toukokuu 14, 2024, 19:42:39 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Varsinaiset Chilipäät

Aloittaja kalat69, syyskuu 28, 2011, 15:34:05 ip

« edellinen - seuraava »

Caide

Kiitos vastauksesta ja hyvä idea tuo siemenpankki. täytyy ottaa se myös sitten sillai käyttöön, että pääsee jakamaankin iitä, eikä vaan kasvateta sitä.

Siku

Yhdistyksen siemenpankkihan on minun hallussa ja ajatuksena tosiaan hajauttaa se alajaostojen kesken ja siitä laajempaan levikkiin. Tapahtunee kuluvan kuukauden aikana.

kalat69

yhä vieläkin kyselee, että onkos meillä pikkujouluja ja koskas ne on ja missä ja kuka järkkää????


2010- 2013 hallituksen jäsen

.:Dam:.

Lainaus käyttäjältä: Caide - marraskuu 03, 2013, 23:08:48 ip
Kiitos vastauksesta ja hyvä idea tuo siemenpankki. täytyy ottaa se myös sitten sillai käyttöön, että pääsee jakamaankin iitä, eikä vaan kasvateta sitä.

Mä en henkilökohtaisesti voi ottaa mitään kunniaa tuosta siemenpankki jutusta vaikka otin asian kokouksessa Jaolstenin kanssa puheeksi, ymmärtääkseni se oli Volitans joka tökkäsi yhdistyksen siemenpankin aluille. Yhdistyksen siemenpankissa taitaa olla se ongelma että BR ja LD siemeniä mittaillaan kait nykyään grammoissa ellei kiloissa kun on niin yleisiä ja väki niitä tunkee. Oma ajatus oli hajauttaa yhdistyksen siemenpankki omaan maakuntaan ja aloittaa se omilla siemenillä mitä on jotta on jotain mitä haluaville antaa. Tosin pitänee laittaa autoon eri siemenpankki kun ajelen ympäri suomea ja ottaessani puheeksi chilit aina välillä joku kiinnostunut löytyy joten olisi heti jotain annettavaa kasvamaan. Jos siemenpankki kasvaa liian suureksi niin voihan niitä siemeniä aina roiskia pitkin tonttia tai motarin viherkaistaa mitä itse teen. Jos ei keväällä kasva, huonompi juttu. Ensi kesänä tarkoitus laittaa firman pihalle vielä lisää siemeniä itämään josko ne kasvaisi.

Lainaus käyttäjältä: kalat69 - marraskuu 08, 2013, 23:10:57 ip
yhä vieläkin kyselee, että onkos meillä pikkujouluja ja koskas ne on ja missä ja kuka järkkää????


Ottulo aiemmin ehdotti Taco Nito paikkaa, eikö se käy? Mä ehdotin Bar Toimistoa aiemmin eikä mitään mielenkiintoa esiintynyt tapaamiseen. Me ne järkätään ja paikka ja aika tulee ilmi kun ME se sovitaan. Taco maistuis ja seura kans, koska mennään?
Muppet. Muppets. Muppeteers.

jaolsten

Volitanssin aikaan vuosia sitten siemenpankki sai alkuunsa ja siitä oli muodostua lähes puolikaupallista touhua. Kuitenkin sisältö jääkiekkokassissa vain kasvoi ja crediittien määrä siementenluovuttajien keskuudessa nousi melkoiseksi. Sitä en tiedä, kenellä on kuinkakin paljon credittejä? Mutta koko siemenpankki-idea kaatui mahdottomuuteensa ja ilmaisen työvoiman pulaan. Nyt siemenet ovat jo vuosia vanhoja ja pyysin jo aikoja sitten niitä aluejaostojen käyttöön. Puheenjohtajakaudellani ne tullaan jakamaan aluejaostoille ja edelleen chilinkasvatuksesta kiinnostuneille kansalaisille.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Caide

Noilla siemenillähän voi tehdä erilaisia tempauksia, jos niitä on liikaa ja alkaa vanheta. Ilmaiset jaot jossain tapahtumissa. Aikaa vievää noi pussitukset ja laputukset on. Mä pistin töihin noita pienen määrän jakoon ja siinä meni useampi tunti touhutessa. Ymmärrän tuon työvoimapulan. Joskus oli Hubertin kanssa puhetta, että jakaisi noita muksujen koulussa, kuten FredrikFlugar (en jaksa tarkistaa oikeinkirjoitusta, sori) taisi tehdä. Tai sitten tosiaan se, että niitä ihan myisi tarpeeksi halvalla. Chilifesteillä sun muilla messuilla noita saisi kovasti myytyä. Mä tarjoan auttavan käteni, jos apua tarvitaan.

ottulo

Lainaus käyttäjältä: .:Dam:. - marraskuu 09, 2013, 22:33:53 ip
Lainaus käyttäjältä: kalat69 - marraskuu 08, 2013, 23:10:57 ip
yhä vieläkin kyselee, että onkos meillä pikkujouluja ja koskas ne on ja missä ja kuka järkkää????


Ottulo aiemmin ehdotti Taco Nito paikkaa, eikö se käy? Mä ehdotin Bar Toimistoa aiemmin eikä mitään mielenkiintoa esiintynyt tapaamiseen. Me ne järkätään ja paikka ja aika tulee ilmi kun ME se sovitaan. Taco maistuis ja seura kans, koska mennään?


Onko kuukauden aikana tapahtunut kypsymistä tämän suhteen?
Taco Nitolle ei ole tullut vastaehdokkaita, joten arvaisin sen käyväksi paikaksi.

Aiemmin ehdotin 6.12., mutta siihen on enää reilu vuorokausi ja tajusin nyt vasta että tuohan on pyhäpäivä, joten mahtaako olla ravintola auki? Lauantai 7.12. sopisi muuten, mutta olen elokuvaa tuijottamassa n. klo 17-20. Ensi viikko on vielä täysin vapaata, mutta perjantaina käyn kyyläämässä toisen elokuvan päivällä (klo 12-15). Sitä seuraava viikko myös avoinna, mutta loppuviikosta siirrytään pyhien viettoon "naapurikaupunkiin", joten 20.12. ei ainakaan enää oikein sovi.

Ehdotus siis:

Taco Nito
Perjantai 13.12. klo 16-18 alkaen

http://www.taco-nito.com/index.html

Kuka on mukana? Tuleeko vastaehdokkaita? Nyt aktiivisuutta!

Caide

Lainaus käyttäjältä: ottulo - joulukuu 05, 2013, 02:25:01 ap
Lainaus käyttäjältä: .:Dam:. - marraskuu 09, 2013, 22:33:53 ip
Lainaus käyttäjältä: kalat69 - marraskuu 08, 2013, 23:10:57 ip
yhä vieläkin kyselee, että onkos meillä pikkujouluja ja koskas ne on ja missä ja kuka järkkää????


Ottulo aiemmin ehdotti Taco Nito paikkaa, eikö se käy? Mä ehdotin Bar Toimistoa aiemmin eikä mitään mielenkiintoa esiintynyt tapaamiseen. Me ne järkätään ja paikka ja aika tulee ilmi kun ME se sovitaan. Taco maistuis ja seura kans, koska mennään?


Onko kuukauden aikana tapahtunut kypsymistä tämän suhteen?
Taco Nitolle ei ole tullut vastaehdokkaita, joten arvaisin sen käyväksi paikaksi.

Aiemmin ehdotin 6.12., mutta siihen on enää reilu vuorokausi ja tajusin nyt vasta että tuohan on pyhäpäivä, joten mahtaako olla ravintola auki? Lauantai 7.12. sopisi muuten, mutta olen elokuvaa tuijottamassa n. klo 17-20. Ensi viikko on vielä täysin vapaata, mutta perjantaina käyn kyyläämässä toisen elokuvan päivällä (klo 12-15). Sitä seuraava viikko myös avoinna, mutta loppuviikosta siirrytään pyhien viettoon "naapurikaupunkiin", joten 20.12. ei ainakaan enää oikein sovi.

Ehdotus siis:

Taco Nito
Perjantai 13.12. klo 16-18 alkaen

http://www.taco-nito.com/index.html

Kuka on mukana? Tuleeko vastaehdokkaita? Nyt aktiivisuutta!

Näillä näkymin mulle käy. Tuolla ei sitten ole montaa istumapaikkaa ja on vähän sellainen pikaruokala, mutta tykkäsin. En nyt muista varmaksi, mutta siellä oli muistaakseni 3 eri kastikevaihtoehtoa tulinen, keskitulinen ja mieto. Kannattaa pyytää erikseen habanerokastiketta ja sitäkin saa laittaa oikein kunnolla, jos haluaa tulista ruokaa.

Siku


kalat69

Yhdistyksen hallituksen pikkujouluissa todettiinkin jo mukana olleille varsinaisille chilipäille, että nyt olis hyvä aika pitää nuo meidän aluejaoston pikkujoulut, jos ette meitä halua mukaan, kun ennen joulua meillä ei enää oo aikaa, eikä energiaa osallistua mihinkään. Ilmotellaan taas kun on sellanen aika, ettei päästä, niin voitte seuraavan tapaamisen järjestää ;D Elikkä hauskat joulut vaan kaikille! ;)


2010- 2013 hallituksen jäsen

.:Dam:.

Lainaus käyttäjältä: ottulo - joulukuu 05, 2013, 02:25:01 ap
Onko kuukauden aikana tapahtunut kypsymistä tämän suhteen?


Aloin kyllä olemana aika kypsä "yksinpuhumiseen"... Tuohon en valitettavasti pääse, tulen Ruotsista vasta seuraavana aamuna 07:35 satamaan...
Muppet. Muppets. Muppeteers.

ottulo

joulukuu 08, 2013, 15:36:11 ip #151 Viimeisin muokkaus: joulukuu 08, 2013, 15:37:42 ip käyttäjältä ottulo
Lainaus käyttäjältä: .:Dam:. - joulukuu 08, 2013, 14:35:56 ip
Aloin kyllä olemana aika kypsä "yksinpuhumiseen"... Tuohon en valitettavasti pääse, tulen Ruotsista vasta seuraavana aamuna 07:35 satamaan...


Tuntuu olevan ongelma vähän kaikkialla (ei vain tällä foorumilla) kun yrittää jotain järjestää. Pakko heittää ehdotuksia ilmaan, muuten ei tapahdu mitään. Mieluummin vain pari vaihtoehtoa, muuten ei siitäkään tule selvyyttä. :(

Ja tarkennusta: sopiiko jo klo 16 kaikille tulossa oleville? Jos ei, käykö klo 17?

Siku

Mulla on perjantai vapaa, joten sopii. Mutta mikäköhän on työssäkäyvien laita?

Caide

Mä en ole vielä töissä perjantaina, joten mullekin käy 16.00 hyvin.

jewe

Tällä kertaa aikataulut ei natsaa eli en pääse.

-V-

Voishan tuon testata. Töitä 1600 asti, mutta jos lähden isommin kuppailematta, olisin mestoilla siinä 10-15min yli.

ottulo

Ok, nähdään siis siinä edustalla tai sisäpuolella klo 16 maissa, ehtii -V-:kin varmasti mukaan ihan hyvin.

kalat69

Kuis teijän evästys meni? olikos ketään paikalla, kun ei minkäänlaista kommenttia oo tullu? ruoka syötävää? kertokaan ny ees jotain!


2010- 2013 hallituksen jäsen

Caide

Lainaus käyttäjältä: kalat69 - joulukuu 16, 2013, 07:18:37 ap
Kuis teijän evästys meni? olikos ketään paikalla, kun ei minkäänlaista kommenttia oo tullu? ruoka syötävää? kertokaan ny ees jotain!

Ei mitään ihmeempiä tapahtunut. Mentiin sisään, syötiin tacot ja lähettiin ulos :D

Sit käytiin lehmässä juomassa yhdet bisset ja lähdettiin kotiin nukkumaan.

Siku

Taisi siinä silti mennä se 3h. Ja kyllä, oli hyvää. Aion poiketa toistekin.