toukokuu 11, 2024, 18:15:55 ip

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Varsinaiset Chilipäät

Aloittaja kalat69, syyskuu 28, 2011, 15:34:05 ip

« edellinen - seuraava »

Aji Chileno


sihteeri

minäpä kysäisen, tehdäänkös samalla alustava varaus? Riittäkö se pelkkä lauantai, jos joku haluaa nauttia alkoholituotteita ja vaikka yöpyä siellä? noh, kysyn molemmat vaihtoehdot, sillähän siitä selvitään :)

Caide

Me ei päästä 10. päivä, ollaan apulannan konsertisa.



Hubert

Aluejaostolle luotu facebook-ryhmä, jossa mm. juonitaan jaoston tulevia tapaamisia ja tapahtumia.
Kaikki Varsinais-Suomen alueella vaikuttavat yhdistysläiset ovat tervetulleita ryhmään!

https://www.facebook.com/groups/584124938357106/


zinzu

Kiitoksia ryhmästä.. tällä hetkellä tulee vietettyä enemmän aikaa naamakirjassa kuin foorumilla, johtuneekohan se siitä et toista voi lukea puhelimella =D
Chilejä, chilejä lisää chilejä ja pari kukkaa =D

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: zinzu - elokuu 13, 2015, 20:30:57 ip
Kiitoksia ryhmästä.. tällä hetkellä tulee vietettyä enemmän aikaa naamakirjassa kuin foorumilla, johtuneekohan se siitä et toista voi lukea puhelimella =D

Minä ainakin luen molempia puhelimella?  :o
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Aji Chileno

Samoin. Foorumia käytän Tapatalk appsilla.


Sent from my iPhone using Tapatalk

zinzu

Mä oon sen verran nörtti, etten oo tajunnu et lukemiseen on jo kehitelty joku sovellus =D joten mäkin voin siis jatkossa lukee luurista =D =D aina oppii jotain uutta ;)
Chilejä, chilejä lisää chilejä ja pari kukkaa =D

Wolfman

Osa foorumiohjelmistoista tukee tuota Tapatalkia, tämä foorumi työrii SMF-foorumiohjelmistolla johon sen Tapatalk-tuen saa lisäosana :) Luurilla lukeminen on tosiaan Tapatalkilla paljon helpompaa kuin yrittää selaimella tihrustaa, foorumi ei selaimessa oikein meinaa taipua puhelimen pikkuruutuun.

Caide

Kyllä mä luin foorumia ilman tapatalkia, oli mulle parempi.

Hubert

Lainaus käyttäjältä: Caide - elokuu 19, 2015, 11:46:50 ap
Kyllä mä luin foorumia ilman tapatalkia, oli mulle parempi.


Samaten, mun silmään selainversiossa ei ole mitään vikaa...

akselsson1

Lainaus käyttäjältä: Hubert - elokuu 19, 2015, 14:34:51 ip
Lainaus käyttäjältä: Caide - elokuu 19, 2015, 11:46:50 ap
Kyllä mä luin foorumia ilman tapatalkia, oli mulle parempi.


Samaten, mun silmään selainversiossa ei ole mitään vikaa...

Joo myös, en oo tapatalkkia jaksanut ladata kun pärjään ilmankin. Oisko näytön resoluutiostakin kiinni?
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Huru-ukko

Täysversio itselläkin, kokeilin Tapatalkkia ja heitin roskiin....

PP

Sama täällä, luen puhelimellakin selaimella.

Hubert

Turun lähiruokarinki REKO:ssa on ensi viikolla meikäläisen chilisalsoja, -hilloja ja -jauheita kaupan.
https://www.facebook.com/groups/375439612649235

PP

Olisiko joillakin teistä aikaa mennä edustamaan Ruoka- ja viinimessuille, jotka on Kirjamessujen yhteydessä 2.-4.10? Siellä on Chilitarvike ja Poppamies ja meidän väki mahtuu mukaan.

Siemeniä menee siellä paljon, jos on mitä myydä. Vielä ehtii kuivata. :)

Aji Chileno

Lainaus käyttäjältä: PP - syyskuu 28, 2015, 17:30:47 ip
Olisiko joillakin teistä aikaa mennä edustamaan Ruoka- ja viinimessuille, jotka on Kirjamessujen yhteydessä 2.-4.10? Siellä on Chilitarvike ja Poppamies ja meidän väki mahtuu mukaan.

Siemeniä menee siellä paljon, jos on mitä myydä. Vielä ehtii kuivata. :)


Jos saadaan porukka kasaan näin lyhyellä varoitusajalla, niin mä pääsen paikalle la ja su.

sihteeri

meillä on ainakin noita lippuja vino pino eli kuusi kappaletta, jos porukkaa löytyy paikalle :)