CHILIFEST 2013 talkooväen kerjäysketju

Aloittaja TunturiTiger, maaliskuu 20, 2013, 17:18:29 ip

« edellinen - seuraava »

jaolsten

Kanava auki Eviraan ja todennäköisesti keksimme keinon, millä saamme jonkinnäköisen rajatun myyntiluvan ei-kaupalliselle siemenmyynnille.

Palaan asiaan viikonloppuna.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
YLÖJÄRVEN POLTE 2014
YLÖJÄRVEN POLTE 2013

PainDealer

Taisi taas kerran käydä niin, että "oikea" työllistymismahdollisuus lipuu ohi jos lähden talkoilemaan. Eli suomeksi, joudun vetäytymään tässä vaiheessa. Voin toki pysyä "reservissä" siltä varalta, että aikataulu antaa myöten ja apuvoimia tarvitaan. Tässä kohtaa valitettavasti ei ole vielä tietoa ko. vkl. aikatauluista.

Miquel

Mitenkäs, onko chilifesteillä tekemistä illallakin? Jos sieltä ottas jonkun majotuksen jajaja...  Hallitukselta selkäsaunan? ;D
Koska kukat ovat mitättömän pienet ja marjat syömäkelvottomia, käyttöarvo perustuu lehdistöön.

Kausi -13: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12313.0
Kausi -14: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=14231.0
Kausi -15: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15663.0

Whili

Lainaus käyttäjältä: Miquel - kesäkuu 07, 2013, 17:05:48 ip
Mitenkäs, onko chilifesteillä tekemistä illallakin? Jos sieltä ottas jonkun majotuksen jajaja...  Hallitukselta selkäsaunan? ;D

...säätöä..

akselsson1

Jos tuo siemenmyyntihommeli onnistuu, niin voin kerätä siemeniä kaikenlaisista lajikkeista joista olen siihenmennessä saanut satoa.
Olen muutenkin tulossa, mutta lauantain weekend festival vaan vähän sotkee, enkä vielä tiedä aikatauluista mitään  >:(
Chilihulluutta jo vuodesta 2011

Rundari

Millonkas mahtaa tulla alustava vuorolista? Itse saavun lauantai aamuna paikalle ja sunnuntaina pois...

tso


Tänä vuonna näyttää pahasti siltä, että pääsen paikalle. Ainakin la ja su, mutta pe on epävarma.

Joten saapi nakittaa. Vaikka info/yhdistys/tuomarointi/jne.

Kuljetuskalustoa on pakettiauto + peräkärry.
Fillarin voin tuoda infoon kun tuo festarialue laajenee.
Arkkupakastin on reservissä, esim. jäätelöpuikkojen myyntiin.
Kylmäsavustimenkin (jääkaappi+savusampo) voin raahata jos sille käyttöä löytyy (kimppasavustus festeillä?)
Myös ylimääräinen laptoppi onnistuu jos tarvetta on.
#20

Whili

Onkos tuo punnitus tänävuonna tors- vai perjantaina ja onkos tuota chilimix-kisaa ollenkaan ??
Ei ainakaan tuosta proopuskasta löydy  ???

ottulo

Taitaa aloitusviestin lista henkilöstöstä olla vajaa, ainakaan mun nimi ei ole sinne asti päätynyt, vaikka täällä ketjussa se onkin roikkunut 2,5kk. Tiedotetaanko ilmoittautuneille jotenkin ennalta järjestelyjutuista, vai saavummeko vain paikalle ennen festien alkua?

tso


Joopa. Valitettavan hiljaista on ollut. Soittelin tänään kierroksen ja kyselin missä mennään kun tätä on minultakin kyselty.

Kiirusta on pitänyt ja järjestelyt on kovassa vauhdissa. Lupasivat laittaa päivitystä tänne ihankohtaheti.
#20

TunturiTiger

Kyllä mä oon tätä seurannu, mutta tota päivitystä en oo yksinkertaisesti ehtiny tekeen piiiitkään aikaan. Pahoitteluni. Päivitän listan viikonlopun aikana, kun täs nyt alkaa oikein kesäloma ja muutenkin on vapaata.

Seppo

Minä joudun kuitenkin luopumaan oikeasti kiinnostavasta ja oletettavasti hauskasta chilifest-talkookeikasta. Menee chilifestiä seuraava viikko kokonaan työmatkalla, eikä pysty pitkän matkan päästä lähtemään ensin Tampereelle ja sitten palaamaan kotiin lähteäkseen heti uudelleen viikoksi reissuun.  :-\

MrFrost

Avausviestiä vois päivittää....

Mä olen siis JV-hommissa...

Ja joko Tuntsa-toveri on kysynyt tuomarivastaavaksi mun ehdottamaa kokenutta dumaria?
47:han on päätuomari, kuten ennenkin, mä oon toki käytettävissä tuomaroinnissa, jos aikataulut natsaa
järjestyksenvalvonnan suhteen.

Mun nainen tulee todnäk perjantai iltana Tampereelle, hän voi auttaa infossa tai jokapaikan höylänä.
Hygieniapassi löytyy mun käsittääkseni, kun on Sodexholla töissä sekä aulatyöntekijänä, että ruokalapuolella.

Itse saavun torstai iltana, ellei suunnitelmat muutu.

Saatiin vielä yöpaikka 3km päästä keskustasta, ei kyl hajuakaan mistä päin Mansester Broilersia, mut kuulemma onnikat
ja nysset kulkee ihan vierestä melko tiheään tahtiin =)

-Timo
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

MrFrost

Lainaus käyttäjältä: Miquel - kesäkuu 07, 2013, 17:05:48 ip
Mitenkäs, onko chilifesteillä tekemistä illallakin? Jos sieltä ottas jonkun majotuksen jajaja...  Hallitukselta selkäsaunan? ;D


Siellä on tekemistä YMPÄRI vuorokauden. Ainakin järjestyksenvalvojilla.

Itsellä kokemusta kahdelta vuodelta, viimevuonna oltiin rautatieaseman puoleisessa omppuhotellissa pe-ma, suosittelen, lähellä
ja oikein mainio hintaisekseen. Tänä vuonna budjetti niin tiukka, et onneks kaveri tarjos yöpaikan.

-Timo
Lainaus käyttäjältä: bluesmanTrinidad scorpion Morouga blend; Mieto lasten chinense. Kannattaa tarjota ensimmäistä chiliään maistavalle. Savusalsa ihan ok. Riittoisa.

Lainaus käyttäjältä: Räyhis
Räyhis - halvempi kuin luulin!

Siku

Lainaus käyttäjältä: TunturiTiger - elokuu 01, 2013, 22:50:07 ip
Kyllä mä oon tätä seurannu, mutta tota päivitystä en oo yksinkertaisesti ehtiny tekeen piiiitkään aikaan.


Poistin aiemmin oman ilmottautumisen, mutta jos nimi jossain paperilistalla tms kummittelee, niin saa ottaa pois. Paikalle olen kyllä tulossa mutta työpisteenä on tammisillan koju.

TunturiTiger

Alotusviestiä päivitetty.

Vielä mahtuu porukkaan!!

Kärsä Babar

Kertokaas tähän ketjuun jos olette majoitusta vaille.
Yhdistyksellä voisi olla tarjolla majoituspaikka jopa 10 henkilölle.
Jos ilmoittautujia tulee paljon niin ensisijaisesti paikat annetaan niille jotka on ollut useampana vuonna mukana.
Ilmoittakaa pian jotta tiedän kannattaako niitä varata huomenna.
Majoitus on hotellin tyylinen.
Jos tarvitsee jotain lisätietoa niin voi soittaa minulle: 046-5717815
Tutustukaa kasvatustarvikekauppaani:
www.chilitarvike.fi
Tampereella ja Helsingissä myymälät!
Chilitarvike myös Facebookissa:
http://www.facebook.com/pages/Chilitarvike/182891188480903

Aji Chileno

Lainaus käyttäjältä: Kärsä Babar - elokuu 06, 2013, 15:44:25 ip
Kertokaas tähän ketjuun jos olette majoitusta vaille.
Yhdistyksellä voisi olla tarjolla majoituspaikka jopa 10 henkilölle.
Jos ilmoittautujia tulee paljon niin ensisijaisesti paikat annetaan niille jotka on ollut useampana vuonna mukana.
Ilmoittakaa pian jotta tiedän kannattaako niitä varata huomenna.
Majoitus on hotellin tyylinen.
Jos tarvitsee jotain lisätietoa niin voi soittaa minulle: 046-5717815


Jos tuo majapaikka järjestyy, niin ois oikein hieno juttu. Tällöin pääsisin paikalle koko viikonlopuksi. Muussa tapauksessa olen käytettävissä vain lauantaina. Loppukesän budjetti heitti persiilleen oikein kunnolla ja nyt täytyy hieman priorisoida menoja.

Miquel

Jää festarit väliin. Vatun vuorotyöt. :(

Mukava olisi ollut nähdä foorumilaisia livenä. No, jospa sitten myöhemmin.  ::)
Koska kukat ovat mitättömän pienet ja marjat syömäkelvottomia, käyttöarvo perustuu lehdistöön.

Kausi -13: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=12313.0
Kausi -14: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=14231.0
Kausi -15: http://chilifoorumi.fi/index.php?topic=15663.0

hessi

TT ! enhän ole lupautunut muuhun kun backstagella? Enhän!
Lupauduin nääs auttaan yhteistyökumppaneitakin, et pääsevät ressut kaffepausselle :)

2012-2015> hallituksen jäsen/rahastonhoitaja
2011-> hallituksen varajäsen
2010-> hallituksen jäsen,sihteeri
2008-10 tilintarkastaja Suomen Chiliyhdistys ry