huhtikuu 16, 2024, 07:59:17 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Epämahtavan tarina - vihdoinkin

Aloittaja Aji Ungreat, toukokuu 11, 2008, 13:40:11 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Ungreat

Nyt söinkin yhden hapsun ja kyllä se vähän hassulta maistaa. Se oikea habaneron maku tulee esiin vähän jälkeen syömisen. Eikä niin vahvasti kuin sen mielestäni kuuluisi. Noh.
Jossei viina, sauna ja kitara auta, on tauti kuolemaksi.

Aji Ungreat

Kuvia pitkästä aikaa!

Stafishit alkavat nyt kukkimaan, muutama alkukin. Niin pieniä vielä ettei erota.




Bolivian Rainbowit.











Ihan kivan näköstä taas.
Jossei viina, sauna ja kitara auta, on tauti kuolemaksi.

Aji Ungreat

Lisää Rainbowia.





Tein tänään muuten aika kiintoisan havainnon! Starfishissä on yksi kukka, jossa on kaksi emiä! Kuinka tavallista tämä on?
Jossei viina, sauna ja kitara auta, on tauti kuolemaksi.

Aji Ungreat

Muutama kuva Aji Cristaleista.







Valottuivat aivan kummasti. Onkohan kamerani hajoamassa...
Jossei viina, sauna ja kitara auta, on tauti kuolemaksi.

Päällikkö

Heissan.. Hurjaa kasvua nähtävissä :D Toi sun kasvarihan on se mitä saa lidlistä (itsellä sama ) onkos sulla semmosta ikävää puolta että siellä katossa on aivan järkyttävästi kärpäsiä sun muita öttiäisii ?

Aji Ungreat

Ei siellä pahemmin mitään ole. Joskus yksinnäinen kukkakärpänen tai vastaava pörriäinen mutta ei se koskaan kuhissut ole. Harmi vain että se kukkakärpänenkin vain pörräsi siellä katossa, eikä pölyttänyt kukkivia chilejä.
Jossei viina, sauna ja kitara auta, on tauti kuolemaksi.

Päällikkö

:shock:  ok.. Kun ostettiin toi ja laitettii kasaan ja sitten siihen se muovi päälle, niin käytii kastelukannu hakees ni katos järkyttävästi kavereita :D Mutta uskon et pian niit ei enää näy kun alkaa ilmat kylmetä.. Ihmettelen kyl kun sul ei noit öttiäisii löydy..

Toki itse asun metsässä että joo :D

Aji Ungreat

Rakas päiväkirja. Anna anteeksi, mutta tänään lupasin ystävälleni että kun osallistun "sadonkorjuujuhla" nimiseen tapahtumaan: Syön nagan jos sellainen minulle annetaan. Ja olen aika varma että minulle annetaan sellainen. Kuolaan, kuolen.

- Hyvästi päiväkirja.
Jossei viina, sauna ja kitara auta, on tauti kuolemaksi.

Aji Ungreat

Jossei viina, sauna ja kitara auta, on tauti kuolemaksi.

Aji Ungreat

Jossei viina, sauna ja kitara auta, on tauti kuolemaksi.

Aji Ungreat

Kausi nummer kaksi!

Seuraavat idättelyt on suunniteltu, ja lajeiksi tarttuivat nämä.

Naga Morich
Cap 832
CGN 22871
PI 44151
Cap 343
Cap 1491 (C.sp)
Pink Habanero
Peito De Moca
Inca Red Drop
Aji Benito
Turbo Pube
Datil, Sweet
Scotch Red Bonnet
Fatalii's Suprise seeds

Lisäksi joku aika harvinaiseksi sanottu punainen pubancens, jonka nimeä en muista. Ja viime kaudelta jäänyt Datil Sweet, jonka yritän saada kestämään talven yli.

Sweet Datil



Idätyshäröilyt.

Jossei viina, sauna ja kitara auta, on tauti kuolemaksi.

Chilivaari

Nyt ymmärrän, miksi kansi ei mahdu päälle.  :lol:

Jos epäilet, että siemenet eivät kostu tarpeeksi, laita vähän isompi muovipussi löysästi päälle. Se nostaa ilman kosteuden lähelle sataa prosenttia.

Nimet voisi kirjoittaa myös talouspaperisuikaleille, jotka laittaisi siementen viereen, mutta taitaa tulla ahdasta. Huokoiselle pinnalle on vaikea kirjoittaa pientä tekstiä. Voisi siinä tavallinenkin paperi pysyä kun kastuu.

Bermann_7

ettei muste leviäisi? meinaan vaan, että siinä on riemu pinnassa, kun tulee kotiin joku päivä, ja löytää idätysboxistaan sinisen kivivillakuution ja näennäisen sattumanvaraisesti ripoteltuja siemeniä...  :D
So it goes.
-KV

cola

Ei muste katoa siitä mihinkään. Minä laitoin siemenet paperin päälle ja kirjoitin nimet mustekynällä siihen talouspaperiin.
Minulla ei edes ollut mitään kelluketta vaan paperi oli laatikon pohjalla ja siitä vaan vedet päälle. Pitää vain varoa että ei laita liikaa vettä koska siemenet lähtevät liikkumaan.  Toimii loistavasti.

ps. Aji Ungreat: halkase toi kelluke jolloin siitä tulee matalampi.


Olet näköjään jo leikannut styroksia ;)

Chilivaari

Lainaus käyttäjältä: "Bermann_7"ettei muste leviäisi? meinaan vaan, että siinä on riemu pinnassa, kun tulee kotiin joku päivä, ja löytää idätysboxistaan sinisen kivivillakuution

Kuulakynä kestää märässä talouspaperissa ainakin 3 kk, samoin itävät taimet, tosin hyvin pienenä.

Kuvallinen todiste on tämän palstan lopussa, selviytymistarina 2: http://javu.kapsi.fi/inferno/viewtopic.php?p=47237#47237

Aji Ungreat

Joo tosiaan styroksi on leikattu noin puoleen paksuuteen. Ja lajikkeet kirjoitettu styroksiin.

Hyvin toimii. Kosteutta ja lämpöä löytyy varsin hyvin.
Jossei viina, sauna ja kitara auta, on tauti kuolemaksi.