittely vaatiikin sitten hieman enemmän ;)
Jassu @ chilit.net
Suomen Chiliyhdistys ry:n jäsen #028

GynZi

Sopivasti perustettu triidi, itse toteutin eilen pitkäaikaisen unelmani, ja kävin ostamassa



Nyt kahden päivän aikana soittoharjoittelua tullut yli 13 tuntia, ja rupeaa hiljalleen sujumaan. Kylsesiit  8)
Artesaanirakastelija

Aji Inferno

Komea seksifoni!!! :D  Eikös tuo ole maailman seksikkäimmäksi sanottu soitin? ;)

GynZi

Lainaus käyttäjältä: "Aji Inferno"Komea seksifoni!!! :D  Eikös tuo ole maailman seksikkäimmäksi sanottu soitin? ;)


Sitähän se onkin :)

Tosin aika hintavia pelejä nuo.. Tuo yksilö oli halvin mitä kannattaa edes ajatella ostavansa, ja sekin oli tingattuna 550e  :shock: niillä 200e vehkeillä ei kuulemma edes wanhat mestarit saa kunnon ääntä ulos  :lol:
Artesaanirakastelija

Pertsa

Uusin soiva peli on paljon maailmaa nähnyt piällekkäispiippunen.
Ties moniko on jo ehtinyt soitella ja rassailla mutta mulle tuli molemmat isoveljet nähtyään. Ja halavalla.
Pikainen testiraportti tulee kuvina:





Hyvin osuu. Vaimo oli kerrankin aseostokseen tyytyväinen =)
Meillä määrää Nainen!

wille

^Nice one.  :wink:

Itse taisin viimeisimmäksi ostaa Yamahan nylon-kielisen akustisen. Sillä on paljon vaikeempi saada vastaavanlaista saalista, mutta jos sopivanlainen kanalintu lentää käypäisellä korkeudella niin kunnon vaakalyönti tuo kyllä pötyä pöytään.  :D
Uniformu ukkosesta
Prässit sirkkelin teristä
Kiehuvaa pikeä poletit

Doc Evil

Tämähän onkin kiva ketju. Mun viimeisin soitinhankintani on soittimieni ylpeys: Aito Minimoog vuodelta 1975! Saksasta ostin, kun suomessa noita ei ole aikapäiviin näkynyt myytävänä. Ei tätä raaski hirveästi keikoille roudata, mutta äänityksissä aivan loistava, jos on aikaa fiilistellä. Tästä ei syntikka parane. Soundi on niin lämmin ja eläväinen kuin se vain elektronisessa soittimessa voi olla. Mmmahh!

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "Doc Evil"Tämähän onkin kiva ketju. Mun viimeisin soitinhankintani on soittimieni ylpeys: Aito Minimoog vuodelta 1975! Saksasta ostin, kun suomessa noita ei ole aikapäiviin näkynyt myytävänä. Ei tätä raaski hirveästi keikoille roudata, mutta äänityksissä aivan loistava, jos on aikaa fiilistellä. Tästä ei syntikka parane. Soundi on niin lämmin ja eläväinen kuin se vain elektronisessa soittimessa voi olla. Mmmahh!


RRRROCK!!!!!  Tuo chilitapaamisiin mukaan! :-) Ja eikun soittamaan kunnon roots-kamaa!

Doc Evil

LainausRRRROCK!!!!! Tuo chilitapaamisiin mukaan! Smile Ja eikun soittamaan kunnon roots-kamaa!


No mikä ettei kunhan vain saadaan muitakin soittimia/soittajia mukaan 8)
Siinähän sitä aika kuluisi rattoisasti chilistelyn lomassa.

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "Doc Evil"
LainausRRRROCK!!!!! Tuo chilitapaamisiin mukaan! Smile Ja eikun soittamaan kunnon roots-kamaa!


No mikä ettei kunhan vain saadaan muitakin soittimia/soittajia mukaan 8)
Siinähän sitä aika kuluisi rattoisasti chilistelyn lomassa.


Asiaa varmaan auttaisi se, jos sovittaisiin vaikka ensi kesän isoa tapaamista varten tietty setti biisejä (ja niiden soinnut/nuotit tms. tarvittaessa), jotta ad hoc bändimme "Brother Firebowel" (tai mikä liekin) soittaisi keskimäärin samaa, kaikkien tuntemaa biisiä... :D Pitänee laittaa asiasta jotain actionia liikkeelle lähiaikoina.

Sauli Särkkä

Lainaus käyttäjältä: "Aji Inferno"Asiaa varmaan auttaisi se, jos sovittaisiin vaikka ensi kesän isoa tapaamista varten tietty setti biisejä (ja niiden soinnut/nuotit tms. tarvittaessa), jotta ad hoc bändimme "Brother Firebowel" (tai mikä liekin) soittaisi keskimäärin samaa, kaikkien tuntemaa biisiä... :D Pitänee laittaa asiasta jotain actionia liikkeelle lähiaikoina.


Kannatetaan. Pistä ihan vieteri pystyyn, niin katsotaan mihin saakka resurssit venyy.


-Sale
Sauli Särkkä

#002

Torakka

viimeksi eli noin 10vuotta sitten 10vuotiiaana ostin taman sähkökitaran ja vahvarin

haukotus

Jacksonin WRXT Warrior X-series.
Siinä uusin soitin hankintani.
Ja ostin myös hieman ennen sitä 2 mahalon ukulelea (flying V ja perinteinen pikku veljen kanssa tultu jo renkutettua niitä oikein urakalla)
Mutta kitarassa silti pysytää \m/

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "haukotus"Jacksonin WRXT Warrior X-series.
Siinä uusin soitin hankintani.
Ja ostin myös hieman ennen sitä 2 mahalon ukulelea (flying V ja perinteinen pikku veljen kanssa tultu jo renkutettua niitä oikein urakalla)
Mutta kitarassa silti pysytää \m/


Metalliliitto on hyvin edustettuna tällä foorumilla ja siihenhän suuntaan tuokin keppi on tukevasti kallellaan! :D

Zombie

Tuli ostettua tässä parisen viikkoa takaperin Tensonin akustinen kitara (nylonkielinen). Pitää nyt sitten uudestaan opetella soinnut ja saada vaihdot sujumaan sulavammin. Siitä onkin varmaan n. 4 vuotta kun oon viimeksi kitaraa soittanut....

Aji Inferno

Lainaus käyttäjältä: "Zombie"Tuli ostettua tässä parisen viikkoa takaperin Tensonin akustinen kitara (nylonkielinen). Pitää nyt sitten uudestaan opetella soinnut ja saada vaihdot sujumaan sulavammin. Siitä onkin varmaan n. 4 vuotta kun oon viimeksi kitaraa soittanut....


Ehdotonta asiaa! :)  Lisää musikantteja tarvitaankin ensi chilitapaamisiin!

Zombie

Lainaus käyttäjältä: "Aji Inferno"
Lainaus käyttäjältä: "Zombie"Tuli ostettua tässä parisen viikkoa takaperin Tensonin akustinen kitara (nylonkielinen). Pitää nyt sitten uudestaan opetella soinnut ja saada vaihdot sujumaan sulavammin. Siitä onkin varmaan n. 4 vuotta kun oon viimeksi kitaraa soittanut....


Ehdotonta asiaa! :)  Lisää musikantteja tarvitaankin ensi chilitapaamisiin!


Jos vain jaksan harjotella ahkerasti, niin hyvällä tuurilla osaan jo säestää kohtuullisesti ensi miitissä  :lol: .