CHILIFEST 2013 talkooväen kerjäysketju

Aloittaja TunturiTiger, maaliskuu 20, 2013, 17:18:29 ip

« edellinen - seuraava »

TunturiTiger

maaliskuu 20, 2013, 17:18:29 ip Viimeisin muokkaus: elokuu 16, 2013, 00:42:15 ap käyttäjältä TunturiTiger
Moro!

Chilifestarit on tulossa jälleen 16. - 18.8.2013 ja talkoolaisia tarvitaan taas.

Viimeksi oli porukkaa oli mukavasti, joskin enemmänkin väkeä mahtuisi mukaan. Viimevuotisista festareista saatiin sen verran oppia, että töiden organisointiin tullaan keskittymään entistä enemmän. Tehtävät jaetaan tälläkertaa yksilöidymmin ja tehtäviin voi ilmoittautua tässä ketjussa.

Tehtävät

Kilpailutuomaroinnit: n.10 hlöä, joista ensiksi huomioidaan ne, jotka sitoutuvat muihinkin tehtäviin
Whili
Herra 47 (Vastaa porukasta)
tbird (?)
Pepperi
Rundari
Hubert (la-su)
Macex
MrFrost

Info: Muutama seitsemän tuntinen vuoro & Chiliyhdistyksen ständi: n.6 hlöä
Pepperi (la-su) Vastuu hlö
Seppo
Rundari
-jumi-
Hubert
tso
xbow (pe,su) Vastuu hlö
Macex (infossa 24h päivystyksessä)

Info ja yhdistyksen ständi on ilmeisesti jälleen vierekkäin, joten pomppimista pitää olla puolin ja toisin.

Alueen siisteys ja huolto: n.4 hlöä

Tämä kuuluu sitten kaikille.

Esitteiden jakaminen: 4-6 hlöä
Porteilla seisovat järkkärit
Mikki666

Järjestysmiehet: n.10 hlöä, joille Poppamies tarjoaa järjestysmieskurssin 4-5.5.2013  ja 10-12.5.2013
TunturiTiger (JVP-Group mestaroi, mutta muhun voi ottaa yhteyttä muuten)
tbird
PainDealer
Petri L.
MrFrost

Tähän oli muutama muukin ilmoittautunut, mutta suoraan poppikselle.

Kahvitus ja ruuat: n.4 hlöä
Caide
Malle
PetraK(Vastuussa, mutta yhdistyksen ständiltä pitää tulla aina joutessa auttamaan!)

Arpajaiset: 3-4 hlöä
ottulo (Vastuuhenkilö) Arvat myydään alueella tai yhdistyksen ständillä

Näytöskeittiöt: 2-4 hlöä
Mikki666

Yleishäärääjä:
Hessi :)

Tiedotus:
jaolsten

Tehtäviä tulee varmaan vielä lisääkin ja tokihan noita tehtäviä voidaan jakaa keskenämme.

Poppamies tarjoaa järjestysmieskurssin chiliyhdistyksen porukalle toukokuussa, mutta vastaavasti vaatii, että jokainen kurssin käynyt tekee kaksi 8h vuoroa festareilla. Sitovat ilmoittautumiset kurssille mahdollisimman pian! Talkoolaisille tarjolla ruuat ja varmasti myös se saunailta.

Whili

Tuomarointihommiin voisin jälleen vankalla ammattitaidolla kyetä ja ehkä mahdollisesti myös kisachilipunnitus/purkitushommiinkin.
Huonojalkaisena en oikein noihin seisontahommiin viitsisi osallistua, mutta toki voin autella jos kuntoa riittää.

Macex

Järkkäriksi minut kuulemma ilmoitettu puheenjohtajan toimesta.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

jaolsten

Kuten viime Elokuussa oli puhe, tänäkin vuonna heilaitan itseni tiedotushommiin. Ja punnitukseen tulen myäs.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

Miquel

Näytöskeittiöt kuulostaa hauskalta :D Mitä siellä tapahtuu?
Koska kukat ovat mitättömän pienet ja marjat syömäkelvottomia, käyttöarvo perustuu lehdistöön.

Kausi -13: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12313.0
Kausi -14: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=14231.0
Kausi -15: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15663.0

Herra 47

kat ko kat kara puuhu
Chiliyhdistys ry, varajäsen



ainoastaan 56,8g nagaa kerralla ;)

TunturiTiger

Lainaus käyttäjältä: Miquel - maaliskuu 21, 2013, 05:54:12 ap
Näytöskeittiöt kuulostaa hauskalta :D Mitä siellä tapahtuu?

Näytöskeittiössä tietenkin kokkaillaan kaikenlaisia chiliherkkuja. Tähän tehtävään toivoisin ainakin Hessiä tekemään hillojaan. Mä voin kyllä huolehtia niistä hilloista, kun ei niitä viitsi oikein pitemmälle kuskailla. ::)

Macex

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - maaliskuu 21, 2013, 18:35:08 ip
Lainaus käyttäjältä: Miquel - maaliskuu 21, 2013, 05:54:12 ap
Näytöskeittiöt kuulostaa hauskalta :D Mitä siellä tapahtuu?

Näytöskeittiössä tietenkin kokkaillaan kaikenlaisia chiliherkkuja. Tähän tehtävään toivoisin ainakin Hessiä tekemään hillojaan. Mä voin kyllä huolehtia niistä hilloista, kun ei niitä viitsi oikein pitemmälle kuskailla. ::)

Pirkanmaan alajaosto ottaa tehtäväkseen hillojen "kierrättämisen" oikein festien jälkeen.

Hallituksen jäsen 2011-2012, 2012-2013
Tampereen alajaoston puuhamies -2011-2012-2013-
2013
Kuiva ja Naseva.

shp

Mä voin tehdä näytöskeittiön aterioille jätehuoltosuunnitelman.
:) ;) :D ;D :o 8) ::) :P :-* >:D ^-^
Lisää lärviöitä tekstin perään, ettei mene liian vakavaksi
Failure is always an option, success rarely.

tbird

Järkkäri kurssille kans ilmottauduttu, Info/kisa järjestelyitä ajan salliessa.

hessi

Vai hilloja ukot kaipailee :)
minä ilmoittauduin jo viimevuonna muihin hommiin....
eli voisin ottaa hoitaakseni chilinsyönti kisojen " taustan" kun siellä olen näemmä kuitenkin joutunut oleen.
eli pidän seuraa chilihiprakassa oleville :)

toimitan paikalle nuo ihanat ämpärit :D yms oheis tarvikkeet

eli en meinannut olla "keittiö" hommissa vaikka sinne mua ootte sijoittamassa

muuten voin olla yleinen sekoseko joka mulle taitaa sopia parhaiten :)
ja kuten viime vuonna sanoin EN AIJO MYYDÄ NIITÄ CHILINTAIMIA ! ku ne ei ollu mitään kunnon hilejä, mull on jonkin sortin raja tässä suhteessa !

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry

PainDealer

Jos sitä tänä vuonna viimeinkin joutais osallistua. Voisin JV:n ominaisuuteen tulla (kortti löytyy entuudestaan).

Pepperi

Mä voin tulla taas "yleismieheksi", kisalavallekin voin nousta taas (tulospalveluun). Valmisteleviin töihin voisin myös alustavasti ilmoittautua - tarkennetaan tätä sitten lähempänä festejä.

TunturiTiger

Terve taas! Piti sitten laittaa tuossa tulemaan jäsenille massasähköpostia näiden talkoiden takia. RISTUS!!! Siallä taitaa olla jotain häikkää, enkä osaa pysäyttää posteja enää, joten pyydän tuhannesti anteeksi, jos joillekkin tulee nyt eneäämän kuin yksi sähköposti!

Arvatkaapa vaan, MIKSI yhdistyksen nettisivuja uudistetaan! >:(

TunturiTiger

Kokeilempa uudelleen lähettää näitä sähköposteja. Älkää vaan hermostuko, jos sieltä TAAS tulee jotain ihan muuta kuin pitäisi. Nyt mun järjen mukaan kaikille yhdistyksen jäsenille pitäis tulla festaritalkoista sähköposti.

Rundari

huhtikuu 11, 2013, 21:12:35 ip #15 Viimeisin muokkaus: huhtikuu 11, 2013, 21:41:34 ip käyttäjältä Rundari
Tuomarointiin ja Yhdistyksen standille voin lupautua. Niin ja jos kesäloman saan elokuulle niin olen kaikki päivät käytettävissä, muuten la ja su.

Aji Chileno

Mä voisin tulla kanssa puurtamaan vaikka ständille nyt ainakin ja miksei tuomarointiinkin. La-su olen ainakin käytettävissä. Perjantaista en vielä tiedä. Riippuu työvuoroista.

-jumi-

Yhdistyksen ständille minut voi merkata jälleen.

MrFrost

Dumarivastaavana ollaan....

Toi järkkärikortti kyl himoittaisi kanssa. Pitää huomenna katsoa kalenteri.

-Timo
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

TunturiTiger

Järkkärikurssille tulijat ilmoittautukaa viimeistään maanantaina!!!

Tartten jokaselta ilmoittautuneelta vielä nimet ja yhteystiedot. Laittakaan ne vaikka mulle yv:nä.