maaliskuu 28, 2024, 10:52:26 ap

Uutiset:

Iloista kasvatuskautta !!


Siemenketjukirje II

Aloittaja Whili, tammikuu 03, 2013, 13:07:49 ip

« edellinen - seuraava »

sorrii

Mun takia ei tarvitse kiirehtiä! Voi olla turvallisempaa odottaa jouluruuhkan ohi jopa. Toki ruuhkaa varmaan jatkuu aatonkin jälkeen joku päivä ...

Tiedäsitten kans kuinka täpinöissään Zinzu ja Bläkkäri kiemurtelee odotellessaan  ???
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

bläkkäri

Lainaus käyttäjältä: sorrii - joulukuu 19, 2017, 16:16:56 ip
Tiedäsitten kans kuinka täpinöissään Zinzu ja Bläkkäri kiemurtelee odotellessaan  ???


Kyä täälä vähä tulisilla hiilillä jo ollaan...



Mutta tuskinpa tässä joulun alla mitään ehtisi itämään laittamaankaan, eli hyvin ehtii kusti ne viimeisetkin mailit polkea ;) :)

Trioniska

black friday varmaan ryssi tuon aloituksen kun fataliilta 16.12. tilaamani siidut lähti ma ja heidän lähettämä kirje tuli laatikkoon jo eilen...

Eivät näköjään pitäneet nyt joulun alla ei tiistaijakoa säännöstään  ::)

Hyvässä lykyssä ehtii ennen jouluakin vielä  :P
Aloitteleva kasvattelija jolla mopo "voi" lähteä käsistä
http://chilimuistio.blogspot.fi/
Kaudet vuodesta 2014

johniemi

Lähti tämän päivän postissa. Viimeistään maanantaina Tampereella, ehkä jo perjantaiksi.

sorrii

Tänään tuli ...
Katselen illalla nopeesti ja huomiseen postiin. Äkkisetään en itse kaipaa siitä mitään. Ehkä multa löytyy jotain täydennystä. Ehkä ...  :-X
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

zinzu

Tänään lähtee jatkaa matkaansa.. toivottavasti huomenna seuraavalla.. <3

Kirje ei tälläkään kertaa tuottanut pettymystä.. Vuoden siistein kirje, joka oli täynnä houkuttavia juttuja..
Chilejä, chilejä lisää chilejä ja pari kukkaa =D

Whili

Vielä ehtii ilmottautua mukaan kierrokselle !!
Katso säännöt viestiketjun ensimmäisestä viestistä

Seuraava kierros taas sitten vuoden päästä  8)

sorrii

tammikuu 10, 2018, 12:12:35 ip #1587 Viimeisin muokkaus: tammikuu 10, 2018, 12:15:44 ip käyttäjältä sorrii
Jatkaako Whili on SKK-diktaattorina edelleen?

Tuli fiilis että on tässäkin touhussa vähän into hiipunut foorumilla. Meinaan kun osallistujalista ei tosiaan ole kovin pitkä. Ja siementen kokoelma ei paljon muuttunut edellisestä. Ja jotkut pussit kiertää 5'ttä vuotta mualimaa ...

Enpä mä itsekään voinut tässä kohtaa täydentää, kun ei juuri tullut uusia siemeniä itsellekään. Ehkäpä ensi vuonna ...
Ainakin tuli kasvatuksiin 3 uutta rocotolajia ..

Harkinnassa on vielä tilaisiko jotain jänskää baccatum-annuum-osastoon .... Onhan omissa kokoelmissa jo kohta enemmän kuin ketjukirjeessä, vaikkakin vanhimpien itävyyttä voi jo vähän eppäillä ...

Ketjukirje on kyllä hyvä ja kiinnostava tapa harrastaa sosiaalista elämänmuotoa  :)

PS. Saapa nähdä joko ensi kierroksella on SKK'ssa Hainan Yellow Lanternia kymmenen 100g pussia  ??? ... Itsellä itää 5 kasvia ja piruuttain ehkä idätän lisääkin toiset 5 kunhan niitä siiduja saan ....
ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`Fuck Google!`°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤øø¤º°`Ask Me!°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°``°º¤ø,¸¸,ø¤º°`

Whili

Lainaus käyttäjältä: sorrii - tammikuu 10, 2018, 12:12:35 ip
Jatkaako Whili on SKK-diktaattorina edelleen?


Löytyykö jostain joku innokas hyppäämään Diktaattorisaappaisiin ??

Joukku

Seuraavaan mahdolliseen kirjeeseen osallistuminen kiinnostaa mutta eivät nuo ehdot täyty sitten millään enkä täältä ketään suosittelijoita tunne.

Toivottavasti seuraava kirje onnistuu ja toivottavasti joku chilipää tältä foorumilta pyytää sen merilappiin tai rovaniemelle niin pääsisi itsekin osallistumaan.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla


NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Joukku - tammikuu 10, 2018, 16:32:55 ip
Seuraavaan mahdolliseen kirjeeseen osallistuminen kiinnostaa mutta eivät nuo ehdot täyty sitten millään enkä täältä ketään suosittelijoita tunne.

Toivottavasti seuraava kirje onnistuu ja toivottavasti joku chilipää tältä foorumilta pyytää sen merilappiin tai rovaniemelle niin pääsisi itsekin osallistumaan.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla


Voit toki katsoa listasta mitä siemeniä kirjeessä on, ja pyytää jotakuta kirjeen kierokulkuun osallistuvaa lähettämään sinulle haluamiasi lajikkeita postikuluja vastaan. :)

Joukku

Lainaus käyttäjältä: NPhoBiaz - tammikuu 10, 2018, 17:08:05 ip
Lainaus käyttäjältä: Joukku - tammikuu 10, 2018, 16:32:55 ip
Seuraavaan mahdolliseen kirjeeseen osallistuminen kiinnostaa mutta eivät nuo ehdot täyty sitten millään enkä täältä ketään suosittelijoita tunne.

Toivottavasti seuraava kirje onnistuu ja toivottavasti joku chilipää tältä foorumilta pyytää sen merilappiin tai rovaniemelle niin pääsisi itsekin osallistumaan.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla


Voit toki katsoa listasta mitä siemeniä kirjeessä on, ja pyytää jotakuta kirjeen kierokulkuun osallistuvaa lähettämään sinulle haluamiasi lajikkeita postikuluja vastaan. :)
Himskatti, eipä ole käynyt mielenvieressäkään että noin ois mahdollista tehdä! Täytyypäs odotella jos kirje lähtee kiertään niin alan vonkaamaan joltakulta siementä.. :hyh

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla


NPhoBiaz

Lainaus käyttäjältä: Joukku - tammikuu 10, 2018, 19:41:02 ip
Himskatti, eipä ole käynyt mielenvieressäkään että noin ois mahdollista tehdä! Täytyypäs odotella jos kirje lähtee kiertään niin alan vonkaamaan joltakulta siementä.. :hyh

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla


Kirje on jo liikkeellä.

bläkkäri

Tässähän meitä on vielä kaksi kieli pitkällä kirjeen saapumista odottamassa, itselläkin vasta toinen kierros tulossa joten useampi uusi lajike sieltä vielä löytyi jotka kiinnostaisi...


zinzu

Lainaus käyttäjältä: Whili - tammikuu 10, 2018, 16:25:21 ip
Lainaus käyttäjältä: sorrii - tammikuu 10, 2018, 12:12:35 ip
Jatkaako Whili on SKK-diktaattorina edelleen?


Löytyykö jostain joku innokas hyppäämään Diktaattorisaappaisiin ??


Mä voisin olla innokas niihin saappaisiin =D
Chilejä, chilejä lisää chilejä ja pari kukkaa =D

bläkkäri

Kirje saavutti tänään viimeisenkin osallistujan :D. Tässä viikonlopun aikana pääsee pläräilemään läpi ja varmaan alkuviikosta voisi postitella takaisin lähtöpäähän. Meneekös se vielä Whilille vai valitaanko tässä jo uutta ketjukirjeen ylläpitäjää?

Whili

Tänne se varmaankin kotiutuu.
Kattele rauhassa kirjettä, pistän viikolloppuna osoitetta jos ei uusia osallistujia ilmaannu.

San_Ooj

Moro! Olettepas saaneet mielenkiintoisen ja kivan systeemin jakaa erikoisempia lajikkeita. Itse vasta alottelen chilien kanssa. Parina vuotena olen noita kasvatellut lähinnä tuore chileistä kerätyistä siemenistä ja mm. Malesiasta ostetuista chileistä. Viime vuosi tosin meni ihan harakoille muuton ja kylmien kelien puolesta, enkä satoa juurikaan kerennyt saamaan. Tulevina vuosina olisin kiinnostunut lähtemään remmiin mukaan ja itseasiassa olisi reissu dominikaaniseen tasavaltaan tulossa pääsiäisen hujakoilla. Onkos porukalla tietoo millaset chilikulttuurit sielläpäin on? Halukkuutta/toiveita sieltä tuliaiseks esim ensi vuoden kiertueelle?
Ps. Mikäli kuoressa pyörii 5v vanhoja hyviksi lajikkeiksi koettuja siemeniä, niin voisin olla kiinnostunut 😉 ensimmäiset vasta nyt idätyslautalla ja kusti polkemassa peri pussia kokeiluun. 😊

T. Puutarhatonttu Ivalosta

Kiku

Tervehdys

Olisiko joku siementäjä ystävällinen ja pientä korvausta vastaan antaisi newbielle tuoreita siemeniä millä pääsisi alkuun.
Lemon Drop ja jalapeno ja oransssi/keltainen habanero kiinnostaisi.
Mäntsälä/ Lahti olisi lähimmät alueet joista voisin tulla noutamaan. 
Kiitti

Whili

Lainaus käyttäjältä: Kiku - helmikuu 05, 2018, 10:44:31 ap
Tervehdys

Olisiko joku siementäjä ystävällinen ja pientä korvausta vastaan antaisi newbielle tuoreita siemeniä millä pääsisi alkuun.
Lemon Drop ja jalapeno ja oransssi/keltainen habanero kiinnostaisi.
Mäntsälä/ Lahti olisi lähimmät alueet joista voisin tulla noutamaan. 
Kiitti


Tori-osastolla on "Vaihdetaan/Annetaan"-ketju jossa voi kysellä siemeniä  :)