Aptus Nutrients

Aloittaja sirkkalehdet, toukokuu 04, 2016, 09:11:42 ap

« edellinen - seuraava »

sirkkalehdet

toukokuu 04, 2016, 09:11:42 ap Viimeisin muokkaus: toukokuu 04, 2016, 09:19:11 ap käyttäjältä sirkkalehdet
Aptus Holland
Tuote esittelyä youtubessa

Onko tuttu tuotesarja foorumisteille? Itsellä ollut nyt käytössä taimivaiheessa tuo all-in-one liquid ja olen ollut siihen tyytyväinen. Ajattelin että kesäksi hankkisin All-in-One pellettejä. Syynä ennen kaikkea se että en ole välttämättä säännöllisesti kotona ja ainakin parin viikon mökkireissu on tiedossa. Hyötynä se ettei tarvitse sekoittaa ravinnevesiä tuolle ajalle vaan pelkkä ph-tasapainotettu vesi riittää.


Olen ymmärtänyt että monet käyttävät Aptuksen ravinteita/lisiä myös muiden ravinnesarjojen kanssa. Kertokaa mitä tiedätte.

tp.teppet

ei mitään tietoa kyseisestä tuotteesta. Löytyykö mistään tuon N-P-K arvoja? en ainakaan heidän sivuiltaan äkkiseltään löytänyt.

sirkkalehdet

All-in-One Liquid

N-P-K-Mg
6-12-6-2
+micro elements B, Fe, Mo, Mn

All-in-One Pellets
N-P-K-Mg-S
5-6-13-2-10

Tuota pellettiä en ole vielä hankkinut mutta googlen mukaan yllä mainitut.

Aptuksen esite .PDF muodossa

tp.teppet

Tuntuu olevan hyvin eri arvot kuin suosituimilla lannoitteilla chilinkasvatuksessa.
http://www.chiliwiki.fi/index.php?title=Lannoitus
Itse en vasta-alkajana ole uskaltanut poiketa valmiiksi tallatulta polulta, mutta ainahan sitä voi kokeilla.
Ihan mielenkiinnosta missä alustassa ja kuinka pitkään olet tuolla nesteellä kasvatellut?

sirkkalehdet

Lainaus käyttäjältä: tp.teppet - toukokuu 04, 2016, 14:06:20 ip
Ihan mielenkiinnosta missä alustassa ja kuinka pitkään olet tuolla nesteellä kasvatellut?


Kolmisen viikkoa olen käyttänyt tuota All-in-Onea ja alustana Lidlin "luomumulta". Tuon lisäksi on myös Aptuksen Starter Kit joka sisältää Regulator ja Startbooster nimiset liemet. Noita en kuitenkaan ole käyttänyt vielä koska kasteluvesien kulutus on ollut vielä hyvin pientä. Edellä mainittuja aineksia sekoitetaan "basic" ohjelman mukaan 1,5ml ja 2,5ml 10 litraa kohden.