maaliskuu 29, 2024, 11:18:46 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Tapatalk tuki

Aloittaja Geroniimo, heinäkuu 06, 2011, 18:45:43 ip

« edellinen - seuraava »

PP

Lainaus käyttäjältä: ottulo - tammikuu 14, 2014, 22:14:33 ip
Mutta oliko teillä se asennettuna ja käytössä jo aiemmin, vai kokeilitteko vasta mun viestin jälkeen?


En ollut kokeillut, mutta ylempänä jaolsten näyttää aiemmin lähettäneen WP-puhelimesta. Minun tarvi vain valita foorumi haun "chili" jälkeen ja antaa tunnukset.

masaiman

Mielenkiintoista, tää ketju jotenkin bugittaa mulla eikä leimaudu luetuksi ollenkaan vaan kummittelee listalla..

masaiman

Vielä mielenkiintoisempaa, en näe ottulo:n viestin jälkeisiä viestejä muuten kuin viestinkirjoituksen yhteenvedossa.

hellacce

"Ei voinut muodostaa yhteyttä foorumin".. ja siis juuri tuossa muodossa kirjoitettuna, ei siis kirjoitusvirhe. :) No eipä näytä mullakaan toimivan chilifoorumi tapatalkin kautta. Täytynee jatkaa perinteisellä tavalla.
Jätkä kasvattaa rehuja

MrJones

Lainaus käyttäjältä: hellacce - tammikuu 16, 2014, 11:41:32 ap
"Ei voinut muodostaa yhteyttä foorumin".. ja siis juuri tuossa muodossa kirjoitettuna, ei siis kirjoitusvirhe. :) No eipä näytä mullakaan toimivan chilifoorumi tapatalkin kautta. Täytynee jatkaa perinteisellä tavalla.


Samaa väitti mullekin tänään. Nyt kuitenkin pelittää normaalisti.

MrJones

Jännä juttu, Tapatalk pro ei pelittänyt ollenkaan chilifoorumin kohdalla. Pelkkää tyhjää... Muilla foorumeilla homma kyllä pelittää.
No jouduin sit asentaan tän ilmaisen version ni rupes pelittämään.
Tämä koski tietysti pelkkää puhelinta, tabletilla ei ollut mitään ongelmia.

Lähetetty minun LT26w laitteesta Tapatalkilla


Huru-ukko

Puhelimessa pyörii netin täysversio tälläkin voorumilla käydessä.
Siihen verrattuna mikä tekee tästä tapatalkista paremman version käytön suhteen?.
Siis joku muukin kuin konepelti effekti  ::).

MrJones

Lainaus käyttäjältä: Huru-ukko - maaliskuu 02, 2014, 11:04:54 ap
Puhelimessa pyörii netin täysversio tälläkin voorumilla käydessä.
Siihen verrattuna mikä tekee tästä tapatalkista paremman version käytön suhteen?.
Siis joku muukin kuin konepelti effekti  ::).


Itse tykkään ainakin kun seuraamiini ketjuihin tulee viesti, niin samantien pärähtää tieto puhelimeen. Ja kuvien lisääminen on äärettömän helppoa.
Siinähän ne pääsyyt.

Huru-ukko

Niii.... Oma seurailuni on aika pitkälle ihan netissä koneella. Puhelimella seuraaminen on aika pientä tällä hetkellä. Ja valokuvat jos niitä puhelimesta laittaa, menee kahdella napsulla googelin plussaan.
Eikä itselläni ole valittuna mitään ketjuja etukäteen mitä seurata, yleensä luen kaikki päivyrit, tosin niiden "asiapitoisempien" luku jää kertaan viikossa.
"Hyvältä näyttää.......Kiitos........Jatka samaan malliin".
Näissä lähinnä kilpaillaan lukijoiden määrällä, eikä laadulla.
Eikä myöskään kiinnosta kuka syö mitäkin tai on krapulassa....

Kiitos vastauksesta.

Huru-ukko

Kokeilin  ja latasin eilen. Verrattuna normaali fooruminäkymään tai tämän asiakirjamaiseen tekstiin en tarvitse sovellusta. Jostakin syystä se itse keksi aamulla näyttää mitä eräs foorumin käyttäjä oli kirjoittanut oman tekstini jälkeen.
Toki tiedän että tuon voi valita asetuksista, ja vastaukset osallistumiini ketjuihin oli oletuksena päällä. Oletus.
Nyt kun kirjauduin koneella nettiin, niin yllätys oli kun ei niitä uusia viestejä ollut lainkaan, eikä lukemattomia aiheitakaan.
Vaikka melkein puolessa pääaiheessa oli näkyvissä uusia viestejä. Joku tästä kyselikin...tämän yhden ja suppean kokemuksen valossa, uskoisi että Tapatalk tekee tätä.... Tapatalkilla kirjauduin eilen tälle sivustolle, ja todennäköisesti se tutkii puolestani viestejä, ja koska sillä on kirjautumislupani kautta se oikeus, niin tämä sivusto tulkitsee sen että olen nämä lukenut. Amatöörin oletus  :o.

Ankean ulkoasun ja ehkä Googleen kytkösissä (Googlen urkintaa) olevan sovelluksen takia heitin sovelluksen roskikseen.

OF..
Joka aamuinen ilmiö on Googlen tivaaminen saada lupa minun Picasa albumeihin liittää ne hallintaansa Google+:ssa.
Samaa urkintaa yrityksellä "varmuuskopioida" kuvia Googleen.
Eilen latasin Omat Reitit sovelluksen....Tallenna reittipisteitä kuvaamalla ja tallenna reittisi Google Driveen...



Larski

Onko muilla ongelmia yksityisviestien lähettämisessä Tapatalkin kautta?